עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: רישום אופנוע על עסק מורשה התייעצות - יתרונות/חסרונות

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134

    רישום אופנוע על עסק מורשה התייעצות - יתרונות/חסרונות

    מעניין אותי האם יש פה עצמאיים שברשותם אופנוע או כלי דו"ג שלא משמש לשליחויות ורשמו אותו על העסק..
    לאחר חיפוש ארוך לא מצאתי מידע יותר מידיי ענייני ואני רוצה לשדרג בקרוב את האופנוע,
    אז אם יש מישהו שעשה או מבין בזה אשמח לכל פיסת מידע..
    תודה.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אם אתה מבקש החזר הוצאות, בין אם הוא רשום על העסק ובין אם לא...
    זה יעלה 2000 ש"ח יותר בביטוח החובה - שלא תגיד לא ידעתי.
    רק נפחים קטנים מוכרים במס, אופנועים גדולים...בקושי שליש מההוצאות.
    נפח קטן מ L3 עד 33 כ"ס או עד 125 סמ"ק...בקיצור אומרת המדינה,
    לך תזדיין.

    http://www.startbusiness.co.il/%D7%9...%9B%D7%91.html
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 17-08-2016 בשעה 23:45.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אם אתה מבקש החזר הוצאות, בין אם הוא רשום על העסק ובין אם לא...
    זה יעלה 2000 ש"ח יותר בביטוח החובה - שלא תגיד לא ידעתי.
    רק נפחים קטנים מוכרים במס, אופנועים גדולים...בקושי שליש מההוצאות.
    נפח קטן L3 עד 33 כ"ס או עד 125 סמ"ק...בקיצור אומרת המדינה,
    לך תזדיין.

    http://www.startbusiness.co.il/%D7%9...%9B%D7%91.html
    לא בטוח שהמדינה אומרת לך זדיין, לא כול דבר בחיים הגישה היא רוצים לדפוק אותי.
    אין סיבה שכול אחד שיש לו אופנוע והוא עוסק מורשה ייקבל החזרים וזיכויים.
    מי שבאמת משתמש באופנוע ככלי תחבורה עיקרי לעסק שלו ייקבל מה שצריך.
    מי שסתם מנסה לדפוק את המערכת, כנראה שלא.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    32
    גל, אני עצמאי ורשמתי את האופנוע על העסק, למרות שהוא לא משמש לשליחויות. רואה החשבון שלי הנחה אותי לרכוש אופנוע בקטגוריה l2, תבדוק היטב שכך רשום ברשיון. יתרונות: תקבל חזרה את כל המעמ, הכרה בכל ההוצאות כגון: ביטוחים, ציוד, מיגון, וכמובן פחת. כפי שנאמר כאן, ביטוח חובה לעסק הוא גבוה יותר.
    בהצלחה

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    מקווה שאני יודע לקרוא כמוכם...

    http://www.masfax.co.il/%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A1/%D7%9E%D7%A1-%D7%A2%D7%9C-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D


    http://www.alliott.co.il/heb/library...?ContentID=866

    ציטוט נכתב במקור על ידי samt צפיה בהודעה
    זה משתנה ותלוי בנסיבות וגם בגישה של רואה החשבון שלך. אם יש צידוק להכיר באופנוע ככלי עבודה מהותי: התניידות מגוונת, פגישות בעיר ומחוצה לה, אפשר בכל נפח. ההבדל היחיד הוא שאופנוע שדורש רשיון A, המע"מ ברכישה מוכר רק ברובו ולא במלואו (הבדל די זניח), כל השאר מוכר.
    יש לי חבר שרו"ח שלו מנחה אותו להתנייד על כלי מוגבל (עד 47 כו"ס.).
    בקיצור - דוקא יש מצב, פנה לר"ח שלך.
    אתה לא צודק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Bambi63 צפיה בהודעה
    גל, אני עצמאי ורשמתי את האופנוע על העסק, למרות שהוא לא משמש לשליחויות. רואה החשבון שלי הנחה אותי לרכוש אופנוע בקטגוריה l2, תבדוק היטב שכך רשום ברשיון. יתרונות: תקבל חזרה את כל המעמ, הכרה בכל ההוצאות כגון: ביטוחים, ציוד, מיגון, וכמובן פחת. כפי שנאמר כאן, ביטוח חובה לעסק הוא גבוה יותר.
    בהצלחה
    גם אתה לא צודק וגם רואה החשבון שלך מטעה אותך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לא בטוח שהמדינה אומרת לך זדיין, לא כול דבר בחיים הגישה היא רוצים לדפוק אותי.
    אין סיבה שכול אחד שיש לו אופנוע והוא עוסק מורשה ייקבל החזרים וזיכויים.
    מי שבאמת משתמש באופנוע ככלי תחבורה עיקרי לעסק שלו ייקבל מה שצריך.
    מי שסתם מנסה לדפוק את המערכת, כנראה שלא.
    גם אתה, ממש לא צודק וגם לא מבין כמה המדינה כן דופקת רוכבים כמוני ובמיוחד חברות הביטוח.

