עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: האם כדאי לקנות מסוכנות שהיא מוסך?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    ...



    מי ישמע הם עושים זאת בהתנדבות, אל תדאג הם לא מפסידים שם כסף על אף אחד.
    אני עדיין ממתין שיחזרו אלי לקביעת נסיעת מבחן, כבר 4 חודשים.
    אני ממש מודאגת....
    כל אחד רואה מה שהוא רוצה .
    התכוונתי לקטע מקצועי בלבד.

  2. #17
    שמעתי בזמן האחרון על כמה סיפורים "פאדיחות" שקרו עם סטפן במהלך השנים, שכללו בדיקת שלדה לא מקצועית שהתברר שהשלדה הייתה שבורה וכולל בדיקת מנוע עם קומפריסה שהמנוע שבק חיים לאחר מכן, סטפן בהיותו נותן אחריות ברמה שהוא אכן מתחייב לקנות את האופנוע אם התקלה קרתה באשמתו.
    לכן נראה לי שהוא ירד מעניין בדיקת הקומפריסה בשביל לא להתחייב על המנוע שילך לעולמו כמה ימים אחר כך, כמובן גם מהסיבה שמדובר בעוד עבודה של שעת עבודה, פירוק, בדיקה והרכבה שיכולה ליצור גם תקלת מנוע עקב הוצאת הפלאגים.
    במחיר שהוא דורש לעומת הבדיקה שהוא מבצע, מצאתי שיש אלטרנטיבות יותר טובות ממנו, למרות שהפדנטיות שלו היא מהטובות בשוק והוא מהבודדים שיש להם את המכשיר לבדיקת שילדה.
    שכל אחד יעשה את בחירתו הוא.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    מצטרף ללוקי, במשך השנים סטפן הומלץ רבות עקב היותו איש מקצועי ופדנט (ואכן הוא כזה) ויצא לי לבדוק אצלו כלי שקניתי.

    כמו בכל אופנוע, ובמיוחד במנועי 4 ציל' בשורה, בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך הן דבר מחייב אך סטפן אינו מבצע בדיקות אלו.
    וכאשר שאלתי מדוע לא, התשובה היתה "כי אין לי כוח", ללא פילטר מילולי כי ככה סטפן, הוא הסביר שהדבר לוקח לו הרבה זמן והוא כבר לא מבצע את הבדיקות הנ"ל כי פשוט זה לא בא לו. לכן לפני שמישהו לוקח אליו לבדיקה אופנוע שייקח בחשבון שזה המצב וצריך לקבל אותו.
    הבדיקה לא מהזולות ואפילו מהיקרות, ואם מגיע כלי עם בעיית מנוע כלשהי והדיאגנוסטיקה היחידה שניתן יהיה לעשות היא ע"י שמיעה - זה עדיין לא שווה את הכסף.

    מעבר, הבדיקה נעשתה במקצוענות יתרה וניתן הסבר מפורט על ליקויים שנמצאו ובלאי של שאר מערכות האופנוע באופן מעולה.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    קומפרסיה זה הבדיקה הבסיסית ובערך היחידה שיכולה לתת לך איזהשהיא תמונה על מצב המנוע. מילא לא לחץ הפוך אבל בדיקת קנייה בלי קומפרסיה לא שווה כלום מבחינתי (שלא נדבר על זה שהוא לא מפרק פלסטיקה לראות מה קורה מתחת).
    לא רואה איך זה קשור להתחייבות. הוא יכול לבדוק את זה בלי להתחייב לשום דבר. לי זה נראה כמו סתם עצלנות של בן אדם שהפך להיות מספיק מפורסם בשביל לקבל את הכסף בלי לעשות עבודה ראויה אז הוא מחפף.

  4. #19
    שאלה תמימה,
    אם ממילא רוב המוסכים או לפחות רובם החאפרים? לא מבצעים בדיקה יסודית למנוע אלא בודקים את החיצוניות כמו ברקסים בולמים רפידות וכו. שכל אחד שראה כמה אופנועים בחיים שלו יודע כבר לבדוק בעצמו, האם יש בכלל טעם לבדיקה כזו?

    הטרחה והכסף כדי לשמוע שהדיסק האחורי קצת שחוק, שווה את זה? אותי מעניין מה מצב המנוע, ואת זה אף אחד לא יכול להגיד לי.
    (מודה, הייתי נוכח בחיי בבדיקה אחת בלבד של קטנוע לפני קניה ולא שמעתי מילה על המנוע או השלדה).

    Sent from my T5 using Tapatalk

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    יש מלא מקומות שיעשו לך בדיקה ברמה גבוהה מאוד ואפילו לא ייקחו על זה 600+ שקל אלא 300-400 שקל.
    אף אחד לא יכול להתחייב על שום דבר אבל לפחות עושים קומפרסיה ולחץ הפוך מפרקים פלסטיקים, בודקים שלדה ולוקחים אותו לנסיעה לראות שהכול עובד פיקס.
    פשוט תשאל לפני זה מה הבדיקה כוללת.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    אז לאיפה ללכת כדי לעשות בדיקה לפני קניה?

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    בירושלים אני יכול להמליץ על מיסטרמוטו או אצל y.d.
    לגבי מרכז אני לא מכיר מספיק

    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    זה מראה בדיוק את הלקוח הישראלי המפגר הממוצע.
    מוכן לשלם הרבה כסף אבל לא יעשו לכלי לא קומפרסיה ולא לחץ הפוך, ועוד עם טיעון כזה נחמד.
    בושה לסטפן ובושה ללקוחות.

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    ModChiP (או כל מי שחפץ בכך ) אולי תפתח אשכול המסביר מה עלינו (הלקוחות) לדרוש בבדיקה לפני קניית אופנוע, מה חייב ומה אופציונלי,
    אלו דגשים עלינו לשים לב אליהם וכדומה.
    ?
    זה עשוי לעזור לאנשים שלא מבינים בזה כל כך ולמנוע מהם צרות עתידיות.

  10. #25

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ובנוסף לכל מה שרשום שם, במידה ואתה בא למקום ואתה מבקש לעשות בדיקה מסויימת והתשובה שאתה מקבל היא- "לא בא לי" מחובתך כצרכן נורמאלי ללכת באותו הרגע מהמקום.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    לכן נראה לי שהוא ירד מעניין בדיקת הקומפריסה בשביל לא להתחייב על המנוע שילך לעולמו כמה ימים אחר כך, כמובן גם מהסיבה שמדובר בעוד עבודה של שעת עבודה, פירוק, בדיקה והרכבה שיכולה ליצור גם תקלת מנוע עקב הוצאת הפלאגים.
    .
    הוצאת פלאגים לא יוצרת בעיות.
    בדיקת קומפרסיה ודליפה הן לא אומדן של 100%.
    שתיהן יתנו ערך לא תקין אם מרווח השסתומים יהיה נמוך או לחליפין לא יגלו נזק מכני - חופש בטלטל למשל לא ישפיע על ערכי הבדיקות.

אשכולות דומים

  1. רכב חדש מסוכנות בפריפריה
    על ידי bazil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-03-2017, 14:25
  2. וריאטור מלוסי לקטנוע j300. כדאי או לא כדאי?
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-01-2016, 15:48
  3. איך קושרים קסדה לאופנוע בלי שהיא תיגנב?
    על ידי Track בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 03:46
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 16:59
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-08-2015, 16:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO