שלום חברים,
מישהו יכול לתת את הדעת על דגם supersport של Ducati .
מיועד לבית עבודה 60ק"מ כל כיוון .
טיול פעם בחודש כזה .
תודה,
נתי
שלום חברים,
מישהו יכול לתת את הדעת על דגם supersport של Ducati .
מיועד לבית עבודה 60ק"מ כל כיוון .
טיול פעם בחודש כזה .
תודה,
נתי
יהיה כיף.
תקנה!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
וואלה !
התנסת ? כי נורא הפחידו מלגעת בדוקאטי ...
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 25-09-2017 בשעה 23:32.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כותרת חמודה אבל לא אינפורמטיבית, שאלה כללית כמעט בלי פרטים - אני מתלבט אם להעביר לאוף או לנעול..
אין מה לחפש עם סופרספורט בארץ,
כלים שלא מיועדים לנסיעה יומיומית אלא אם יש לך כסף מיותר ולא אכפת לך מירידת ערך ועדיין לא הזכרנו מחירי ביטוח וכו'
בהצלחה ידידי.
תודה רבה לכולם , עזרתם מאוד !
שאלה נוספת : האם לטפל בדוקאטי אכן יותר יקר מכלי יפני ?
אני מאוד מתלבט בין שני כלים , הראשון סוזוקי GSX-S1000F . והשני דוקאטי סופרספורט .
שניהם חדשים (לצערי , כי פשוט אין משומשים למכירה)
שוב , ממש תודה לכולם !!
ההבדל לא משמעותי.
כעיקרון, מרווחי הטיפולים של הדוקאטי גדולים יותר, מה שמפצה על מחירי טיפולים יותר יקרים.
עם זאת, אני אישית מעדיף להחליף שמן ופילטר שמן לפני הזמן - בוא נגיד, כל 10 אלף ק"מ במקום 15 כמו שהיצרן דורש.
סה"כ, יחסית למחיר הקניה של האופנועים האלה - עלויות הטיפולים זה לא מה שישבור אותך, ולא הייתי מתייחס אליהן כגורם מכריע בבחירת הכלי.
הרי אתה לא קונה אופנוע ב-100 אלף שקל, כדי לנסות לחסוך 1000 שקל בשנה על טיפולים...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הדוקאטי סופרספורט יהיה בול למה שאתה מחפש, נוח מאוד. הוא אינו קיצוני כלל ועושה הכל מהכל...ועוד לא דיברנו על העיצוב המהמם.
לחבר יש והוא בעננים בכל פעם כשהוא עולה עליו.
גם אני עברתי מיפני משעמם (RR חדש) לדוקאטי הראשון שלי-ואחרי 60,000 ק"מ אני יכול לומר לך בביטחה שאני לא רואה את עצמי רוכב שוב על יפני.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
מהניסיון שלי עם הפאניגאלה בארה"ב הדוקאטי יקר יותר לטיפול גם עם מרווחים של 12Kק"מ או 7500מייל כמומלץ מהיצרן מהסיבה הפשוטה שבדוקאטי שלי ספציפית מכונאים ממוסכים מקבילים לא ממש רצו להתעסק.
DUCATI Monster 1200s
אני רק אשים את זה פה:
http://fullgaz.co.il/?p=124800
![]()
טוב, כולם מדברים פה על ההבדל בין יפני לאיטלקי, אז בואו נדבר על זה...
המנוע ? השלדה ? המתלים ? הכל ביחד ?
איפה הסיפור פה ?
כי אני קורא ביקורות על כלים כמו הTRACER 900 וכו', ולא מפסיקים לדבר שם על כמה שהכלי הזה מדהים, והמנוע מהכיפים שרכבו עליו.
זה איטלקי בכלל ? או דוקאטי בפרט ?
IEC - על מה אתה רוכב ?
ההבדל במנטליות בין שני התרבויות (יפן-איטליה) ניכר גם באופנועים, אין כאן טוב או רע (לפעמים כן) אבל יש עניין של חיבור, מה שבטוח האופנועים למרות שהם 2 גלגלים מנוע ושילדה מרגישים אחרת.
קשה לשים את האצבע על זה אבל זה שם, כדוגמא אני יכול להגיד לך שאחרי שרכבתי על 10 דגמים שונים של הארלי אחד אחרי השני הייתי מאד מופתע, כולם נראים אותו הדבר חוץ מעיצוב פה ושם (ככה לפחות חשבתי) אבל במציאות כל אופנוע הרגיש והתנהג שונה.
מהנ"ל לקחתי שכל בורג, כל מילימטר במהלך מתלים, כל מ"מ של ספוג בכיסא ועוד ביחד עושים הבדל גדול