הטבעות האלו משנות את העומס הראשוני של הקפיץ ועל אף שמשחק בהם (סגירה נוספת) יביא להנמכה קלה של החלק האחורי זו לא מטרתו (המטרה בסגירת הטבעות היא הקשחת הבולם).
להנמכה אמיתית - קיים קיט הנמכה הכולל לינק שונה באורכו מהמקורי.
יש לי קוואסקי kx250 2016 ואני רוצה להנמיך את הבולם האחורי
יש בחלק העליון עוד מקום פנוי לבולם אבל יש שתי רינגרים שמוברגים לבולם שעוצרים מהקפיץ לעלות עוד למעלה
איך משחררים אותם? ואיך אפשר להנמיך את האופנוע?22312234_10214541479361685_902802978_o.jpg
הטבעות האלו משנות את העומס הראשוני של הקפיץ ועל אף שמשחק בהם (סגירה נוספת) יביא להנמכה קלה של החלק האחורי זו לא מטרתו (המטרה בסגירת הטבעות היא הקשחת הבולם).
להנמכה אמיתית - קיים קיט הנמכה הכולל לינק שונה באורכו מהמקורי.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לשאלתך - זה נקרא מפתח סי c spanner
לתשובתך - ענו לך, לא מנמיכים מהקפיץ זה לא אפקטיבי, זה יעשה אותו רך מידי וזה יכול לפגוע בשימושיות של הכלי עבורך.
מחליפים לינקג' בזרוע האחורי.
איזה אופנוע זה?
סגירה מקשה.
קפיץ שסוגרים נהיה קשה יותר - פחות מהלך כיווץ.
קפיץ שפותחים נהיה רך יותר - יותר מהלך כיווץ.
הדגם רשום בשורה ריאשונה - kx250 2016.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 08-10-2017 בשעה 07:32.
כמו שציינו לפני,לינק הנמכה.
אפשרות נוספת וחשוב יותר,קפיץ מותאם למשקל שלך.
קח בחשבון שבלינק הנמכה צריך לפצות מקדימה ע"י הנמכת המשולשים לטלסקופים
ע"פ הוראות היצרן של הלינק.
אהה....
תראה יש מלא סרטונים ביוטיוב איך לגלח מושב...
גם שיטה טובה להרוויח עוד ס"מ...