1.צריכת הדלק גבוהה יותר כי המנוע לא מגיב באופן מיידי,הוא אוהב פתיחה לינארית,גם מבחינת המכלולים וגם מבחינת הניצולת.
כשאתה פותח מצערת באופן חד המנוע נבלם מרכיב שמסתובב לאט מדיי - הגלגל האחורי, ודלק שהיה אמור להישרף נדחס ולא עושה כלום,בניגוד למצב של אם וכאשר המנוע מסתובב מהר ואתה דוחף פנימה עוד,כל המכלולים בקירוב חופפים במהירותם ואין מה שיצור בלימות - לכן אם אתה רוצה לחסוך וגם להיטיב עם המנוע תעבוד עם יד ימין בצורה לינארית.
2.התקן המינימלי של היצרן הוא תקן מיושן בגלל זה ההחלפה היא כל אלף,אני בספק אם,עם תקן מודרני צריך להחליף לפני 3k (כמו שאומר היבואן).
בהחלפת שמן אתה מריץ את המנוע בלי שמן,כמו בהתנעה רק ליותר זמן כי המשאבה מרוקנת בניגוד למנוע קר לכן אין צורך לעשות את זה,תחליף אחת ל3 וזהו.
3.כיוצא מ -1,האצות פתאומיות מעלות עומס על מיסבים ומחברים.


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה