תוצאות 1 עד 2 מ 2

אשכול: דו"ש - יותר בלאי? ושאלות כלליות על טיפולים

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163

    דו"ש - יותר בלאי? ושאלות כלליות על טיפולים

    מתוך מחשבה שעלתה לי כבר כמה פעמים - אופנועי דו"ש, ספציפית כל ה-250 סמ"ק למיניהם, דורשים יותר תחזוקה מאופנוע כביש? במידה ונגיד הם משומשים לשבילי עפר ודרכים לא-סלולות ולא לקפיצות בשטח ובחולות.
    ואילו כלים בכללי בקטגוריית ה-250 סמ"ק נחשבים להכי פחות "High-maintenance"? זה פאקטור דיי חשוב בקניית אופנוע ואני מתלבט אם ללכת על כלי סיני/קוריאני שזול יותר במחיר אך דורש תחזוקה תכופה יותר (אחת ל-4000/5000) לעומת כלים יפניים שיקרים יותר אך רואים מוסך הרבה פחות (דוגמאת הונדות למיניהן).
    השאלה מופנת יותר לכיוון הדו"ש והנייקד ולא הכאילו-סופרספורטים והמיני-קרוזרים למיניהם.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אם תרכוב בשבילי עפר אז לכל הפחות אתה תצטרף לנקות ולשמן את השרשרת לעיתים יותר קרובות מאשר בנסיעה על כביש.

    נסיעה עם הרבה רעידות כתוצאה מהשביל גם מצריכה בדיקה יותר תכופה של חוזק ברגים.

    פילטר אוויר נסתם יותר מהר בגלל אבק.

    גם ניקיון כללי של האופנוע, אם אתה אוהב אופנוע מבריק...

    השאלה היא האם המרווח טיפולים של האופנוע מראש תוכנן לשימוש כזה, אם כן אז זאת לא ממש בעיה. חוץ מהשימון שזה באחריותך.

    בגדול, נסיעה בשטח כן מצריכה יותר תחזוקה מנסיעה על כביש.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 30-03-2016, 22:46
  2. בלאי קטנוע במהירות גבוהה
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 14:45
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 09:15
  4. תגובות: 55
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 12:33
  5. גלאי מכמונות
    על ידי Zvika בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 02:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO