אחלה סבבה וכל הכבוד לך.
רק חבל שאתה לא מפרסם את שם העסק...
אין שום קשר בין התאגיד האמריקאי שמייצר אלקטרוניקה במפעל שלו בסין עם פיקוח הדוק על האיכות לבין האלקטרוניקה במיישר הזרם הסיני ב50 שקל שאתה קונה באיביי.
לפותח השרשור - הייתי שוקל להחליף את המיישר הסיני במיישר מקורי, אפילו משומש מאופנוע חדש עד כמה שיותר.
למיישרים האלה יש כל מיני בעיות שלא תמיד תגלה אותן מקריאה בפורומים.
כן, אנשים שמים אותם וכותבים שזה עובד. זה אכן עובד. לזמן מה. ואז אותו בן אדם שכתב בפורום שזה עובד לרוב לא חוזר לספר שזה כבר לא...
רוב המיישרים הזולים לא באמת "סוחבים" את ההספק המוצהר עליהם. בנוסף, החוטים דקים מידי לרוב וזו נקודת כשל נוספת.
יש להם נטיה למות מהר ובמפתיע (במקרה הטוב) או לשרוף רכיבים מסביבם (במקרה הרע) ולא תמיד הפיוז של המערכת טעינה יציל אותך, מנסיון עגום.
ההפרש למיישר איכותי, לטעמי, לא שווה את הסיכון.
אחלה סבבה וכל הכבוד לך.
רק חבל שאתה לא מפרסם את שם העסק...
לפני תקופה עשיתי טיפול כמו שלך. ראה כאן:
http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=7095
אמור להופיע בנושא הזה קישור לאתר שממנו קניתי חלקים. מדובר על אתר יפני שמוכר מיישרים וחיווט איכותי, מה שלא הזכרת כאן. ממליץ לך בחום רב להחליף את החיווט לחיווט איכותי ואת הקונקטורים לאיכותיים מוגני מים. בהצלחה
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
כל הכבוד לפותח שרשור!
גם אני החלפתי סלילים (stator coil) בסוף שבוע.
עוד כמה מילים שיכולים לעזור לאבחן את התקלה בטעינה ולהחליף סלילים בצורה יעילה.
1. ניתן לגלות תקלה בסלילים במדידה AC.
לנתק כבל יוצא מסליל למיישר ולהתניע מנוע בסרק. למדוד מתח AC בין 3 חוטים (3 פזות). עם שלוש מדידות לא שוות יש תקלה (קצר) בסליל.
2. בכל (ברוב) האופנועים סלילים במכסה מנוע בצד שמול. ניתן להעמיד את האופנוע בשיפוע לצד ימים כדי למנוע נזילה והחלפת שמן. כמובן עם מנוע חם, שכל השמן יוצא מהמכסה והסלילים.
3. להדק את הברגים לפי הספר עם מפתח מומנט ו- loctite אם נדרש.
ביקור(ים) במוסך ייקח יותר זמן מתיקון בעצמי.
מה יש להסביר? לך תקנה שפופרת טריבונד ותבין לבד
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
זה לא מה שנכתב, נכון?
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
תודה על השיתוף. השכלתי.