עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 32

אשכול: אפריליה דורסודורו ושיבר 900 ב-69 אלף ש"ח!

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בכל מקרה גם את הממיר אתה יכול להוציא ללא צורך בשינוי מפות
    על זה כבר יש הרבה ויכוחים בפורומים, וזה גם נוגד את ההמלצה של אפריליה USA שאו החלפת אגזוז, או decat, אבל לא ביחד.

    לגבי המיקום, הוא נמצא בדיוק מתחת לכיסא ובין הרגליים



    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
    Yamaha Tracer 9GT

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    מניסיון, ב-750 גם על 100 קמ"ש באיילון הרגשתי חימום עודף ברמה שרציתי רק לרדת מהאופנוע.
    היום התקשרו אלי מהסוכנות בידיעה שזאת הסיבה שלא רכשתי את האופנוע, וציינו שנאמר להם שגם ב-900 חם אבל הרבה פחות. אין עדיין אופנוע זמין לרכיבת מבחן

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי pedelt צפיה בהודעה
    על זה כבר יש הרבה ויכוחים בפורומים, וזה גם נוגד את ההמלצה של אפריליה USA שאו החלפת אגזוז, או decat, אבל לא ביחד.

    לגבי המיקום, הוא נמצא בדיוק מתחת לכיסא ובין הרגליים



    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
    אתה מדבר על חימום כיסא או רגליים?
    אני הרגשתי חימום בכיסא, המיקום שהממיר נמצא רחוק ממנו

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אפריליה - תוציאו לשיוור גרסת "Classic" עם שעוני ביצה, פנס עגול ופיירינג ביקיני!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מדבר על חימום כיסא או רגליים?
    אני הרגשתי חימום בכיסא, המיקום שהממיר נמצא רחוק ממנו
    גם וגם.
    החום מהממיר עולה ומחמם את הכיסא. נכון שיש ציפוי מבודד חום מתחת לכיסא ולפרינג האחורי אבל זה לא מספיק.
    מעבר לכך גם הרגליים באזור הירך מתחממות.

    אבל שוב, העניין הזה בהחלט נסבל ובחורף זה אפילו כיף. הבעיה האמיתית היא בימים חמים כמו היום, שרק אז נסיעה עירונית איטית היא באמת כמעט בלתי נסבלת.
    Yamaha Tracer 9GT

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    7
    אני רוכב על דורסדורו עם לאו וינצ'י ובלי ממיר, המורכבת עצרה אותי באמצע הנסיעה כי חשבה שהאופנוע עולה באש והיא נשרפת.. אבל אני לא מפונק ונוסע גם באוגוסט.
    המוווווון חום עולה מכיוון הירכיים ומבשל אותי.
    בפורומים בחו"ל מדברים שהממיר עוד יותר מחמם את העיניינים

  7. #22
    מה שמפריע לי זה שלא שינו את המשקל וההספק.
    אופנוע שיצא ב-2008, שוקל 220 ק"ג רטוב ומורידים לו 2?
    ואני מבין שרוצים למכור אופנועי A1 אבל כשמשאירים את ההספק תקוע על 95 כ"ס יהיה להם קשה למשוך לקוחות שפוזלים לכיוון המתחרים. ולא חסרים מתחרים...

    ולמה כולם מדברים על החום כאילו זה סוף העולם? כן, ממיר קטליטי בין הרגליים זה באסה ואחרי שאתה עומד איתו בעיר 2 דקות בצהרי אוגוסט ברמזור יש לך ביצים קשות... אבל זאת בעיה שדי משותפת לרוב האופנועים הגדולים. ברובם פשוט דוחפים אותו קצת יותר למטה. אולי כאן הבעיה היא קצת יותר מוגזמת, יש מצב, אבל זה אף פעם לא הרגיש לי בלתי נסבל, וברגע שמקבלים קצת בריזה באמת שהכל בסדר.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    מה שמפריע לי זה שלא שינו את המשקל וההספק.
    אופנוע שיצא ב-2008, שוקל 220 ק"ג רטוב ומורידים לו 2?
    ואני מבין שרוצים למכור אופנועי A1 אבל כשמשאירים את ההספק תקוע על 95 כ"ס יהיה להם קשה למשוך לקוחות שפוזלים לכיוון המתחרים. ולא חסרים מתחרים...

