מעניין אם יהיו כאן תשובות ב עיניין ,כי גם לי מעניין,אבל מה שראיתי ,משום מה הארלי " קטנים" לא ממש מקבלים ברצינות בפורום .
883 - A1 אספנות - הבנתי שאין חיה כזו.
אין להביא הארלי אספנות לA1 כלל.
אם יהיה לך מידע אחרת -
שלום חברים.
רציתי לשמוע חוות דעת של רוכבים על ה883 של הראלי, המותאם לרישיון A1 מכל מיני בחינות - חווית רכיבה, צריכת דלק, מהירות מקסימלית, אמינות הכלי ועלויות אחזקה, אם אפשרי??
בנוסף, תהיתי אם הדגם הזה ככלי אספנות גם מותאם לרישיון והאם משתלם כלכלית לרכוש ולייבא אחד לארץ ככלי אספנות (מצאתי באי. ביי. כמה כלים משנות 70'-80', מה רמת האמינות שלהם??)
תודה לעוזרים.
Sent from my LG-K520 using Tapatalk
מעניין אם יהיו כאן תשובות ב עיניין ,כי גם לי מעניין,אבל מה שראיתי ,משום מה הארלי " קטנים" לא ממש מקבלים ברצינות בפורום .
883 - A1 אספנות - הבנתי שאין חיה כזו.
אין להביא הארלי אספנות לA1 כלל.
אם יהיה לך מידע אחרת -
אם אתה מדבר על הרלי 883 משנות השבעים ותחילת השמונים זה עם מנוע אירון הורס ומבחינתי אמינות הוא בתחתית של מנועי הרלי ביחד עם שובלהאד וגם מכונאי הרלי ותיקים לא תמיד רוצים לגעת בו.
אם חשקה נפשך בהרלי ישן תדאג לפחות שהמנוע יהיה מסדרת אבולושין. בספורטסטר הוא משנת 87 לדעתי.
בנוגע לאמינות , זה אופנוע של שלושים שנה. לנסיעות בסופש הוא יהיה בסדר. לנסיעות יומיומית הוא לא יפגין אמינות של כלי חדש.
וקח בחשבון שבנוסף בספורטסטר רק בסוף שנות התשעים המנוע הפך ל rubber mounted
כלומר אתה תרגיש את הרעידות , וטוב.
לא כולם מתחברים לנושא. אני אישית מאוד אוהב, אבל אני לא דוגמא נורמלית.
Sent from ...
דבר נוסף המיכל המקורי הוא בנפח של 8 ליטר. כך שאתה מחפש תחנת דלק כל 100 קמ. הטווח המקסימלי עם ידית מאוד רגועה הוא 150-160 קמ לטיפה אחרונה. קח בחשבון שרצוי מאוד להחליף מיכל.
Sent from ...
הביטוח (חובה לפחות) הוא כמעט זהה לכל הנפחים מעל 250 סמ''ק.
לגבי הדגם החדש, אני מציע שתגש לסוכנות, יש להם גם חדשים וגם בטרייד אין. תוכל לבצע נסיעת מבחן. ולהתרשם ממנו באופן אישי. ככלל, האופנועים החדשים של הארלי אמינים ויכולים לכסות מרחקים ללא בעיה מיוחדת.
Sent from ...
נערך לאחרונה על ידי YaronNahum; 08-10-2017 בשעה 11:51.
אפשר לדעת כמה כוח סוס יש לכלי הזה?
http://www.ebay.com/itm/1987-Harley-...xZ2hVY&vxp=mtr
הכותרת נערכה, "Iron883" אינה כותרת תקנית. אנא הקפד על כללי הפורום.
כמו שאמרו אחרים הארלי אספנות הנם כולם ברשיון A. רק מדגמים של 2015 ביבוא של אלבר אפשר יהיה לנסות מצוא עם רשיון A1 (ואין הרבה כאלו מידיעה).
גם לי הייתה בעיה של רשיון A1 ורציתי לקנות הארלי (משבר גיל 50 המתקרב) בסופו של דבר ריכזתי מאמץ לתקופת החגים שנה שעברה הגדלתי רשיון ל- A אחרי 8 שעורים וטסט שני (לא רכבתי כמעט 15 שנה על דו גלגלי). חשבתי ללכת על כלי יחסית חדש אבל מכיוון שהכיוון שלי לא היה מראש רכיבות יום יומיות (אם אתה רוצה לרכב רכיבה יום יומית לא הייתי ממליץ על אספנות ולא רק בגלל מגבלת השעות) אלא רק סופ"ש מצאתי את עצמי ב- ebay וסופו של דבר רכשתי sotail heritage שנתון 87 (מתאים לי בגודל, 182 ס"מ) עם מנוע מסדרת evolution (נעזרתי בעצות של מבני דבר או שתיים בהארלי).
יש לי את האופנוע כרגע כ- 5 חודשים ואני מרוצה מאוד (התחברתי לסצנה). מעולם לא היה לי הארלי קודם וזה דבר שמרגיש שונה מכל אופנוע יפני שהיה לי עד כה (וגם כנראה מזה שהוא דגם ישן עם הרעידות הווברציות אבל התחברתי). מגיע איתו למפגשים בחולון בימי שישי של היבואן וגם טיולים בשבתות פה ושם.
IMG_20171007_115527_2.jpg
תודה רבה, אכן הוא הגיע שמור מאוד וקיבל "חבילת פינוק" אחרי שהגיע ליידי.
אתה מתכוון להשתמש באופנוע בו לרכיבה אינטסיבית? אם כן לך על דגמים יותר חדשים.
דרך אגב דגמי הספורטסטאר מיוצרים מאמצע שנות ה- 80 עד היום עם מנועי evolution (כמובן עברו התאמות עם השנים)
אכן, אני מתכוון להחליף את הג'וימקס 250 במשהו קצת יותר מאסיבי. אז אמת, כלי אספנות זה בהחלט לא הפתרון האידאלי עבורי. בגדול אני רוצה כלי שאוכל להחזיק בלב שקט למשך שנים, במקום לרוץ לטרייד אין כל שנתיים. כלי אמין לשימוש יום יומי שניתן גם לתחזק אותו באופן בסיסי בעצמי. יש חיה כזאת?
Sent from my LG-K520 using Tapatalk
DUCATI SCRAMBLER