אתה פשוט צריך צינור עמיד לדלק. לא רואה חשיבות גדולה לפרמטרים האחרים שציינת
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
אני בשלב של להחליף את כל צנרת הדלק באופנוע - הצנרת הנוכחית כבר עתיקה ויבשה - אבל כשחיפשתי צינורות חדשים נתקלתי בהמון סוגי חומרים: braided, גומי כזה, גומי אחר, קוולאר, וכו'. אשמח אם מישהו שמבין בזה יעשה סדר בסוגי החומרים שמהם עשויים צינורות כאלו, והיתרונות וחסרונות של כל אחד מהם.
מעבר לזה, כשפרקתי את הצנרת הקיימת, זה היה נראה כאילו הקוטר הפנימי (לפחות בחלק מהצינורות) זהה, למרות שהקוטר החיצוני של הצנרת שונה מאוד (כלומר עד כמה שהצלחתי למדוד יש צנרות עם עובי דופן שונה). אשמח להסברים גם על זה, ועל עד כמה קריטי עובי הדופן של הצינור.
תודה!
אתה פשוט צריך צינור עמיד לדלק. לא רואה חשיבות גדולה לפרמטרים האחרים שציינת
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
ההבדלים באים לידי ביטוי בעיקר בלחצים שהצינור אמור לשאת.
למשל, ברכבים, ישנם מנועי דיזל בהם לחץ הדלק בחלקים מהמערכת הוא אסטרונומי.
באופנוע, אין לזה הרבה חשיבות. ואם מדובר על אופנוע קרבורטור, אז בכלל.
כמובן שחובה שיהיה עמיד בשמנים וכו'... אבל כל צינור דלק אמור להיות כזה (ובגלל זנ לא קונים סתם צינור גומי בטמבוריה).
אני קונה בד"כ את אלו שעטופים בשכבה חיצונית מבד. בעיקר כדי להגן משפשופים או קרינת שמש.