בשביל להגדיר תמורה צריך להגדיר ציפיות.
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
חבר'ה אני מחפש אופנוע שיתאים לA1, מצידי מוגבל אם נכנס בסכום שאני יכול להרשות לעצמי, 30 אלף שקל.
אני מחפש את האופנוע עם התמורה הכי גדולה שאפשר למצוא לסכום הזה, שנים 2014+
ורק נייקד או ספורט בבקשה..
אני מצפה לאופנוע לא הכי חלבי שיש בקטגוריה, נפחים מה שנראה לכם מתאים בסכום, בין אם זה 300 , 500.. הקטע שאני מחפש אופנוע אגרסיבי אבל לא הכי מטורף כי אני לא יוכל לעמוד בהחזקה, נגיד הבנתי שהימאהה R3 האחזקה שלו יחסית יקרה, לעומת הZ של קוואסקי..
ולגבי אמינות שיהיה אמין ולא יעשה בעיות כמובן.
אשמח להמלצות, תודה רבה
נערך לאחרונה על ידי Idandi; 05-10-2017 בשעה 19:39.
בשביל להגדיר תמורה צריך להגדיר ציפיות.
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יש הבדל בין ספורט לבין הנייקדים שתי תנוחות שונות לגמריי קודם אתה צריך להחליט למה אתה מתחבר יותר. ואז אפשר להציע .... דא חדש או יד שניה?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Honda cb500r
הכי הרבה תמורה זה f800st. עם קצת מיקוח תוכל להשיג אחש משנת 2009 בתקציב שלך.
להגביל אותו זה עוד 2000.
הכי הרבה תמורה שתקבל בסגמנט
z300
מה שאברי אמר. הכי הרבה אופנוע לשקל, והאמינות לא פחות אופנוע חדש.
גילוי נאות, רוכב על כזה אופנוע, ולא מתכוון להפסיק לעולם![]()
ב.מ.וו לדעתי הם היחידים שמגבילים ומורידים הגבלה באופן חוקי.
את כל סדרת ה800 700 וה650 אפשר להגביל לרשיון של עד 47 כוח סוס.
2000 שקל זה מה שיגבו ממך על הפרוצדורה.
דלק מוטורס מאפשרים (בשונה מכל היבואנים למיטב ידיעתי) לפתוח הגבלה או להגביל את הכלי ברישיון. עלות פתיחה או הגבלה היא 2000 ש"ח.
אם השימוש לעיר, האופנוע נחות משמעותית מצעצועי 300 סמ"ק.
בבין עירוני עסקינן? אין שום בסיס להשוואה.
אגב טכנולוגיה של 2007 לעומת 2017, לא נופל בכלום.
מחשב דרך כשל אופנוע עדכני.
עריכה* רק עכשיו ראיתי שאברי ענה לך על השאלה.