התוצאה מרנינה והצבעים מתאימים.
ספר אם היתה התערבות בחלקים לא מן המניין.
מינימלי.
רכיבים קוסמטיים אוניברסליים מאיביי, עם ההתאמות הנדרשות.
לוח שעונים - תחליפי לדגם הנייקד, שלותוכו הולבש וחווט שעון המהירות המקורי, ומנוע מד סל"ד המקורי.
מסכת אפטרמרקט יעודית לדגם.
פנס עגול תחליפי.
אגזוז יושימורה ופילטר K&N אינבוקס קיבלתי עם האופנוע.
כאמור - תמורת חצי ארגז גולדסטאר.אתה באמת מוסר?
זה נראה מתאים להורנט2010 שלי וגם לצבע שלו
המצב לא משהו - המגן משופשף, מעט מעוך, ואני לא בטוח שהוא מתאים ל-2010.
במינימום, צריך לשייף אותו היטב ולצבוע.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
שבוע שעבר האופנוע עבר רכיבת מבחן של כ-20 ק"מ.
במהלכה התגלו מספר בעיות:
1. חוסר סחיבה בסל"ד גבוה.
2. האופנוע נכבה בנסיעה לאחר רכיבה בסל"ד גבוה - מרגיש כמו גמר דלק או בעיית הצתה.
3. מד סל"ד מפסיק לתפקד מדי פעם.
האופנוע חזר לבדיקות. ראשית, נבדקה מערכת האוורור של הטנק, ונמצא תקינה. שנית, נבדקו המגעים של הקוילים. אחד מהם לא מצא חן בעיני, נשבר בשליפה והוחלף.
שלישית - הפלאגים הוצאו לבדיקה, והוחלט שמצבם גרוע והם עלולים לגרום להצתה לא סדירה בסל"ד גבוה. על הדרך, הוחלפה צינורית הואקום שמגיעה לברז דלק (נראתה ישנה, אך ללא סדקים נראים לעין). פילטר הדלק נראה במצב סביר, ולא הוחלף משום שנגמרו לי הספיירים.
פלאגים ישנים (סורי על איכות הצילום - המצלמה בנייד שלי גרועה):
הפלאגים הוחלפו בסט אירידיום תואם, שבמקרה היה לי במחסן.
ביום שישי, יצאתי לרכיבת מבחן נוספת של כ-50 ק"מ - לכיוון עלי זהב > בית אריה > עופרים > חלמיש.
האופנוע התנהג מעולה לגילו. אומנם אחרי דוקאטי הברקסים והמתלים מרגישים גרועים ורופסים בהתאמה, אך מכאנית - האופנוע התנהג ללא דופי, פרט לסוגיית מד הסל"ד.
אפילו תנוחת הרכיבה הקרבית עם הקליפ-אונים הרגישה במקומה, ולא גרמה לעייפות מוגזמת.
Proof:
אה, כן:
במעבר בכפר ערבי כל ילד קודם שומט את הלסת, ואז מנופף לשלום ומסמן "גז,גז"...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני חייב לשאול, אם אתה רוצה לעבוד בגובה (עד האופנוע מעלייך) איך אתה עושה את זה בבית?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
איזה כיף לך!!! הלוואי והיה לי את הידע הטכני לעשות את זה.
בעיית המד סל"ד הופכת לסאגה.
במשך כשבוע אני מנסה למצוא בניסוי ועיה בעיה בחיווט - והמד סל"ד עובד לפרקים ללא חוקיות מוסברת.
זאת אומרת - נגיעות בכל מני חוטים וקונקטורים גורמות לו לעבוד/לא לעבוד.
אתמול, הניסוי הגיע לשלב מתקדם - מד הסל"ד הפסיק לעבוד לחלוטין ללא קשר למצב האורות. שאר הדשבורד עובד תקין.
כאן עצרתי, לקחתי נשימה עמוקה והלכתי לספר. במפתיע, יש בספר הסברים מפורטים על תהליך הבדיקה. אני צריך למדוד Peak Voltage על הקונקטור של המד סל"ד, ולקבל 10.5V ומעלה. 0 - זה נתק בצמה, מתח נמוך יותר אך לא אפסי - בעיית CDI. מתח תקין ומד לא עובד - תקלה במד.
הבעיה היא, שתרם הבנתי האם המולטימטר הסטנדרטי יודע למדוד Peak Voltage על זרם חליפי (למיטב הבנתי, זה מה שאני צריך).
לפי הספר - נדרש מתאם (Adaptor) למדידה.
יש מישהו שיכול להסביר קצת על המכשור הנדרש?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
PEAK או MAX?
אתה תמיד יכול להשתמש בזה כתירוץ לקנות כזה או אחד יותר מתקדם באותו הסגנון:
https://www.ebay.com/itm/Simplescope...QAAOSwSpxZ6eBp
בוא נגיד את זה ככה - אני מכיר את המוצרים שעולים $400+ מהחברה הבאה:
https://www.saleae.com
ועם אלה אפשר לעבוד סבבה.
לא יכול להגיד לך על אחרים מניסיון.
אוקי, הבעיה נפתרה.
כל פעם זה קורה לי.
במקום לגעת בצמת החשמל בחושניות במשך שבוע, הייתי צריך לבדוק רציפויות מקצה לקצה בצורה מסודרת במשך חצי שעה.
אשכרה כמו פרוייקט תכנה - קודם אתה מייצר באגים, ואז אתה מחפש אותם.
בקיצור - באג שלי. מינוס רופף בחיבור על השעון.
תוקן ועובד.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual