עמוד 5 מתוך 5 ראשוןראשון ... 345
תוצאות 61 עד 75 מ 78

אשכול: ב.מ.וו: מחירו של ה-F800R יורד ב-14 אלף ש"ח

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    האספקט הכי קריטי בזיהום של כלי רכב נכון להיום, הוא הזיהום האוויר הישיר ברחוב.
    לא החור באוזון, לא גזי חממה, לא זיהום בזמן יצור הרכב, לא עלויות חשמל... אלא מהאגזוז לריאות.
    אני לא מבטל את כל שאר הדברים, יש להם חשיבות גדולה, אבל בסופה של שרשרת המזון, זה האגזוז והוא הבעיה הגדולה ביותר כרגע.

    לרכב היברדי שזכה למלא את המצברים שלו בנסיעה מהירה / בלימה וכו', יש אפס פליטת מזהמים וכמות רעש אפסית בנסיעה עירונית איטית ממוצעת.
    למנועי דיזל ובנזין - אין, וגם למנועים שיש להם stop-start זה פי'צר נחמד לרמזורים, פחות לזחילה בפקק.

    האכיפה בישראל על מזהמים, היא עלובה, אני רואה הרבה רכבים בכביש שהיו צריכים לקבל קנס גבוהה והורדה מהכביש עקב זיהום ולא מטפלים בהם.
    אבל באופן כללי, להסתמך כל הזמן על פקחים ושוטרים ובוחנים, זה אולי טוב בפנטזיות של האיחוד, אבל בתכלס בעולם האמיתי זה לא קורה כמו שצריך, ואני מעדיף רכב נקי מלכתחילה מאשר רכב שכל הזמן צריך לפקח עליו אם הוא הגזים בשתייה, או שחסר לו איזה התקן אגזוז AFTERMARKET או שהבעלים שלו התקמצן על ADBLUE וכו'.

    וגם העובדה שמנועי דיזל בנויים כל כך חזק בגלל הכוחות שהבוכנה צריכה לשאת, זה מצד אחד מעולה כי זה מבטיח אורך חיים מאוד גדול למנוע, וזה דבר חשוב שאני לא מזלזל בו.
    אבל מנוע זקן הוא מנוע מזהם, מאוד. זאת גם הסיבה שאתה רואה מוניות שעושות על אותו מנוע כבר מאות אלפי קילומטרים, נוסעות בלי הפסקה כל היום, דווקא במקומות הכי מאוכלסים (כי שם יש כסף) ואחראיות להרבה מאוד זיהום אוויר בערים.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    השרשור הזה קיבל תפנית נחמדה מהנושא המקורי, אולי שווה לפצל ולתת כותרת ראויה על מנת להכניס לדיון כאלה שדילגו עליו.

    דיברתי עם מישהו מהטכניון שחזק בתחום ולדבריו למרות התערבות אין ספור של בעלי אינטרסים הכיוון ברור.
    בשוק הזה מעורבים כוחות אדרים הממומנים במיליארדים (תחשבו מה צפוי לקרות למדינות הנפט שזו עיקר פרנסתם).

    אבל...הטכנולוגיה עוד לא בשלה במלואה ובכדי להפוך את העניין למציאותי צריכות להתקבל החלטות גלובליות עולמיות
    ויד קשה. ההשקעה מטורפת ולא כל המדינות יכולת להרים פרויקטים כאלה ללא סיוע עולמי.

    בקיצור המציאות תשכתב את ההחלטות שהתקבלו ועד שלא תהיה פריצת דרך משמעותית, הנושא ידשדש נוגע לא נוגע...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    הממשלה החדשה בהולנד הודיעה בהחלטה שאפשר לכנותה דרמטית, כי עד שנת 2030 יסתיים עידן האנרגיה המופעלת באמצעות פחם במדינה. בין היתר ההחלטה כוללת גם איסור על תדלוק בבנזין וסולר ברחבי המדינה. עד 2030 כאמור ייסגרו כל תחנות הכוח הפחמיות כולל שלוש תחנות שהוקמו רק ב-2015, וזאת למרות הביצועים הטובים שלהן.

    והמשמעות של ההכרזה הדרמטית היא איתות דרמטי לשוקי החשמל כיום, כי כל השקעה בטכנולוגיה המסתייעת בתחנות כח פחמיות באירופה היא השקעה תחת סיכון ניכר.

    מה זה אומר עלינו, בישראל?

    משרד האנרגיה כבר הכריז כי יפחית משמעותית את צריכת הפחם בייצור חשמל, אך מעבר להצהרה, עלינו לשאוף לצמצם כמעט לחלוטין את השימוש בפחם הן מסיבות בריאותיות וסביבתיות והן מהיבטים כלכליים.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אנחנו אוהבי הבנזין והדיזל. נעמוד בצד ונראה איך רכבת הסוללות \המימן\ אטום יחליפו את אהבתנו..
    לא בטוח שהם יהיו פחות מוצלחים הבנין.
    מי שיש לו זמן מוזמן לקרוא מאמר מרתק בנושא נטיות השוק לרכבים.
    https://www.mckinsey.com/industries/...p-mck-oth-1710

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הממשלה החדשה בהולנד הודיעה בהחלטה שאפשר לכנותה דרמטית, כי עד שנת 2030 יסתיים עידן האנרגיה המופעלת באמצעות פחם במדינה. בין היתר ההחלטה כוללת גם איסור על תדלוק בבנזין וסולר ברחבי המדינה. עד 2030 כאמור ייסגרו כל תחנות הכוח הפחמיות כולל שלוש תחנות שהוקמו רק ב-2015, וזאת למרות הביצועים הטובים שלהן.

    והמשמעות של ההכרזה הדרמטית היא איתות דרמטי לשוקי החשמל כיום, כי כל השקעה בטכנולוגיה המסתייעת בתחנות כח פחמיות באירופה היא השקעה תחת סיכון ניכר.

    מה זה אומר עלינו, בישראל?

    משרד האנרגיה כבר הכריז כי יפחית משמעותית את צריכת הפחם בייצור חשמל, אך מעבר להצהרה, עלינו לשאוף לצמצם כמעט לחלוטין את השימוש בפחם הן מסיבות בריאותיות וסביבתיות והן מהיבטים כלכליים.
    זה עבר כחוק בהולנד?
    אתה יודע הכרזות זה נחמד מעשים זה משהוא אחר.
    כל המדינות שחתומות על הסכם קיוטו לא עמדו ביעדים

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    רק לפני מספר שבועות בתכנית שהיתה ב NS על זיהום אויר ומעבר לאנרגיות נקיות, התראיין מנהל בחברת רכבות מטען הגדולה בעולם משיקגו,
    הוא אמר כי ביום פעילות אחת הרכבות בחברתו שורפות 15 מיליון ליטר דלק, החברה החלה בתוכנית מעבר להנעה במימן.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    בריטניה וסין הקטנה יצאו בהצהרה שלא תורשה מכירת רכבים בעלי מנוע בעירה פנימית משנת 2040.
    זה נותן המון רוח גבית לפיתוח מערכות הנעה לא מזהמות.
    סין שוק הרכב הגדול בעולם כיום.

    A growing movement to eventually ban combustion engine cars has received a boost with a statement from China — the world’s largest car market — that it is studying such a move.

    Comments by a senior government official published on Sunday signalled that China might soon join the UK and France. Both countries recently announced they would prohibit the production of diesel and petrol cars by 2040.*

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בריטניה וסין הקטנה יצאו בהצהרה שלא תורשה מכירת רכבים בעלי מנוע בעירה פנימית משנת 2040.
    זה נותן המון רוח גבית לפיתוח מערכות הנעה לא מזהמות.
    סין שוק הרכב הגדול בעולם כיום.

    A growing movement to eventually ban combustion engine cars has received a boost with a statement from China — the world’s largest car market — that it is studying such a move.

    Comments by a senior government official published on Sunday signalled that China might soon join the UK and France. Both countries recently announced they would prohibit the production of diesel and petrol cars by 2040.*
    סין עושה רק מה שטוב לכלכלה שלה, זיהום אוויר ממש לא מעניין אותם, זה כמו שלוב ואיראן במועצת זכויות האדם באו"ם.
    אם ב2040 זה לא יפגע בצמיחה שלהם הם יעשו את זה אבל אם כן יפגע הם לא.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 17:15
  2. המחיר של הב.מ.וו S1000R יורד ל-104 אלף ש"ח!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 21:11
  3. (כ"ע) מובי מד דלק יורד ועולה באמצע הנסיעה
    על ידי מובי08 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 12:35
  4. ספידומטר לא יורד מ-40 קמ"ש - ג'וירייד 125
    על ידי shaymoto בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2016, 04:40
  5. Bmw f800r במחיר של 24,000.
    על ידי ItayK בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 19:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO