ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
KKatkov, מצד שני אפשר להגיד שbmw מתומחרים גבוה מדי רק בגלל השם או הלוגו שלהם על האופנוע. אמינות? לא בהכרח.
בסקרי צרכנים מכוניות יוקרה מקבלות ציונים נמוכים כי בעלי הרכב לא מוכנים לקבל בשקט תקלות ברכבים ששילמו עליהם הרבה כסף.
לגבי הדגם הספציפי, לדעתי היו יכולים לתכנן משהו יותר טוב, במיוחד כשיש תחרות על אזור הנייקדים של ה300. אם הייתי לקוח פוטנציאלי, הייתי הולך על ה Mt-03, רק מה...אין לו לוגו תכלת לבן ואולי הם בונים על הלוגו הזה במכירות.
האופנועים של ב.מ.וו (האמיתיים) מחזיקים מדהים.
נכון, יש ריקולים, יש תקלות כואבות ויקרות (ע"ע מיסבי קראנק בסדרת ה-R, בעיקר אצל רוכבים עם יד כבדה על הגז).
אבל... כנס ללוח.
אתה תראה אופועים עם מעל 200 אלף קילומטר - על המנוע המקורי, והם נוסעים סבבה.
כשהחלפתי מנוע לבנדיט 1200 - פגשתי במכון הרישוי בחור שהגיע לרשום החלפת מנוע ל-R1150GS עם... 440 אלף קילומטר.
לזה אני קורה אמינות. ואתה צודק - ברכבים של ב.מ.וו זה הפך להיות מילה גסה בתחילת שנות ה-2000.
באופנועים - אני מאמין שהאמינות הזאת עדיין קיימת בסדרות ה-R וה-K, וזה חלק ממה שאתה משלם עליו כשאתה קונה אופנוע כזה.
בב.מ.וו ההודי אני מראש לא מצפה למצוא אותה. אני אופתע אם היא תהיה שם.