    ולמה כולם מדברים על החום כאילו זה סוף העולם? כן, ממיר קטליטי בין הרגליים זה באסה ואחרי שאתה עומד איתו בעיר 2 דקות בצהרי אוגוסט ברמזור יש לך ביצים קשות... אבל זאת בעיה שדי משותפת לרוב האופנועים הגדולים. ברובם פשוט דוחפים אותו קצת יותר למטה. אולי כאן הבעיה היא קצת יותר מוגזמת, יש מצב, אבל זה אף פעם לא הרגיש לי בלתי נסבל, וברגע שמקבלים קצת בריזה באמת שהכל בסדר.
    מה הבעיה ב95 כח סוס? רכבתי על הארלי עם 1700 סמ"ק ואם אני לא טועה 80 כח סוס והדבר הזה עף קדימה בטירוף, מה צריך יותר?
    גם ככה כל התענוג ברכיבה על אופנוע זה בכבישים מפותלים ששם המומנט, המתלים והשילדה הם החשובים ולא כוח הסוס ולדורסדרו יש את זה, זה אופנוע מהיר איפה שצריך.

    לגבי משיכת לקוחות האירופאים דווקא אוהבים אופנועים עד 100 כוח סוס כי הם זולים לקניה ואחזקה, ביטוח חובה לעד 100 כח סוס זול יותר וכך גם המס השנתי (מקביל לאגרת רישוי)

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    כמו שדרזנר כתב: לא רוכבים ונהנים מההספק ב-99% מהזמן, כי אם מהמומנט. זו הסיבה שהארלי 1,700 עף קדימה כמו חזיר מיוחם. מומנט הוא שם המשחק כי הוא זה שמשפיע על התאוצות, על הדחף ביציאה מהפנייה ובאופן כללי - הוא זה שהופך את הרכיבה לכיפית. וכאן, ה-900 של אפריליה דווקא מראים התקדמות רבה לעומת הדגם הקודם - המומנט עלה ל-9.17 קג"מ ושיא המומנט מתקבל די נמוך - ב6,500 סל"ד, שזה אומר אופנוע מגניב במיוחד...
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #25
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    מה שמפריע לי זה שלא שינו את המשקל וההספק.
    אופנוע שיצא ב-2008, שוקל 220 ק"ג רטוב ומורידים לו 2?
    ואני מבין שרוצים למכור אופנועי A1 אבל כשמשאירים את ההספק תקוע על 95 כ"ס יהיה להם קשה למשוך לקוחות שפוזלים לכיוון המתחרים. ולא חסרים מתחרים...

    ולמה כולם מדברים על החום כאילו זה סוף העולם? כן, ממיר קטליטי בין הרגליים זה באסה ואחרי שאתה עומד איתו בעיר 2 דקות בצהרי אוגוסט ברמזור יש לך ביצים קשות... אבל זאת בעיה שדי משותפת לרוב האופנועים הגדולים. ברובם פשוט דוחפים אותו קצת יותר למטה. אולי כאן הבעיה היא קצת יותר מוגזמת, יש מצב, אבל זה אף פעם לא הרגיש לי בלתי נסבל, וברגע שמקבלים קצת בריזה באמת שהכל בסדר.

    אתה עדיין שבוי בקונספציה של נתון ההספק בעוד הוא לא נותן לך הרבה פרט למהירות סופית.

    אם אתה מחפש אופנוע חזק שיצא מהמקום כמו רקטה ויבצע עקיפות יותר מהר מהמחשבה שלך חפש את נתון המומנט.

    אחרי שנים של רכיבה על אופנועי ספורט חדישים עם 180 כ"ס קניתי דוקאטי עם "רק" 145 כ"ס... קשה לי להסביר במילים את ההלם שקיבלתי לאור ההבדל בכוח ובתחושה עם סיבוב המצערת. הייתי משוכנע שיש כאן טעות ומישהו מחרטט אותי :-)
    למעשה עשיתי השוואות עם 2 הכלים שהיו ברשותי, וה-RR עם 180 כ"ס הרגיש חלשלוש בכל מה שבין 0-200 חצילים בשניה לעומת הדוקאטי...
    אז אם אתה חי בין 200-300 אכן חפש את נתון ההספק...עד אז המומנט הוא מה שצריך לעניין אותך.
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי iec צפיה בהודעה
    אתה עדיין שבוי בקונספציה של נתון ההספק בעוד הוא לא נותן לך הרבה פרט למהירות סופית.

    אם אתה מחפש אופנוע חזק שיצא מהמקום כמו רקטה ויבצע עקיפות יותר מהר מהמחשבה שלך חפש את נתון המומנט.

    אחרי שנים של רכיבה על אופנועי ספורט חדישים עם 180 כ"ס קניתי דוקאטי עם "רק" 145 כ"ס... קשה לי להסביר במילים את ההלם שקיבלתי לאור ההבדל בכוח ובתחושה עם סיבוב המצערת. הייתי משוכנע שיש כאן טעות ומישהו מחרטט אותי :-)
    למעשה עשיתי השוואות עם 2 הכלים שהיו ברשותי, וה-RR עם 180 כ"ס הרגיש חלשלוש בכל מה שבין 0-200 חצילים בשניה לעומת הדוקאטי...
    אז אם אתה חי בין 200-300 אכן חפש את נתון ההספק...עד אז המומנט הוא מה שצריך לעניין אותך.
    אי אפשר לנסח זאת טוב יותר
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #27
    מאמין שאתם צודקים לגבי המומנט, עדיין לא רכבתי על R כלשהו אז אין לי ממש מקום להשוואה. מה שיותר התכוונתי להגיד זה שלדגם היוצא היו מספר חסרונות שהבולט שבהם לדעתי הוא המשקל. היו להם כמה שנים לתכנן איך לגלח לו יותר מ2 ק"ג (שירדו מהגלגלים) וזה קצת נראה כאילו הם התקמצנו בפיתוח, האופנוע נראה ממש ממש דומה לדגם היוצא. אז נכון החליפו מנוע, ואין לי ספק בכלל שהדורסו או השיבר אופנועים כיפיים (יש לי את ה-GT כבר שנה ואני מחייך כל נסיעה), פשוט הייתי רוצה לראות קצת יותר השקעה בדגמים האלו.
    הרי כשהשיבר/דורסדורו יצאו ב2008 הם היו מאוד מתקדמים טכנולוגית, יותר מהמתחרים. היום זה נראה כאילו פשוט יישרו קו לדגם ישן.

    אבל אולי אני טועה, נחכה למבחן

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    גם את המנוע לא באמת החליפו

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    מאמין שאתם צודקים לגבי המומנט, עדיין לא רכבתי על R כלשהו אז אין לי ממש מקום להשוואה. מה שיותר התכוונתי להגיד זה שלדגם היוצא היו מספר חסרונות שהבולט שבהם לדעתי הוא המשקל. היו להם כמה שנים לתכנן איך לגלח לו יותר מ2 ק"ג (שירדו מהגלגלים) וזה קצת נראה כאילו הם התקמצנו בפיתוח, האופנוע נראה ממש ממש דומה לדגם היוצא. אז נכון החליפו מנוע, ואין לי ספק בכלל שהדורסו או השיבר אופנועים כיפיים (יש לי את ה-GT כבר שנה ואני מחייך כל נסיעה), פשוט הייתי רוצה לראות קצת יותר השקעה בדגמים האלו.
    הרי כשהשיבר/דורסדורו יצאו ב2008 הם היו מאוד מתקדמים טכנולוגית, יותר מהמתחרים. היום זה נראה כאילו פשוט יישרו קו לדגם ישן.

    אבל אולי אני טועה, נחכה למבחן
    כנראה הגיעו למסקנה שבסגמנט הזה עדיף עכשיו להיות הזולים בחבורה כדי למכור הרבה.
    לגבי המשקל, עם התקנות החדשות שמירת המשקל כמו בדגם היוצא זה בעצם ירידה רצינית במשקל.
    יש לך כאן מנוע גדול יותר ומערכת פליטה כבדה יותר (כנראה) ואם זאת 2 ק"ג פחות זה לפי דעתי הישג.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    זה אותו מנוע של ה-750 היוצא שרק הגדילו לו את מהלך הבוכנה, לא אמור להיות הבדל גדול (אם בכלל) מבחינת משקל המנוע.

אשכולות דומים

  1. אפריליה WTF ?
    על ידי levil בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-06-2017, 11:14
  2. מחפש פנס אחורי לאפריליה דורסודורו 750 2009
    על ידי 1cohen בפורום פורום קנייה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-11-2016, 19:20
  3. אפריליה טואונו 2013
    על ידי shay-p בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-08-2016, 15:20
  4. אפריליה טואונו 2013
    על ידי shay-p בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 13:15
  5. Rx 125 אפריליה
    על ידי :Michael: בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-08-2015, 09:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO