אהלן.
האם למישהו יצא להתנסות בטעינה מגנרטור?
אם זה אפשרי, מה הטווח מינימום ומקסימום של אספקת הכח של הגנרטור (וולט, וואט ואמפר לשעה) כדי שזה יעבוד טוב?
אהלן.
האם למישהו יצא להתנסות בטעינה מגנרטור?
אם זה אפשרי, מה הטווח מינימום ומקסימום של אספקת הכח של הגנרטור (וולט, וואט ואמפר לשעה) כדי שזה יעבוד טוב?
הי Fazuzu
יצא לי להטעין SR דרך גנרטור בשטח כאשר המתח היה יחסית נמוך (215V) ולא הכי יציב.... ולא היו שום בעיות.
מה שכן אל תשכח שהמטען הוא רכיב יקר יחסית ולכן כדאי לא לסכן אותו, לחבר מגן ברקים/פחת ביציאת הגנרטור ולוודא שהגנרטור תקין ולא יכניס למטען נחשול מתח גבוהה מידי או נמוך מידי וכן שהתדר ביציאה מהגנרטור יהיה יציב 50HZ.
כמעט כל גנרטור ביתי סביר מצוייד ביציאת 12v לטעינת סוללות. מאמין שעל זה פותש שואל.
ובכן, מדובר ביציאה בעלת מתח קבוע, ואמפרז' קבוע. (לרוב 8 אמפר)
ניתן לטעון מצבר, אבל לא הייתי ממהר להמליץ.
ואם בכל זאת, אז ללא יותר משעה.
יצאתי אדיוט. רק עכשיו אני קולט שהשאלה נשאלה בפורום חשמלי.
ובכן, השקל שלי: רק גנרטור עם מייצב מתח. רמז, אם הגנרטור עולה פחות מאלפיה, ככל הנראה אין לו מיצב מתח.
לא בדקתי לאחרונה ובטח זירו כבר תיקנו את הבאג הזה, אבל לפני כמעט שלוש שנים, ה SR היה מאפשר לי לנסוע תוך כדי טעינה (בדקתי רק מטר - הכבל קצר).
השתעשעתי אז במחשבה לשים גנרטור קטן במושב האחורי ולרכב לעבר השקיעה...
אתה בעצם מתאר תצורת רכב plug-in hybrid שמנוע בנזין משמש כמאריך טווח רק באופנוע. קיים אגב בפיתוח לצבא ארה"ב על בסיס ALTA.
![]()
נערך לאחרונה על ידי אRני; 18-10-2017 בשעה 20:28.