תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: בולמים בהאסקי125 מרגישים קשיחים מידי

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    20

    בולמים בהאסקי125 מרגישים קשיחים מידי

    יש לי husqvarna te125 15
    אני לא מבין כלכך בכל העניין של הכיוון בולמים, אבל קראתי קצת ומה שעשיתי זה הניקוז אוויר מהברגים בראש הבולמים וכיוון הברזים שמשפיעים על הרכות שלהם אבל עדיין מרגיש לי שהבולמים הקדמיים קשיחים מדי שאני מנסה לדחוף את הקידון למטה.

    זה אמור להיות קשה ככה ומה יכול לגרם לזה?

    Sent from my SM-J510F using Tapatalk

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    היי זיו,

    יכולות להיות 3 סיבות למה שאתה מציין:

    1. מתלים לא מכוונים
    2. מתלים הדורשים שיפוץ
    3. טכניקת רכיבה - במידה ועברת לכלי מקצועי ראשון לאחר דו"ש רך ואינך רגיל לאופנוע (אם כי ציינת כי הבדיקה נעשית בעמידה)

    הייתי הולך מלמעלה למטה, ולהתחיל בכיוון ואם המצב לא משתפר - ללכת למוסך ולבצע שיפוץ.

    להתחיל את הכיוון ממצב סטנדרטי, ולאחר מכן לשנות לפי התחושה (בעיקר ניסיון וטעייה - ניתן תמיד לחזור לנקודת התחלה).
    הכיוון נעשה עבור Compression ו- Rebound - הראשון אחראי על שינוי מהירות כיווץ כלומר בפעולת דחיסה של הבולם, השני על מהירות כיוונו כאשר נפתח.

    עבור המזלג, כאשר הינך בישיבה על האופנוע, ישנם שני ברזים - אדום ולבן.
    ע"מ לאפס, סובב את שניהם בכיוון השעון עד הסוף, כדאי לספור כמה קליקים לכל אחד כדי להבין מה היה הכיוון הנוכחי.

    לאחר מכן, סובב נגד כיוון השעון 13 קליקים כל אחד מהם.

    בהצלחה

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    היי זיו,

    יכולות להיות 3 סיבות למה שאתה מציין:

    1. מתלים לא מכוונים
    2. מתלים הדורשים שיפוץ
    3. טכניקת רכיבה - במידה ועברת לכלי מקצועי ראשון לאחר דו"ש רך ואינך רגיל לאופנוע (אם כי ציינת כי הבדיקה נעשית בעמידה)

    הייתי הולך מלמעלה למטה, ולהתחיל בכיוון ואם המצב לא משתפר - ללכת למוסך ולבצע שיפוץ.

    להתחיל את הכיוון ממצב סטנדרטי, ולאחר מכן לשנות לפי התחושה (בעיקר ניסיון וטעייה - ניתן תמיד לחזור לנקודת התחלה).
    הכיוון נעשה עבור Compression ו- Rebound - הראשון אחראי על שינוי מהירות כיווץ כלומר בפעולת דחיסה של הבולם, השני על מהירות כיוונו כאשר נפתח.

    עבור המזלג, כאשר הינך בישיבה על האופנוע, ישנם שני ברזים - אדום ולבן.
    ע"מ לאפס, סובב את שניהם בכיוון השעון עד הסוף, כדאי לספור כמה קליקים לכל אחד כדי להבין מה היה הכיוון הנוכחי.

    לאחר מכן, סובב נגד כיוון השעון 13 קליקים כל אחד מהם.

    בהצלחה
    תודה רבה על התשובה,
    זה האופנוע הראשון שלי בגלל זה אני לא בטוח איך זה אמור להרגיש בדיוק. אבל ראיתי פה https://youtu.be/RXETkZQ62qU ב2:00 שהוא דוחף את הקידון האופנוע יורד בקלות ושלי מרגיש ממש קשיח, זה אמור להיות רך כמו בסרטון?

    Sent from my SM-J510F using Tapatalk

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי zivv צפיה בהודעה
    תודה רבה על התשובה,
    זה האופנוע הראשון שלי בגלל זה אני לא בטוח איך זה אמור להרגיש בדיוק. אבל ראיתי פה https://youtu.be/RXETkZQ62qU ב2:00 שהוא דוחף את הקידון האופנוע יורד בקלות ושלי מרגיש ממש קשיח, זה אמור להיות רך כמו בסרטון?

    Sent from my SM-J510F using Tapatalk
    ההשוואה לא רלוונטית, אין לדעת איך המזלג בסרטון מכוון (בלי קשר זהו דגם של WP שונה מזה המורכב לך על האופנוע) וגם לא ממש משנה.
    גם אצלי באופנוע הזהה לשלך הבולם לא יורד כמו בסרטון אם זה מרגיע אותך.

    תתחיל בלשנות את הכיוון, צא לרכיבה קצרה ותרגיש את ההבדלים ומשם הלאה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    ההשוואה לא רלוונטית, אין לדעת איך המזלג בסרטון מכוון (בלי קשר זהו דגם של WP שונה מזה המורכב לך על האופנוע) וגם לא ממש משנה.
    גם אצלי באופנוע הזהה לשלך הבולם לא יורד כמו בסרטון אם זה מרגיע אותך.

    תתחיל בלשנות את הכיוון, צא לרכיבה קצרה ותרגיש את ההבדלים ומשם הלאה.
    תודה רבה.

    Sent from my SM-J510F using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    דחיפת האופנוע בעמידה היא חסרת משמעות.
    הדבר היחיד שאתה יכול/צריך לבדוק בעמידה, זה את השקיעה של האופנוע תחת המשקל שלו ומשקל הרוכב (מה שנקרא סאג).
    כל מה שאוזניק אמר זה טוב ונכון, אבל לפני הכל חובה לוודא שהקפיצים מתאימים למשקל שלך, על ידי בדיקת הסאג המדוברת (בספר רכב מוסבר איך בדיוק לעשות את זה).
    אם הקפיצים לא מתאימים למשקל שלך, כל שאר המשחקים הם די מיותרים.
    בכל מקרה, קודם צא לרכב ותראה איך האופנוע מרגיש, אולי תגלה שאין שום בעיה.
    תתחדש וברוך הבא לשטח!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    עוד לפני כיוונונים, הייתי בודק גם שהברגים במשולשים סגורים על הטלסקופים במומנט המדויק שנקבע על ידי היצרנית.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-07-2017, 09:16
  2. שאלה לבעלי זירו - מתי אתם מרגישים ירידה בכוח?
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-12-2016, 09:55
  3. איך שיפרנו בולמים של MT-09 בתקציב נמוך
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 09-07-2016, 00:01
  4. למכירה- בולמים קדמיים drz
    על ידי znd בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 09:00
  5. נזילה מה-fork (בולמים) קידמי
    על ידי vy17206 בפורום פורום טכני
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 04-08-2015, 08:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO