אז התחלתי לחקור לועמק דברים בסיסיים מתוך הנאה, אבל בתהליך עלו שאלות (שאני משער שעולות לכולם), ולכן החלטתי לשאול את המומחים לעומק.
אז יש לנו דברים בסייסים ביום יום כמו שמן גיר/שמן מנוע.
ניקח לדוגמה את Agip הידועה כספקית motogp לשעבר (ובהווה?).
יש להם שמנים של 5W40 או 10W40 או 15W40 (לדוגמה)
אבל יש להם כמה קטגוריות, זאת אומרת שנמצא את 5W40 לדוגמה בקטגוריית Street אבל גם ב-Racing.
אותו הדבר לגבי השמן גיר.
ושאלתי היא: מה ההבדל בין קטגורית הרחוב לבין הקטגוריות האחרות (באותו השמן בדיוק)?
נוסיף לזה עוד שאלה: מי בכלל יודע מי היצרן הכי טוב של שמן, איך מודדים כזה דבר? (לא חסר יצרנים).
בולמים, כל אופנוע/קטנוע רגיל בא עם בולמים אחוריים שהם קפיץ רגיל, אבל יש כאלו עם בוכנה של אויר/חנקן.
מה ההבדל בין השלושה?
שאלה נוספת:
צמיגים, חכו אני מפתיע בשאלה מטומטמת (סקרנות).
אנו יודעים שצמיג (אחורי) מחושב לפי טווח זווית שהכלי יכול לתת בלי לפגוע ברוכב/המעטפת, משקל, חום, ועוד פרמטרים כאלו ואחרים.
מה לגבי הצמיג הקידמי?
למה הנושא הזה לא התקדם עם השנים?
למה הוחלט להישאר עם צמיגים דקים במיוחד בטווח הקידמי, מה יקרה אם קצת נגדיל את העובי שלו?
.
שאלה אחרונה:
מצג הצתה, יש לנו מתגי נחושת/ברזל/טיטניום/תרכובות...
מה ההבדל בין היקר ביותר (נגיד זה שעשוי למירוצים) לבין המתג היקר ביותר שתמצאו לסתם כלי ברחוב?
בבקשה אל תעשו מזה דיון ריבים, למדו את כולנו ושכך אחד יתרום מהידע התאורתי/משעי שלו (מהנדסים/מוסכניקים/מתחרים).
תודה לעוזרים
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk