אתה יכול להכניס למנעול גרפיט (גרד קצת עופרת של עפרון) - זה משמן את המנעול בלי לספוח אבק וחול).
אבל! אם יש אחריות והאופנוע חדש - לך קודם למוסך מורשה יבואן או ליבואן עצמו - אולי יחליפו באחריות.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
אהלן
כבר פעם שלישית או רביעית שאני מגיע לתחת דלק ומנסה לפתוח את המיכל,
אבל המפתח לא מסתובב - רק אחרי 5 דק' שלמות של משחק בתוך הצילינדר.
בסוף הוא מסתובב, אבל רק אחרי מלחמה שבמהלכה הוא יכול היה בכיף להתעקם או להישבר.
ראיתי כל מני תשובות בפורומים שונים לבעיה הזו, אבל כולם מדברים על קורוזיה בפתח המיכל וניקוי שלה.
אבל קצת קשה לי להאמין שזו קורוזיה כי האופנוע נרכש לפני חצי שנה (חדש מהחברה).
מה אני צריך לעשות לפני שאני הולך למוסך מורשה ומנצל אחריות? (תופסת בכלל?)
תודה רבה מראש!
אתה יכול להכניס למנעול גרפיט (גרד קצת עופרת של עפרון) - זה משמן את המנעול בלי לספוח אבק וחול).
אבל! אם יש אחריות והאופנוע חדש - לך קודם למוסך מורשה יבואן או ליבואן עצמו - אולי יחליפו באחריות.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
הייתי מפעיל אחריות בלי לחשוב פעמיים
Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk