האופנועים של ב.מ.וו (האמיתיים) מחזיקים מדהים.
נכון, יש ריקולים, יש תקלות כואבות ויקרות (ע"ע מיסבי קראנק בסדרת ה-R, בעיקר אצל רוכבים עם יד כבדה על הגז).
אבל... כנס ללוח.
אתה תראה אופועים עם מעל 200 אלף קילומטר - על המנוע המקורי, והם נוסעים סבבה.
כשהחלפתי מנוע לבנדיט 1200 - פגשתי במכון הרישוי בחור שהגיע לרשום החלפת מנוע ל-R1150GS עם... 440 אלף קילומטר.
לזה אני קורה אמינות. ואתה צודק - ברכבים של ב.מ.וו זה הפך להיות מילה גסה בתחילת שנות ה-2000.
באופנועים - אני מאמין שהאמינות הזאת עדיין קיימת בסדרות ה-R וה-K, וזה חלק ממה שאתה משלם עליו כשאתה קונה אופנוע כזה.
בב.מ.וו ההודי אני מראש לא מצפה למצוא אותה. אני אופתע אם היא תהיה שם.



ציטוט ההודעה בתגובה