    שלושתכם, תסלחו לי...לא מכירים ולא למדתם את הנושא לעומק.
    (רואי חשבון יודעים לתחמן קצת...אבל העובדות היבשות אומרות שכולכם טועים)
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 17-08-2016 בשעה 23:48.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    מקווה שאני יודע לקרוא כמוכם...

    http://www.masfax.co.il/%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A1/%D7%9E%D7%A1-%D7%A2%D7%9C-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D


    http://www.alliott.co.il/heb/library...?ContentID=866



    אתה לא צודק.



    גם אתה לא צודק וגם רואה החשבון שלך מטעה אותך.



    גם אתה, ממש לא צודק וגם לא מבין כמה המדינה כן דופקת רוכבים כמוני ובמיוחד חברות הביטוח.

    שלושתכם, תסלחו לי...לא מכירים ולא למדתם את הנושא לעומק.
    (רואי חשבון יודעים לתחמן קצת...אבל העובדות היבשות אומרות שכולכם טועים)
    תן לי לתקן אותך כשסוף סוף יש כאן הזדמנות.
    אני רוכב כבר כמעט שנה על ויסטרום 650 מוגבל - כלומר 47 כוח סוס רשום ברישיון רכב. היום החוק אומר שקטגוריה l2 היא עד 47 כוח סוס.
    האופנוע הוא של העסק, ומקבלים עליו החזר מלא בדיוק כמו שקיבלו על בזמנו שהייתי על 250.
    הדבר נבדק בציציות ובמידה ולא היה נכון העסק היה פועל במתכונת של קודן שמחשב נסיעות עסקיות/פרטיות. כמו ברכבי העסק ובבורגמן 650 של המנכל - כן קטנוע עם קודן...אין הרבה כאלו..חח
    בקיצור כנראה שהלינק שלך עם 33 כוח סוס אינו מעודכן כי התקנות השתנו.
    מוכן גם לשלוח את רישיון האופנוע שלי להוכחה.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    מקווה שאני יודע לקרוא כמוכם...

    http://www.masfax.co.il/%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A1/%D7%9E%D7%A1-%D7%A2%D7%9C-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D


    http://www.alliott.co.il/heb/library...?ContentID=866



    אתה לא צודק.



    גם אתה לא צודק וגם רואה החשבון שלך מטעה אותך.



    גם אתה, ממש לא צודק וגם לא מבין כמה המדינה כן דופקת רוכבים כמוני ובמיוחד חברות הביטוח.

    שלושתכם, תסלחו לי...לא מכירים ולא למדתם את הנושא לעומק.
    (רואי חשבון יודעים לתחמן קצת...אבל העובדות היבשות אומרות שכולכם טועים)
    שאני אבין, אתה מצטט מובאה ישנה שכתב רואה חשבון באינטרנט, וסבור שזו "אמת מוחלטת"? מוזר. מה עוד שניתן לפרש את הטקסט... ונראה שעצמאי יכול להכיר את כל ההוצאות גם בטקסט המובא?
    אבל זה דיון לא חשוב, לפרש את הטקסט שהבאת. אני לא נסמך על זה, פשוט נעזר ברו"ח הגון ומנוסה, ומשתף מניסיון אישי, ואפילו לא טענתי שמישהו אחר טועה...
    אני עצמאי, האופנוע שלי מוכר להוצאות והוא L3, וזה מאושר ע"י רשות המיסים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    להבנתי לZero גם יש החזר

