^^^^
למעשה, זאת היתה המטרה 'הנסתרת' של הפוסט, לוודא אם אני (בהנחיית ספר הרכב) לא נסחפתי מעט, הרי עם הקטנוע הקודם לא בדקתי כלום והוא נסע אצלי מעל 20 אק''מ בלי תקלות (למעט מצבר שנפטר), ואנחנו מדברים על 125 תקציבי מבית דיאלים, לא על אופנוע יפני מבית מכובד.
בכל מקרה, לגבי בדיקות בתחנת הדלק, נראלי שזה דווקא לא יקרה, כי אליה אני מגיע אחרי נסיעה שבה האופנוע והצמיגים מספיקים להתחמם, וזה הרי לא המצב הרצוי לבדוק שמן ולחץ אוויר.