צהריים טובים.
אני מעוניין לכווץ את הבולם האחורי בKLE שלי, כרגע האופנוע ממש גבוה בשבילי. אני מעלה צילום של החלק שנראה לי שצריך לסובב.
ניסיתי לסובב אבל זה מרגיש שצריך לשחרר משהו לפני שמסובבים אותו.
אשמח להסבר/הכוונה איך עושים את זה.
תודה
צהריים טובים.
אני מעוניין לכווץ את הבולם האחורי בKLE שלי, כרגע האופנוע ממש גבוה בשבילי. אני מעלה צילום של החלק שנראה לי שצריך לסובב.
ניסיתי לסובב אבל זה מרגיש שצריך לשחרר משהו לפני שמסובבים אותו.
אשמח להסבר/הכוונה איך עושים את זה.
תודה
אני לא יודע איך מנמיכים אופנוע אבל מה שצילמת נראה כמו הכוונון של הבולם.
כתוב בספר רכב איך לכוון אותו אבל הוא נועד להקשיח/לעדן את הבולם לפי אופי הרכיבה ותוואי השטח.
שים לב שאסור לסובב אותו 360 מעלות כי אז אתה קופץ מ"רמה" 1 ל-5.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
כן, אני יודע שזה קשור לכוון של רמת הקושי של הבולם.
חשבתי שאם אני אכוון אותו להיות יותר רך זה יגרום לאופנוע להיות גם פחות גבוה.
אתה יודע איך אפשר לסובב את החלק שצילמתי?
C spanner
או מברג גדול, אבל ככה אפשר להזיק לאום
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
תקנה c spanner בחנות לכלי עבודה. אני ב KLE הקשחתי אותו קליק אחד , עשה לי נפלאות ברכיבות כביש.וגם הגביהה לי מעט את האופנוע
להרפות עומס קפיץ כדי להנמיך זאת טעות.
אתה צריך עצמות לינק יותר ארוכות [נניח של GPZ[.
כל ס"מ הרחקה או קירוב ייתן 3 ס"מ בזנב.
יש בזה יתרון וגם חיסרון.
ככל שאתה מגביה את האופנוע [עם קיט עצמות] כך הבולם מתקשה,אותו הדבר בפעולה הפוכה-אם הנמכת,הבולם יהיה רך יותר.
תודה רבה לכולם על המידע והעזרה.
אני יודע שזו לא הדרך להנמיך אופנוע, אבל הנסיעות שלי רובם בכביש וגם האופנוע הספיק לשכב לי על הכביש באחד הרמזורים כי לא הצלחתי לשים רגל יציבה על הקרקע. (ואני לא בחור נמוך)
בכל אופן, הורדתי את רמת הקשיחות של הבולם ועכשיו הרבה יותר נח על האופנוע.