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    זה משתנה ותלוי בנסיבות וגם בגישה של רואה החשבון שלך. אם יש צידוק להכיר באופנוע ככלי עבודה מהותי: התניידות מגוונת, פגישות בעיר ומחוצה לה, אפשר בכל נפח. ההבדל היחיד הוא שאופנוע שדורש רשיון A, המע"מ ברכישה מוכר רק ברובו ולא במלואו (הבדל די זניח), כל השאר מוכר.
    יש לי חבר שרו"ח שלו מנחה אותו להתנייד על כלי מוגבל (עד 47 כו"ס.).
    בקיצור - דוקא יש מצב, פנה לר"ח שלך.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    אוו קיי , אחפור בזה עוד עם הרו"ח שלי..
    הקטגוריה המדוברת היא L3..
    ואני לגמריי עם MASRETOZ בדופקים אותנו.. ראה ערך "יש לי שני כלים, מבוטח אחד, קבל הנחה של 20% בפוליסה הזולה מבניהן.."

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    חוסר תיאום בין משרד האוצר למשרד הרישוי...
    ® הגדרת סיווג L3 בתקנות התעבורה הינה אופנוע שאינו L1 או L2 – הספק מנועו מעל 33 כוח סוס, ולגבי אופנועים שנרשמו עד שנת 2006 (כולל) והספק המנוע אינו רשום ברישיון הרכב - כאשר נפח המנוע 401 סמ"ק ומעלה.
    ® הואיל והאופנועים מפורסמים לפי נפח מנוע, רבים לא מודעים לעובדה שיכולים להיות אופנועים בעלי אותו נפח מנוע ודין שונה לעניין התרת ההוצאות.
    כך לדוגמה (מבדיקה שנערכה באתרי היבואנים), ימאהה מג'סטי 400 מגיע החל משנת 2007 כשהספקו ברשיון הרכב מופיע 33 כוח סוס ומשכך, ניתן יהיה לדרוש את מלוא ההוצאות בגינו בניכוי, ולעומת זאת להונדה SW-T400, שהינו בעל אותו נפח מנוע, יש הספק מנוע של 39 כוח סוס ולכן לא כל ההוצאות בגינו מותרות וכן צריך לזקוף לו שווי שימוש (500 ₪).

    לכן אפשר לתחמן פה ושם.
    אני תמיד מוכן לרדת מהעץ שאני מטפס עליו, בתוספת התנצלות, לכן,
    ביום א' אבדוק שוב עם רואה החשבון.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    מאסטר, מה שאתה לא לוקח בחשבון זה את הדבר הבא:

    כששואלים מתמטיקאי כמה זה 1+1 הוא עונה שתיים.
    כששואלים פיזיקאי כמה זה 1+1 הוא עונה בערך שתיים.
    כששואלים רואה חשבון כמה זה 1+1 הוא עונה כמה אתה רוצה שזה יהיה?

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    הכל טוב ואף אחד לא אמר שרואה החשבון שלך לא הגון.

    אופנוע מסוג L3 מחוייב ב910 שח לחודש שווי שימוש רכב. מוכר להוצאות 25% .

    הנה מכתב, תסתכלו על התאריך, גם אתה וגם נדב לענייני הקודן.
    חפשו את התקנות הרלוונטיות, סעיפים 1+2 שמתוארות במכתב ותחזרו אלי עם המסקנות.
    אני קראתי את התקנות ויכולתי שוב להביא אותן כאן,
    אבל על פניו...אף אחד מכם לא מתאמץ לבדוק באמת ומסתמך על רואה החשבון שלו.


  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    לעניין הקודן אין לי ממש מושג...
    לעניין ה l2 ו l3 , בוודאות l2 הוא עד 47 כוח סוס ולא 33 כמו בעבר.



    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    נכון...השאלה היא, מה אומרים על זה ברשות המיסים.
    חוסר התאימות בין המשרדים הממשלתיים השונים, ידוע לכולנו,
    מה שקובע לענייני מיסים והחזרים זה מה שכתוב במשרד האוצר והכפופים לו,
    לא מה שכתוב במשרד הרישוי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-07-2016, 13:44
  2. יתרונות וחסרונות רכיבות למצדה ובנטל
    על ידי SuperRuti בפורום כללי
    תגובות: 59
    הודעה אחרונה: 02-05-2016, 00:53
  3. רישום נפח ברישיון האופנוע
    על ידי roNiNinja636 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 14:15
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 18:55
  5. שמן מנוע 10W60 - יתרונות, חסרונות והסברים
    על ידי guyt בפורום פורום טכני
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 08:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO