
נכתב במקור על ידי
Oznik
היי זיו,
יכולות להיות 3 סיבות למה שאתה מציין:
1. מתלים לא מכוונים
2. מתלים הדורשים שיפוץ
3. טכניקת רכיבה - במידה ועברת לכלי מקצועי ראשון לאחר דו"ש רך ואינך רגיל לאופנוע (אם כי ציינת כי הבדיקה נעשית בעמידה)
הייתי הולך מלמעלה למטה, ולהתחיל בכיוון ואם המצב לא משתפר - ללכת למוסך ולבצע שיפוץ.
להתחיל את הכיוון ממצב סטנדרטי, ולאחר מכן לשנות לפי התחושה (בעיקר ניסיון וטעייה - ניתן תמיד לחזור לנקודת התחלה).
הכיוון נעשה עבור Compression ו- Rebound - הראשון אחראי על שינוי מהירות כיווץ כלומר בפעולת דחיסה של הבולם, השני על מהירות כיוונו כאשר נפתח.
עבור המזלג, כאשר הינך בישיבה על האופנוע, ישנם שני ברזים - אדום ולבן.
ע"מ לאפס, סובב את שניהם בכיוון השעון עד הסוף, כדאי לספור כמה קליקים לכל אחד כדי להבין מה היה הכיוון הנוכחי.
לאחר מכן, סובב נגד כיוון השעון 13 קליקים כל אחד מהם.
בהצלחה