שלום,
אופנוע בהליכי שיפוץ. כרגע בהתחלה ולא ברור כמה חודשים ייקח. טסט נגמר בימים הקרובים. האם יש יתרון כלשהו להקפאת הרישיון ?
להבנתי ממילא משלמים בסוף את כל האגרות. היתרון היחידי זה שלא צריך לגשת לטסט השנתי עד להשלמת השיפוץ.
דעתכם ?
שלום,
אופנוע בהליכי שיפוץ. כרגע בהתחלה ולא ברור כמה חודשים ייקח. טסט נגמר בימים הקרובים. האם יש יתרון כלשהו להקפאת הרישיון ?
להבנתי ממילא משלמים בסוף את כל האגרות. היתרון היחידי זה שלא צריך לגשת לטסט השנתי עד להשלמת השיפוץ.
דעתכם ?
שנת 97
אז ככה
האופנוע שלך כבר נמצא בסטטוס רכב מיושן, הווה אומר 2 טסטים בשנה.
שים לב לדבר חשוב מאוד - בתום שנתיים ללא טסט ***ולא משנה אם האגרות הוקפאו או לא*** - על מנת להחזיר את האופנוע שלך לכביש לא תוכל לעשות טסט רגיל אלא תידרש לבדיקה מחמירה הרבה יותר שנקראית בדיקת מעבדה.
כדי להמנע מהמצב הזה אני ממליץ לך לעשות טסט לפחות פעם בשנה-שנה וחצי במקרה שלך, כאשר בין הטסטים אתה יכול להקפיא את האגרות כדי לחסוך את הכמה שקלים.
בידיוק להפך. אתה חוסך את האגרות ולא את המיבחן במכון הרישוי.
אמנם לא מניסיון אבל כלי ישן = כנראה כאב ראש לא קטן לעלות חזרה לכביש.
תחסוך את האגרות אבל לא בטוח שהמהלך ישתלם לא מבחינה בירוקרטית ולא מבחינה כספית.
תודה![]()