לגבי שאלה 3, ג'ק ענה חלקית והתייחס למעטפת שבה אתה רוכב (מהירות סופית).
לגבי רכיבה אגרסיבית מבחינת האצות ובלימות חזקות ופתאומיות, כאן מדובר לדעתי בבלאי שהיצרן לא לקח בחשבון.
אני לא יודע כמה זה משמעותי בקטנועים, מאחר והווריאטור "מרכך" את המכות, אבל באופנועים זה בהחלט יכול ליצור בלאי מואץ לכל מה שמקבל מכות - גיר, סלסלת קלאץ', שרשרת,
צמיג.
לבוכנה ולצילינדר לדעתי זה לא ממש ישנה, שם הכוחות שפועלים הם גם ככה מאד גדולים ובגלל המהירות הגדולה שלהם אני לא חושב שהם חווים פתיחת גז פתאומית כמכה.