תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: זריקת דלק מהצילינדר ג'וי רייד 200 שנת 2009

  1. #1

    זריקת דלק מהצילינדר ג'וי רייד 200 שנת 2009

    שלום חברים,
    הקטנוע שלי לפעמים מניע ולפעמים לא. עשיתי כיוון שסתומים ולא עזר.
    לאחר מכן שמתי לב שכאשר אני מוציא את הפלאג, הוא רטוב. האם זה צריך להיות ככה?
    בנוסף, לאחר שהוצאתי את הפלאג, ביצעתי הנעה ויצאו אדי דלק מהצילינדר ואז כשהחזרתי את הפלאג הקטנוע הניע תוך שניה.
    הקטנוע עם הזרקת דלק.
    נורת check engine לא דולקת.
    למישהו יש מושג למה הקטנוע לפעמים מניע תוך שניה ולפעמים אחרי 10 דקות שאני מנסה להניע?
    תודה מראש.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    58
    מצבר? הסיבה שהוא מניע לך אחרי 10 דקות שאתה מנסה להניע אני מעריך שהוא נטען כתוצאה מסיבוב הסטארטר ואז הוא מניע ואחרי שאתה מכבה ומניע לאחר הרבה זמן הוא פורק שוב ,המצבר "ריק" ולכן הסיפור חוזר על עצמו. לי יש ג'וירייד 2007 והיה לי אותו מקרה שבסוף הבנתי שזה מיישר זרם שהלך לעולמו .

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    avi,
    מה שכתבת הוא טעות חמורה.
    נסיונות התנעה רק גורמים לפריקה מואצת של המצבר. טעינה שלו היא רק בפעולה רציפה של המנוע ולאורך זמן.
    יכול להיות שהיתה לך בעיה של מצבר גמור או מיישר זרם אבל עשית סלט בתגובה שלך.

    לפות"ש
    דבר ראשון, תבדוק שיש ניצוץ,
    פלאג שלא נותן ניצוץ טוב לא מצליח להצית את הדלק ולכן הפלאג יוצא רטוב. ניצוץ לא תקין יכול להיות כתוצאה מבעיית מגעים, או תקלה במע' ההזרקה או הפלאג עצמו. גם מצבר חלש יכול לגרום לכך, אבל סביר להניח שהיית שם לב לקושי בסטארטר.

    אופציה ב' היא תערובת עשירה מדי אבל מכיוון שיש לך הזרקה, יהיה לך יותר קשה לעלות על זה ולפתור את זה לבד.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ונ. ב.
    אחרי שהוצאת את הפלאג והחזרת, הוא הניע כי היה יבש.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ונ. ב.
    אחרי שהוצאת את הפלאג והחזרת, הוא הניע כי היה יבש.
    כן זה ברור לי

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    avi,
    לפות"ש
    דבר ראשון, תבדוק שיש ניצוץ,
    פלאג שלא נותן ניצוץ טוב לא מצליח להצית את הדלק ולכן הפלאג יוצא רטוב. ניצוץ לא תקין יכול להיות כתוצאה מבעיית מגעים, או תקלה במע' ההזרקה או הפלאג עצמו. גם מצבר חלש יכול לגרום לכך, אבל סביר להניח שהיית שם לב לקושי בסטארטר.

    אופציה ב' היא תערובת עשירה מדי אבל מכיוון שיש לך הזרקה, יהיה לך יותר קשה לעלות על זה ולפתור את זה לבד.
    ניצוץ יש תמיד.
    החלפתי כבר 3 פלאגים ועדיין התקלה נשארה.
    המצבר מראה מעל 12.5 וולט.
    אשמח לשמוע על אופציה ב'-איך אני עולה על זה.
    כלים יש, רקע טכני יש, צריך רק כיוון.

    נ.ב.
    מישהו אמר לי שיש מצב שחודרים מים לתוך הצילינדר ובגלל זה האדים. אני מתחיל לחשוש שהוא צודק.
    איך אני יכול לאמת או לשלול את זה?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין לך מה לחשוש,אם אתה עובד לבד יהיה לך יותר זול להחליף את אטם הראש מאשר לקנות מזרק דלק חדש.
    חדירת מים לתא שרפה אפשר לשלול על ידי בדיקת נפילת לחץ (leak down test) - קומפריסה הפוכה\לחץ הפוך ועוד.

    זה גם הסביר ביותר מאחר שלמנוע הזה יש,או לפחות הייתה "מחלה" של שרפת אטם הראש בצורה שהיה נוצר מיזוג בין תא השרפה למערכת קירור.
    כמו כן,אופציה פחות סימפטית היא ראש מנוע פסול.

    מזרק דולף יכול לגרום להצפה.
    אין צורך בכלים מיוחדים,פשוט מנסים עם מזרק אחר.
    בעיית תערובת עשירה לא סבירה ואין לך איך לבדוק את זה,לכל הפחות אתה צריך סורק תקלות של סאן יאנג.
    בנוסף,בעיית מצבר לא בהכרח תניב סטרטר חלש - מצבר זה לא שחור או לבן,סטרטר הוא הצרכן המעמיס ביותר ויכול לגרום לזיוף של מערכת ההזרקה בזמן שהוא פועל.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    58
    צודק,עשיתי קצת סלט .

    עוקב.

  9. #9
    מישהו אולי יודע איפה אני יכול למצוא חלקים לג'וי רייד 200 שנת 2009 בחו"ל?
    אני לא מוצא בשום מקום וגם לא באיביי. מצאתי רק אטם ראש מנוע וגם זה לא בטוח לאיזו שנה של הכלי.
    כנראה בסוף יש לי נזילת מים לתוך הצילינדר אז נתחיל מאטם ראש מנוע.
    מאיפה עוד יכולים המים להגיע לצילינדר? כדי שעל הדרך אני אזמין את כל החלקים הרלוונטיים.

  10. #10
    אני מכיר אתר טוב בשם PARTZILLA.COM ששם יש תחת לשונית OEM את כל השרטוטים של החלקים של אופנועים.

    השאלה היא האם יש גם אתר כזה לקטנועי סאן יאנג.

  11. #11
    https://www.oemmotorparts.com/oem4.a...003&L=SY-JOY_3

    משהו כזה אבל לקטנוע שנת 2009

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אטם לא תמיד כדאי להזמין תברר כמה עולה פה.
    מים שחודרים לתא שרפה מגיעים מאטם הראש או מהראש.

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מים שחודרים לתא שרפה מגיעים מאטם הראש או מהראש.
    אז אני מבין שהאופציה היחידה מאיפה שיכולים המים להגיע לצילינדר זה אטם ראש מנוע...

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    או סדק בבלוק במנועים מסויימים

אשכולות דומים

  1. גוי רייד 125 2009 - קושי בהנעה
    על ידי asif84 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-08-2016, 10:13
  2. נזילה של אנטיפריז מהצילינדר er500.
    על ידי oscar בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-03-2016, 11:38
  3. ג'וי רייד 125 שנת 2011
    על ידי shaykram1989 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-01-2016, 21:14
  4. ג'וי רייד 125 מתכבה
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-09-2015, 08:57
  5. תיקון אטם ראש מנוע לבד בג'וי רייד 200
    על ידי flashflash בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-06-2015, 23:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO