עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 32

אשכול: התחדשתי (והגשמתי חלום) בדוקאטי מונסטר 1200

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    פלוס 1

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    27
    אחלה חלום ואחלה הגשמה - ברוך הבא לעולם המונסטרים.
    :-)

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    ואיך אתה מונע מעצמך לעוף קדימה בבלימה?
    במוטו ג'יפי אם שמת לב חלקם בזמן בלימה לא רק שלא חובקים מיכל הם מוצאים רגל.
    חביקת אובייקט חלק רק מצדדיו בבלימה חזקה לא ממש עוזר, אתה בתת מודע משתמש בידיים כדי למנוע ממך להחליק.

    בכל מקרה כמו שאמרתי חביקת מיכל זה סגנון רכיבה שבישראל אימצו ובחו"ל פחות אין כאן נכון או לא רק העדפה.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    אני לא שואל מה נכון ומה לא, פשוט פתוח לעוד אפשרויות ולכן שאלתי.
    להשען על הכידון זה ברירת מחדל של כל מתחיל, השאלה אם זה לא מעמיס עוד יותר על הבולמים מקדימה. אם אפשר אשמח אם יפצלו את הפוסטים הרלוונטים לשרשור נפרד כדי לא להעמיס אל השרשור הנוכחי.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תתחדש. יש מדבקות אחיזה למיכל הדלק שמשפרות את תחושת האחיזה של הברכיים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    במוטו ג'יפי אם שמת לב חלקם בזמן בלימה לא רק שלא חובקים מיכל הם מוצאים רגל.
    חביקת אובייקט חלק רק מצדדיו בבלימה חזקה לא ממש עוזר, אתה בתת מודע משתמש בידיים כדי למנוע ממך להחליק.

    בכל מקרה כמו שאמרתי חביקת מיכל זה סגנון רכיבה שבישראל אימצו ובחו"ל פחות אין כאן נכון או לא רק העדפה.
    בשביל זה מוסיפים גריפים ומתאמנים לחבוק בכל הכוח. אחרי שאתה מתרגל את זה מספיק אתה לא נשען קדימה גם בבלימות חירום.
    ותאמין לי אין כאן שום תת מודע שנשען קדימה בטעות. כשאני רוכב על חשמליים שאין מה לחבק עם הברכים אני מרגיש בכל בלימה חזקה טוב טוב איך אני נשען קדימה.
    לא יודע מה עושים בgp, אבל בכביש החיבור עם האופנוע חשוב מאוד גם בלי קשר להעמסת משקל על הכידון. אם קורה משהו ואתה נכנס לאיזה החלקה או אפילו סתם מהמורה רצינית אתה רוצה להיות מחובר לאופנוע ולא להיות מטולטל לכל הכיוונים עם 0 שליטה.

  7. #22
    Junior Member הסמל האישי של מתן16
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    41
    תתחדש ,נראה מדהים! אז איך ה-09 לידו?..

    הוצאת את האופנוע מהחברה?..

    ולמרות הביטוח מקיף , ממליץ בחום לכיסוי על האופנוע . מונע מכל מיני עיניים רעות " להלשין".

    תתחדש ותהיה זהיר כמה שאפשר ..

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בשביל זה מוסיפים גריפים ומתאמנים לחבוק בכל הכוח. אחרי שאתה מתרגל את זה מספיק אתה לא נשען קדימה גם בבלימות חירום.
    ותאמין לי אין כאן שום תת מודע שנשען קדימה בטעות. כשאני רוכב על חשמליים שאין מה לחבק עם הברכים אני מרגיש בכל בלימה חזקה טוב טוב איך אני נשען קדימה.
    לא יודע מה עושים בgp, אבל בכביש החיבור עם האופנוע חשוב מאוד גם בלי קשר להעמסת משקל על הכידון. אם קורה משהו ואתה נכנס לאיזה החלקה או אפילו סתם מהמורה רצינית אתה רוצה להיות מחובר לאופנוע ולא להיות מטולטל לכל הכיוונים עם 0 שליטה.
    אף פעם לא חבקתי מיכל בכביש או במסלול ואין לי שום בעיה עם זה, בנוסף בבתי ספר לרכיבה באירופה לרוב לא מלמדים את זה.

    במוטו ג'פי חלקם מוציאים רגל החוצה בזמן הבלימה מהלך שרוסי התחיל וחלק העתיקו

    כמו שאמרתי זאת העדפה לא צורך אמיתי.

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ואתה לא מתעייף מכך שאתה מעביר יותר משקל לידיים בבלימה?

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי מתן16 צפיה בהודעה
    תתחדש ,נראה מדהים! אז איך ה-09 לידו?..
    ה MT זה שיר אחר. הוא הרבה יותר עצבני וחד, קצת מזכיר סוס רודיאו שרק מחכה להעיף את הרוכב מהגב.
    למרות שהחליפו/שדרגו את הבולמים במהדורת 2017 עדיין הוא בועט ומקפץ ולא ממש נוטע ביטחון בכבישים שהם פחות ממושלמים.
    כל פתיחת גז זו חגיגה שמהר מאוד יכולה להגמר בווילי או גרוע מזה. הוא ממש "שש אלי קרב". חוצמזה, לי באופן אישי מאוד הפריע
    הרעש שהוא עושה בהילוך שישי/חמישי במהירות גבוהה... סוג של שריקה מעצבנת כזו (שיש האומרים שזה הרעש האופייני לטריפל בסל"ד גבוה).



    ציטוט נכתב במקור על ידי מתן16 צפיה בהודעה
    הוצאת את האופנוע מהחברה?..
    אחרי הסיבוב המיותר (בדיעבד) שעשיתי עם ה MT, הלכתי הפעם על יד שניה במצב מעולה. בכל זאת, לא רציתי לקחת את הסיכון. זה לא זול.


    ציטוט נכתב במקור על ידי מתן16 צפיה בהודעה
    ולמרות הביטוח מקיף , ממליץ בחום לכיסוי על האופנוע . מונע מכל מיני עיניים רעות " להלשין".
    בוודאי. כאן הוא ללא כיסוי למטרת התמונה (והשוויץ...)
    עומד תמיד מכוסה גם אם זו הפסקה של כמה דקות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי מתן16 צפיה בהודעה
    תתחדש ותהיה זהיר כמה שאפשר ..
    תודה רבה. אני משתדל מאוד. עדיין לא מכיר אותו לגמרי ונוסע בעיקר במוד Urban שזה עם מנוע חתוך ב 50% והרבה ABS וכו'.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    ואתה לא מתעייף מכך שאתה מעביר יותר משקל לידיים בבלימה?
    בשבילי זה הפוך בשימוש במיכל אני לא מרגיש שזה מוריד משקל מהידיים, אני גם לא מבין איך פיזיקלית זה יכול לעבוד כי בבלימה חזקה החיכוך בין הרגליים למיכל לא מספיק כדי לקחת עומס מהידיים.

    אולי הישום באופנוע בעל תנוחות רכיבה רכונה קדימה (ספורט) זה שונה, אני לרוב רוכב על אופנועים בעלי ישיבה זקופה שם לא מצאתי הגיון לחבוק מיכל

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    היה לי את דגם ה-S במשך שנתיים.

    לגבי הצג, אם תעביר אותו קבוע לתצוגת לילה תוכל לראות גם ביום.

    אופנוע עם תאוצות מפגרות בכל סל"ד, שגורמות לתאוצות במחזור הדם.

    נשמע שאתה נהנה ממנו, ובשביל שנהנה ממנו גם אנחנו תעשה לו חסד ותצלם אותו בגובה העיניים, בלי קשירה, עדיף עם נוף ברקע ותמיד תמיד מהצד של האגזוז.
    אחרת הוא נראה כמו סתם אופנוע. ואחרי שרכבת עליו אתה בטח יודע שסתם אופנוע זה לא.

    תתחדש.

  13. #28
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    תתחדש - רכיבות מהנות וזהירות בכביש.
    כלי יפה בצבע הנכון.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי gamgam צפיה בהודעה
    היה לי את דגם ה-S במשך שנתיים.

    לגבי הצג, אם תעביר אותו קבוע לתצוגת לילה תוכל לראות גם ביום.

    אופנוע עם תאוצות מפגרות בכל סל"ד, שגורמות לתאוצות במחזור הדם.

    נשמע שאתה נהנה ממנו, ובשביל שנהנה ממנו גם אנחנו תעשה לו חסד ותצלם אותו בגובה העיניים, בלי קשירה, עדיף עם נוף ברקע ותמיד תמיד מהצד של האגזוז.
    אחרת הוא נראה כמו סתם אופנוע. ואחרי שרכבת עליו אתה בטח יודע שסתם אופנוע זה לא.

    תתחדש.
    צודק לגבי שתי ההערות שלך. המסך בתצוגת לילה ברור גם ביום.
    מעצבן שלא חשבתי על זה לבד...

    לגבי התמונה, הייתי חייב לצלם כדי שאהיה בטוח שזה אמיתי...

    תודה.

  15. #30
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    תתחדש!
    כלי מגניב לאללה וסקסי ברמות..
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

אשכולות דומים

  1. חוו"ד על דוקאטי מונסטר 1200
    על ידי guyt בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-04-2017, 09:25
  2. דוקאטי מונסטר 696
    על ידי daniel בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 12:06
  3. הגשמתי חלום של נער בן 16 בגיל 22
    על ידי Yura_sk בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 22:43
  4. ימאהה -r6 - הגשמת חלום
    על ידי Mark בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 08:59
  5. חלום עמוק של גוגל
    על ידי shaig בפורום אוף טופיק
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 17-08-2015, 22:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO