תתחדש!
הבעיה עם הברכיים היא הסיבה שבגללה לא קניתי את האופנוע הזה...
כל השאר - תענוג
טוב, אז זה סוף סוף קרה.
בגיל 46 הגשמתי חלום נעורים שקינן בי מזה זמן רב והפכתי לבעליו הגאה של דוקאטי.
ולא סתם דוקאטי (גם כי אין דבר כזה סתם דוקאטי), אלא מונסטר 1200, שנת 2016 עם אגזוזי טרמיוני אימתניים.
לפני שנדבר על הצדדים החיוביים שלו, אני חייב כמה מילים על מה שפחות הצליח בדגם הזה (חייבים קצת שלילי, אחרת מישהו עוד עשוי לחשוב שאני שתול של ההפקה או שאני לא באמת מישראל):
אז הדבר ראשון שמפריע (טוב, אני לא אגזים ואגיד ש"מפריע" היא ההגדרה הנכונה אבל זה באמת קצת מציק...) הוא תנוחת הרכיבה - המהנדס האיטלקי שהחליט למקם את שלדת (מיקרו שילדה בעצם) הצנורות מעל המנוע בצורתה הנוכחית, שכח שלמקום הזה בדיוק (מתחת למיכל ומעל המנוע למי ששכח...) צריכות להכנס הבירכיים (ולהכנס חזק כשבולמים...) וכך התחושה המתקבלת בברכיים היא כאילו חיבקתי סוס רודיאו עם צלעות מתכת.
הדבר השני (שלא באמת "מפריע", אבל באמת ממש ממש מעצבן) הוא לוח השעונים, הדש-בורד - מדובר במסך TFT צבעוני ומדוגם עם שפע של אינפורמציה ושפע אפשרויות כיוונון ודיגום אלא מה, הוא לא קריא לחלוטין בשעות היום. מעט אור שמש הופך את המסך ללא קריא גם עבור בעלי ראיית נץ.
אחרי שסיימתי לקטר , אפשר להתרווח לאחור, ולהנות.
- סליחה -
התכוונתי לרכון קדימה, להתקרב למיכל, להדק ברכיים, לסובב את המצערת לרווחה, ולהחזיק חזק. אמממממממאאאאאל'ה.
איזו יציבות והתנהגות, איזה רעש, אילו צלילים, איזו עוצמה וכמה כוח.
אין דברים כאלה. זה לא אמיתי.
לתחושה הזו של תאוצה עוצמתית וחזקה שמדביקה את העיניים לקיר האחורי הגולגולת, תולשת ועוקרת את הידיים מהכתפיים, בשילוב רעם אגזוזים של וי טווין גדול - אין תחליף, היא לא ניתנת לכימות או מדידה, אבל ההשפעה שלה נותרת גם זמן רב לאחר הרכיבה.
אני עדיין לא מצליח (או רוצה) להוריד את החיוך מהפנים...
האופנוע הזה למעשה מזמין אותך לרכב עליו גם כשהוא רק חונה על הג'ק.
הוא גורם לחיוך של ילד קטן בחנות ממתקים כשמניעים אותו ושומעים את פמפום הבסים הוי-טוויני הכל כך אופנייני למנועים האלה,
וכמובן שברגע שמתחילים לנסוע, וביחוד מעל 5000 סל"ד, שוקעת ונקלטת ההבנה למה אנחנו אוהבים אופנועים.
IMG-20170908-WA0000.jpg
IMG-20170908-WA0002.jpg
תתחדש!
הבעיה עם הברכיים היא הסיבה שבגללה לא קניתי את האופנוע הזה...
כל השאר - תענוג
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
תתחדש וסע בביטחה.
איפה הפסיכולוג שיעשה לך ניתוח אישיות עכשיו?![]()
תתחדש. הצג הפריע גם לי ברכיבת מבחן
הבעיה אם חביקת המיכל היא לא ממש בעיה, פשוט אל תחבוק, עניין של הרגל אין בזה צורך אמיתי.
אני יודע שברוב הדרכות הרכיבה בארץ זה מה שמלמדים אבל בחו"ל למשל מלמדים ההפך (להרפות)
חחח צודקים חברים. אני אוכל את הכובע.... קבל את התנצלותי (כן אני הפסיכולוג). תתחדש!!!! ורכיבות בטוחות.
תתחדש!!
אולי אני היחיד, אבל מציק בעין איך שהוא קשור!
לא מנסה להלחיץ, אלא להפיך - אם לא עשית ביטוח מקיף או איתורן כגון הזעקה האחרונה ממליץ בחום.
נראה בונבון של כלי, רכיבות מהנות!
תתחדש! נראה כלי תענוג!
שיהיו לך רכיבות טובות בטוחות ובעיקר מהנות (חוכמה קטנה עם כלי כזה)!!!
תתחדש !! בהחלט הגשמת חלום ! נראה פצצה..
בדיוק בחמישי האחרון, נהגתי על רכב של חבר (יונדאי i20), וכ"כ היה חסר לי ה"הידבקות לכיסא" בכל האצה, מה שקורה כל הזמן עם האופנוע..
איך אפשר להיות עם פחית ?!
רכיבות בטוחות. שמור על עצמך ועליו..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אופנוע מחרמן ביותר...אני זוכר שהמונסטר יצא בצורה הזו איזו הקלה הרגשתי שהם חזרו לקו קלאסי של הדור הראשון והצליחו לוותר על כל מיני פתחי איוורור במיכל ושאר קשקושים.
תתחדש!