עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: כ"ע: מחפש פידבק על הארלי 883

  1. #1

    כ"ע: מחפש פידבק על הארלי 883

    שלום חברים.

    רציתי לשמוע חוות דעת של רוכבים על ה883 של הראלי, המותאם לרישיון A1 מכל מיני בחינות - חווית רכיבה, צריכת דלק, מהירות מקסימלית, אמינות הכלי ועלויות אחזקה, אם אפשרי??

    בנוסף, תהיתי אם הדגם הזה ככלי אספנות גם מותאם לרישיון והאם משתלם כלכלית לרכוש ולייבא אחד לארץ ככלי אספנות (מצאתי באי. ביי. כמה כלים משנות 70'-80', מה רמת האמינות שלהם??)

    תודה לעוזרים.

    Sent from my LG-K520 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    מעניין אם יהיו כאן תשובות ב עיניין ,כי גם לי מעניין,אבל מה שראיתי ,משום מה הארלי " קטנים" לא ממש מקבלים ברצינות בפורום .
    883 - A1 אספנות - הבנתי שאין חיה כזו.
    אין להביא הארלי אספנות לA1 כלל.
    אם יהיה לך מידע אחרת -

  3. #3
    אם אתה מדבר על הרלי 883 משנות השבעים ותחילת השמונים זה עם מנוע אירון הורס ומבחינתי אמינות הוא בתחתית של מנועי הרלי ביחד עם שובלהאד וגם מכונאי הרלי ותיקים לא תמיד רוצים לגעת בו.
    אם חשקה נפשך בהרלי ישן תדאג לפחות שהמנוע יהיה מסדרת אבולושין. בספורטסטר הוא משנת 87 לדעתי.

    בנוגע לאמינות , זה אופנוע של שלושים שנה. לנסיעות בסופש הוא יהיה בסדר. לנסיעות יומיומית הוא לא יפגין אמינות של כלי חדש.
    וקח בחשבון שבנוסף בספורטסטר רק בסוף שנות התשעים המנוע הפך ל rubber mounted
    כלומר אתה תרגיש את הרעידות , וטוב.
    לא כולם מתחברים לנושא. אני אישית מאוד אוהב, אבל אני לא דוגמא נורמלית.
    Sent from ...

  4. #4
    דבר נוסף המיכל המקורי הוא בנפח של 8 ליטר. כך שאתה מחפש תחנת דלק כל 100 קמ. הטווח המקסימלי עם ידית מאוד רגועה הוא 150-160 קמ לטיפה אחרונה. קח בחשבון שרצוי מאוד להחליף מיכל.

    Sent from ...

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    דבר נוסף המיכל המקורי הוא בנפח של 8 ליטר. כך שאתה מחפש תחנת דלק כל 100 קמ. הטווח המקסימלי עם ידית מאוד רגועה הוא 150-160 קמ לטיפה אחרונה. קח בחשבון שרצוי מאוד להחליף מיכל.

    Sent from ...
    תודה רבה על התשובה המפורטת. עושה רושם שיש לך ידע וניסיון עם הכלי. מה לגבי הדגם החדש של הספורטסטר? שוב, אדגיש כי אני כרגע מוגבל ברישיוןA1. לשדרג את הרישיון זו לא הבעיה. לרכוש כלי גדול יותר ולהגדיל את הביטוח זו הבעיה

    Sent from my LG-K520 using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    הביטוח (חובה לפחות) הוא כמעט זהה לכל הנפחים מעל 250 סמ''ק.

  7. #7
    לגבי הדגם החדש, אני מציע שתגש לסוכנות, יש להם גם חדשים וגם בטרייד אין. תוכל לבצע נסיעת מבחן. ולהתרשם ממנו באופן אישי. ככלל, האופנועים החדשים של הארלי אמינים ויכולים לכסות מרחקים ללא בעיה מיוחדת.

    Sent from ...
    נערך לאחרונה על ידי YaronNahum; 08-10-2017 בשעה 11:51.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אפשר לדעת כמה כוח סוס יש לכלי הזה?

    http://www.ebay.com/itm/1987-Harley-...xZ2hVY&vxp=mtr

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    הכותרת נערכה, "Iron883" אינה כותרת תקנית. אנא הקפד על כללי הפורום.



  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    הכותרת נערכה, "Iron883" אינה כותרת תקנית. אנא הקפד על כללי הפורום.
    Oops, sorry mate.


    Sent from my LG-K520 using Tapatalk

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    41
    כמו שאמרו אחרים הארלי אספנות הנם כולם ברשיון A. רק מדגמים של 2015 ביבוא של אלבר אפשר יהיה לנסות מצוא עם רשיון A1 (ואין הרבה כאלו מידיעה).
    גם לי הייתה בעיה של רשיון A1 ורציתי לקנות הארלי (משבר גיל 50 המתקרב ) בסופו של דבר ריכזתי מאמץ לתקופת החגים שנה שעברה הגדלתי רשיון ל- A אחרי 8 שעורים וטסט שני (לא רכבתי כמעט 15 שנה על דו גלגלי). חשבתי ללכת על כלי יחסית חדש אבל מכיוון שהכיוון שלי לא היה מראש רכיבות יום יומיות (אם אתה רוצה לרכב רכיבה יום יומית לא הייתי ממליץ על אספנות ולא רק בגלל מגבלת השעות) אלא רק סופ"ש מצאתי את עצמי ב- ebay וסופו של דבר רכשתי sotail heritage שנתון 87 (מתאים לי בגודל, 182 ס"מ) עם מנוע מסדרת evolution (נעזרתי בעצות של מבני דבר או שתיים בהארלי).

    יש לי את האופנוע כרגע כ- 5 חודשים ואני מרוצה מאוד (התחברתי לסצנה). מעולם לא היה לי הארלי קודם וזה דבר שמרגיש שונה מכל אופנוע יפני שהיה לי עד כה (וגם כנראה מזה שהוא דגם ישן עם הרעידות הווברציות אבל התחברתי). מגיע איתו למפגשים בחולון בימי שישי של היבואן וגם טיולים בשבתות פה ושם.

    IMG_20171007_115527_2.jpg

  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי aviarmo צפיה בהודעה
    כמו שאמרו אחרים הארלי אספנות הנם כולם ברשיון A. רק מדגמים של 2015 ביבוא של אלבר אפשר יהיה לנסות מצוא עם רשיון A1 (ואין הרבה כאלו מידיעה).
    גם לי הייתה בעיה של רשיון A1 ורציתי לקנות הארלי (משבר גיל 50 המתקרב ) בסופו של דבר ריכזתי מאמץ לתקופת החגים שנה שעברה הגדלתי רשיון ל- A אחרי 8 שעורים וטסט שני (לא רכבתי כמעט 15 שנה על דו גלגלי). חשבתי ללכת על כלי יחסית חדש אבל מכיוון שהכיוון שלי לא היה מראש רכיבות יום יומיות (אם אתה רוצה לרכב רכיבה יום יומית לא הייתי ממליץ על אספנות ולא רק בגלל מגבלת השעות) אלא רק סופ"ש מצאתי את עצמי ב- ebay וסופו של דבר רכשתי sotail heritage שנתון 87 (מתאים לי בגודל, 182 ס"מ) עם מנוע מסדרת evolution (נעזרתי בעצות של מבני דבר או שתיים בהארלי).

    יש לי את האופנוע כרגע כ- 5 חודשים ואני מרוצה מאוד (התחברתי לסצנה). מעולם לא היה לי הארלי קודם וזה דבר שמרגיש שונה מכל אופנוע יפני שהיה לי עד כה (וגם כנראה מזה שהוא דגם ישן עם הרעידות הווברציות אבל התחברתי). מגיע איתו למפגשים בחולון בימי שישי של היבואן וגם טיולים בשבתות פה ושם.

    IMG_20171007_115527_2.jpg
    יפהפההההההה!!! בינתיעם כבר הספקתי להבין שהארלי אספנות לא אמצא ברישיון מוגבל. תודה בינתיים בודק אופציות לרכישת חדש כשעל הפרק, כמו אצל כולם כנראה, המגבלות הפיננסיות סביבן אני נאלץ לרקוד.

    Sent from my LG-K520 using Tapatalk

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    41
    תודה רבה, אכן הוא הגיע שמור מאוד וקיבל "חבילת פינוק" אחרי שהגיע ליידי.
    אתה מתכוון להשתמש באופנוע בו לרכיבה אינטסיבית? אם כן לך על דגמים יותר חדשים.
    דרך אגב דגמי הספורטסטאר מיוצרים מאמצע שנות ה- 80 עד היום עם מנועי evolution (כמובן עברו התאמות עם השנים)

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי aviarmo צפיה בהודעה
    תודה רבה, אכן הוא הגיע שמור מאוד וקיבל "חבילת פינוק" אחרי שהגיע ליידי.
    אתה מתכוון להשתמש באופנוע בו לרכיבה אינטסיבית? אם כן לך על דגמים יותר חדשים.
    דרך אגב דגמי הספורטסטאר מיוצרים מאמצע שנות ה- 80 עד היום עם מנועי evolution (כמובן עברו התאמות עם השנים)
    אכן, אני מתכוון להחליף את הג'וימקס 250 במשהו קצת יותר מאסיבי. אז אמת, כלי אספנות זה בהחלט לא הפתרון האידאלי עבורי. בגדול אני רוצה כלי שאוכל להחזיק בלב שקט למשך שנים, במקום לרוץ לטרייד אין כל שנתיים. כלי אמין לשימוש יום יומי שניתן גם לתחזק אותו באופן בסיסי בעצמי. יש חיה כזאת?

    Sent from my LG-K520 using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    DUCATI SCRAMBLER

אשכולות דומים

  1. פיאג'ו XEVO 125
    על ידי matanl בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-04-2017, 22:17
  2. מחפש סאן יאנג מאסק/פיאג'ו טייפון
    על ידי lulik בפורום פורום קנייה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 07:18
  3. פיאג'ו xevo 250 או ג'וי מקס 250
    על ידי AFA123 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 15:51
  4. פיאג'ו x-evo 125 לא סוחב
    על ידי sf1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-02-2016, 12:20
  5. מחפש חבר'ה על הארלי לרכיבות
    על ידי motorhead בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-10-2015, 11:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO