עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 53

אשכול: מכסה קלאץ' דולף שמן

  1. #1

    מכסה קלאץ' דולף שמן

    התקנתי אתמול מכסה קלאץ' שקוף לאפריליה שיבר שלי.
    לא הייתי מודע לזה שברגע שפותחים את המכסה קלאץ' זה הורס את האטם (סוג של נייר דביקי), חשבתי שיש איזה אטם גומי רב פעמי...
    בכל מקרה כרגע כשהאופנוע לא על הג'ק צד אז הוא מטפטף לא מעט שמן מהתחתית של החיבור בין המכסה קלאץ' לאופנוע, וכרגע מושבת עד שאני פותר את הבעיה.

    תמונה של החיבור למכסה קלאץ: שימו לב שחצי מהאטם על האופנוע, וחצי על הכיסוי קלאץ' עצמו


    בפורום של אפריליה הבנתי שאפשר להסתדר עם אטם סיליקון מיוחד לרכב עד שאני אקנה אטם מקורי, בתור פתרון זמני (חייב את האופנוע לשבוע הבא).

    איפה אפשר להשיג אחד כזה?

    ועוד שאלה:
    כשסגרתי את המכסה קלאץ' השתמשתי בידית מומנט (signet) בפעם הראשונה שאני עובד איתה. כיוונתי ל13 ניוטון. אני רגיל שידית מומנט תקליק ולא תתן לי להדק את הבורג מעבר למה שכויל, ובזאתי לא קיבלתי קליק עד ששברתי את הבורג (ועכשיו צריך להביא גם בורג חדש...)
    בדיעבד כן היה קליק אבל זה נותן לך להמשיך להדק את הבורג, ולא הבנתי את זה.
    מה הסיכוי שהרסתי את הכיול?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ככה זה ברוב ה מומנט יש קליק ועדיין אפשר להמשיך להדק.יש סיליקון למנועים מומלץ victor rheinz,correct או כל חברת דבקים ידוע ומוכרת. שים לב שאתה לוקח תואם מנועים,אחרת הוא לא יתפוס בסביבת שמן מנוע, וחום גבוהה. למקרה ממש קיצוני ונסיעה קצרה גם סליקון ביוב רגיל ב10 שקל יתפוס אבל יתחיל לדלוף מהר מאוד.


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    השאלה היא עד כמה בא לך להיות בתיה עוזיאל.
    אם אין אצל היבואן. ואין במגזר (משולש שוקן (מוטודיפו.בייקר.וכו)) ואין איביי אז ...

    נקה טוב טוב את מכסה הקלאץ' ואת בלוק המנוע.
    העזר בספרי קרבורטורים בזהירות. העזר בסכין יפנית לא פחות בזהירות.
    ואז
    1. או שתקנה נייר שעווה דק (יש ביצחק שדה) באיזור ה0.3 מ"מ ומטה,
    קח את המכסה הקלאץ', פזר שכבה דקה של שמן על המשטח בו היה אטם ושים על הנייר -
    ככה יהיה לך בלופרינט של מה שצריך לגזור.
    סמן עם עט וגזור.
    2. או שתיגש לאבאבנל 8 עם מכסה הקלאץ' ותבקש ממנו שיציל אותך.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    + אין דבר כזה אטם סיליקון. יש משחה. האדומה נועדה לטמפ' גבוהות (נגיד ראש מנוע.
    תשיג כזו בכל איזור תעשיה. תמרח שכבה ממש דקה ותתפלל.

  5. #5
    תודה על העזרה.
    אני אחפש סיליקון מתאים באיזור שלי מחר בבוקר עד שאני משיג אטם ייעודי

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    65
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    + אין דבר כזה אטם סיליקון. יש משחה. האדומה נועדה לטמפ' גבוהות (נגיד ראש מנוע.
    תשיג כזו בכל איזור תעשיה. תמרח שכבה ממש דקה ותתפלל.
    RTV (משחה)
    עשיתי בו שימוש אחד הפירוקים שלי, אבל אטם OEM תמיד עדיף.
    מבדיקה שעשיתי במרשתת קיים וגם לא עולה יותר מידי בהשוואה לאטמים אחרים.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    RTV פשוט יעשה את העבודה ועולה 15 שקלים.
    לפעמים זה מחזיק שנים.
    אבל אין ספק שעדיף אטם מקורי אז בינתיים תשים RTV ותחכה לאטם שתזמין מאיביי.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ממליץ לך לחתוך אטם בצורה הנכונה מנייר אטמים כמו שהציעו, ולא להשתמש בסיליקון, בעיקר (אבל לא רק) בגלל שנראה שאתה לא מנוסה, ממספר סיבות:

    - סיליקון עלול להכנס להברגות ולהתקשות שם עם הבורג, והדרך לבורג תקוע / הברגה הרוסה קצרה
    - שכבת סיליקון עבה מדי ו/או שלא פוזרה כראוי תגרום לזה שכשתהדק את המכסה הסילקון יכנס פנימה לצד הפנימי של המכסה, ועכשיו יש לך חתיכות סיליקון מסתובבות במנוע
    - כשתרצה לשים את אטם כמו שצריך, תצטרך להתחיל לגרד טוב טוב את הסיליקון מהמשטחים, שזו גם עבודה מעצבנת וגם סכנה לשריטת המשטחים מה שיגרום לאטימה לא טובה גם עם האטם המקורי.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי pvr1000 צפיה בהודעה
    RTV (משחה)
    עשיתי בו שימוש אחד הפירוקים שלי, אבל אטם OEM תמיד עדיף.
    אטם OEM אולי יותר נוח אבל לא עדיף בשום דבר.



    סיליקון איכותי שמיושם נכון לא יתפרק ויחזיק מעולה.
    חומר אטימה שנדחס בין הבורג לקצה החור יכול לסדוק את הבלוק.

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    ממליץ לך לחתוך אטם בצורה הנכונה מנייר אטמים כמו שהציעו, ולא להשתמש בסיליקון, בעיקר (אבל לא רק) בגלל שנראה שאתה לא מנוסה, ממספר סיבות:

    ...

    - כשתרצה לשים את אטם כמו שצריך, תצטרך להתחיל לגרד טוב טוב את הסיליקון מהמשטחים, שזו גם עבודה מעצבנת וגם סכנה לשריטת המשטחים מה שיגרום לאטימה לא טובה גם עם האטם המקורי.
    מתי בפעם האחרונה גירדת אטם OEM (או נייר שעווה)?
    אתה באמת טוען שסיליקון קשה יותר להסרה מאטם משומש?

  11. #11
    תודה על העצות.מה שקרה בינתיים:
    קניתי משחת סיליקון בתור פיתרון זמני (אני בכל מקרה צריך לפתוח את המכסה שוב עוד כמה שבועות שיגיעו חלקים, לא חשבתי שזה יהיה כזה בלגאן ובדיעבד טעיתי שעשיתי את זה עכשיו ולא חיכיתי).
    הסיליקון אוטם סביר, אבל בורח קצת שמן דרך הבורג התחתון (ולא מהחיבור של המכסה). בורח ממש קצת, כמה טיפות בנסיעה... כרגע אני לא מתכוון לסדר את זה עד שהחלקים מגיעים ועד אז כבר אקנה אטם OEM מעופר אבניר ב50 שקל.
    אם זה ימשיך לדלוף דרך הבורג אחרי שאני שם את האטם OEM, שכבה של לוקטייט תפתור את הבעיה?

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    לא. לוקטייט זה לתבריג ואם לא מצוין בספר מכונאים שצריך אז לא צריך. יש שם במקרה איזה שייבה נחושת או משהו בסגנון?

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    לא. לוקטייט זה לתבריג ואם לא מצוין בספר מכונאים שצריך אז לא צריך. יש שם במקרה איזה שייבה נחושת או משהו בסגנון?
    אין...
    בגדול נורא מיהרתי כששמתי את הכיסוי והעדפתי לשים פחות מאשר יותר כי פחדתי שאני אגזים וזה יכנס לשמן מנוע כמו שאמרו פה. כנראה שמתי מעט מדי וזה פשוט מחלחל דרך הבורג בסופו של דבר. זאת גם פעם ראשונה שאני עושה משהו כזה...
    אבל סך הכל המצב בסדר וזה מחזיק בתור תיקון זמני.
    כשיגיעו החלפים ואני אשים את האטם המקורי, יש הצעות איך להוריד את הסיליקון בדרך קלה?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    דיגריזר

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    דיגריזר
    קניתי דיגריזר היום למטרה הזאת בכלבוטקס. המוכר אמר שלדעתו אפשר לנקות עם זה גם את השרשרת. לדעתכם זה לא יפגע בo-ring?

אשכולות דומים

  1. בעיה בהחזרת מכסה קלאץ' - gs500
    על ידי Adir301 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-10-2015, 20:21
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-07-2015, 15:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO