אין לך מה לחשוש,אם אתה עובד לבד יהיה לך יותר זול להחליף את אטם הראש מאשר לקנות מזרק דלק חדש.
חדירת מים לתא שרפה אפשר לשלול על ידי בדיקת נפילת לחץ (leak down test) - קומפריסה הפוכה\לחץ הפוך ועוד.
זה גם הסביר ביותר מאחר שלמנוע הזה יש,או לפחות הייתה "מחלה" של שרפת אטם הראש בצורה שהיה נוצר מיזוג בין תא השרפה למערכת קירור.
כמו כן,אופציה פחות סימפטית היא ראש מנוע פסול.
מזרק דולף יכול לגרום להצפה.
אין צורך בכלים מיוחדים,פשוט מנסים עם מזרק אחר.
בעיית תערובת עשירה לא סבירה ואין לך איך לבדוק את זה,לכל הפחות אתה צריך סורק תקלות של סאן יאנג.
בנוסף,בעיית מצבר לא בהכרח תניב סטרטר חלש - מצבר זה לא שחור או לבן,סטרטר הוא הצרכן המעמיס ביותר ויכול לגרום לזיוף של מערכת ההזרקה בזמן שהוא פועל.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה