תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: נתונים על משאבות דלק ופורקי לחץ

  1. #1
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150

    נתונים על משאבות דלק ופורקי לחץ

    שלום
    הפורק לחץ במשאבת דלק שלי נדפק 2012 KTM 990 ADV
    ממה שאני מבין המשאבות דלק בכל ה 990 1090 1190 1290 היא אותה משאבה
    אבל הפורקי לחץ שונים ומתכוננים לפרוק בלחץ שונה
    אצלי זה 3.5
    ה1090 צריך 4.2
    אני מחפש לקנות משאבת דלק משומשת עם אותם נתונים
    מישהו מכיר אתר שאפשר למצוא בו נתונים על משאבות דלק ופורקי לחץ של קטמ
    התודה היא מראש

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    למיטב ידעתי כל אופנועי ה990 משתמשים באותה משאבה עם אותה פריקה.
    אם אתה מחפש מחו"ל אז תחפש את דגמי הSMT, SMR וSM והדגם שלך, זה כבר מרחיב את החיפוש ל4 מודלים

    אני לא בטוח ב100% אבל גם לדיוק 990 אמור להיות אותה משאבה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    בכלי אנדורו של קטמ המשאבה ניתנת לשיפוץ. תבדוק אם גם שלך

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המשאבה עצמה והפילטר ניתן לקנות בנפרד (תחליפי) אבל את השסתום אי אפשר לשפץ ולא ראיתי אותו למכירה בנפרד.

  5. #5
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    בכולם זה אותה משאבה 990 1090 1190 1290
    SMR SMT SUPRE DUKE
    אבל האדוונצר צריך שסתום לחץ שפורק ב 3.5
    כל השאר עובדים על 4.2
    אז אני בבעיה
    אני על איביי וadvrider
    מיום שבת
    כמה זה נורא אם אני אשתמש בשסתום של 4.2 במקום 3.5?
    האמת שהמשאבה מייצרת רק 3.4
    תודה לכולם על העזרה

  6. #6

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הייתי מנסה את מזלי בתחום הרכב או ביותר ספציפי - בתחום משפצי משאבות הדלק.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    בכולם זה אותה משאבה 990 1090 1190 1290
    SMR SMT SUPRE DUKE
    אבל האדוונצר צריך שסתום לחץ שפורק ב 3.5
    כל השאר עובדים על 4.2
    אז אני בבעיה
    אני על איביי וadvrider
    מיום שבת
    כמה זה נורא אם אני אשתמש בשסתום של 4.2 במקום 3.5?
    האמת שהמשאבה מייצרת רק 3.4
    תודה לכולם על העזרה
    האדווצ'ר והSMT זה כמעט אותו אופנוע מה הסיבה שלחץ הפריקה שונה ביניהם? בנוסף אם זאת אותה משאבה למה שתיהיה בעיה אם תשים שסתום שפורק ב4.2?

  9. #9
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    כנראה שהמערכת דלק עובדת על לחץ שנה
    אני אני יכול רק לשער שאם אני אשים משאבה של 10 באר זה לא משנה כלום כי השסתום יפתח ב 3.5
    היכולת של המשאבה לא חשובה כל עוד השסתום מתאים למערכת ההזרקה

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    כנראה שהמערכת דלק עובדת על לחץ שנה
    אני אני יכול רק לשער שאם אני אשים משאבה של 10 באר זה לא משנה כלום כי השסתום יפתח ב 3.5
    היכולת של המשאבה לא חשובה כל עוד השסתום מתאים למערכת ההזרקה
    היכולת של המשאבה חשובה כי שסתום שפורק בלחץ גבוה ממה שהמשאבה יכולה לעמוד בו יגמור על המשאבה בסופו של דבר.
    בכל האופנועים שהזכרתי יש את אותם מזרקים למיטב ידיעתי וזה בעצם מה שנמצע בקצה השני של המערכת.

  11. #11
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    http://www.ktmworld.com/partfinder.h...7e62%7c%7e0023
    http://www.ktmworld.com/partfinder.h...7e60%7c%7e0023
    שים לב להבדלים בבורג מספר 4
    גם במחיר של המשאבה והברקוד שונים
    אדוונצר 2012
    סופרמוטו 2012

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    http://www.ktmworld.com/partfinder.h...7e62%7c%7e0023
    http://www.ktmworld.com/partfinder.h...7e60%7c%7e0023
    שים לב להבדלים בבורג מספר 4
    גם במחיר של המשאבה והברקוד שונים
    אדוונצר 2012
    סופרמוטו 2012
    קודם כל תודה, השתמשתי עד היום באתר גרמני כדי לאתר חלקים של KTM אבל האתר הזה טוב יותר ביכולת החיפוש שלו ככה שהוספתי למועדפים.

    העניין מוזר כי השוואתי באתר הזה את גופי המצערת קומפלט (כולל מזרקים) וזה אותו חלק בSMT וגם בADV ככה שאני לא מבין למה למשל כל החלק התחתון של המשאבה שונה לחלוטין הרי גופי המצערת הם היעד הסופי של המשאבה ואם הם זהים למה היא שונה?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב גם כח הסוס בשנת 2012 הועלה באדווצ'ר והוא זהה לכח הסוס בSMT
    אני במקומך מוריד את המפה מהECU בעזרת ECUTUNE ואז משווה עם מפה של SMT (אני יכול לשלוח לך את שלי) לראות אם יש הבדלים, אם גם שם אין הבדלים אז אין כל חשיבות ללחץ הפריקה במקרה הזה והמנוע יעבוד גם עם שסתומים מדגמים אחרים של ה990

אשכולות דומים

  1. בעלי טרנסאלפ - אם אפשר קצת נתונים..
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-01-2017, 08:48
  2. אילו נתונים להזין במחשבון ביטוח?
    על ידי oshry058 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-09-2016, 13:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO