עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: מישהו יכול להסביר בנוגע לסוגי אגזוזים?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353

    מישהו יכול להסביר בנוגע לסוגי אגזוזים?

    הבנתי שיש אגזוז פול סיסטם וסליפ און.
    יתרונות חסרונות? האם בנפח של 500 סמ"ק שווה את ההשקעה? משום מה זה נראה לי סתם בזבוז של כמה אלפי ש"ח.
    כמוכן חוץ מאקרופוביץ וישימורה יש עוד חברות שוות או שכל היתר זה פשרה? (כמו arrow gpr וכו,)?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    25
    חוץ מארוו ואקרו שהם ברמה גבוהה יש לך את ראמוס, sc project ליאו ווינס.
    Gpr זה לא ברמות האלה בכלל.
    לגבי פול סיסטם או סליפ-און , בנפח שלך לא יהיה הבדל גדול אם תחליף את כל הסעפת או תלביש רק את הסליפאון (הדוד בקצה) על הסעפת המקורית , מה שכן פול סיסטם לרוב חוסך במשקל ונותן תוספת לכס ( במקרה של 500 סמק שולית האמת)
    מעבר לשיפור המשמעותי בסאונד של האופנוע והשינוי לטובה במראה , אתה אמור להרגיש שיפור בתגובות המנוע בכל טווח הסלד , כמובן שיש מקרים שצריך לעשות עדכון תוכנה לאחר התקנת האגזוז מומלץ גם להחליף לפילטר אוויר פתוח כדי למקסם את הביצועים
    שלחתי לך הודעה בפרטי
    דבר איתי אם תרצה עוד פרטים

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    סתם ד"א, התוספת היא כמעט תמיד שולית ביותר כי היא באחוזים.
    אז אם יש לך 50 כ"ס והוספת 3% אז הוספת 1.5 כ"ס.
    אם יש לך 200 כ"ס והוספת 3% אז הוספת 6 כ"ס.
    בקיצור, זה תמיד זניח אלא אם אתה מתחרה שעוד קמ"ש וחצי יביא אותך ל0.01 שניות יותר מוקדם בהקפה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    סתם ד"א, התוספת היא כמעט תמיד שולית ביותר כי היא באחוזים.
    אז אם יש לך 50 כ"ס והוספת 3% אז הוספת 1.5 כ"ס.
    אם יש לך 200 כ"ס והוספת 3% אז הוספת 6 כ"ס.
    בקיצור, זה תמיד זניח אלא אם אתה מתחרה שעוד קמ"ש וחצי יביא אותך ל0.01 שניות יותר מוקדם בהקפה.
    3% זה עוד להיות נדיב

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    להחליף כגזוז לאפטרמרקט זה בגדול לשלם כמה אפפי שקלים כדי להתחרש ושהשכנים שלך ישנאו אותך.
    אני אוהב את הקרנף שלי שקט כמו מכונת תפירה.
    ככה אפשר להתגנב מאחורי מכוניות איתו ולהפתיע נהגים.
    או שלפחות זה יהיה התירוץ שלהם.

  6. #6
    Member הסמל האישי של מיקי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    111
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    להחליף כגזוז לאפטרמרקט זה בגדול לשלם כמה אפפי שקלים כדי להתחרש ושהשכנים שלך ישנאו אותך.
    אני אוהב את הקרנף שלי שקט כמו מכונת תפירה.
    ככה אפשר להתגנב מאחורי מכוניות איתו ולהפתיע נהגים.
    או שלפחות זה יהיה התירוץ שלהם.
    דוגמא שנבדקה על דיינו למשל...אגזוז אקרפוביץ שהוחלף ל mt tracer
    נבדק על דיינו לפני עדכון תוכנה היה איבוד הספק של 2 כס
    אחרי.. תוספת של 4 כס



    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ^^^^
    ועדיין, תוספת של 4 כ''ס לטרייסר שמגיע עם 74 כ''ס מבית (טרייסר 700) זה 5%. מקריאה קצרה זה הרף העליון של תוספת הכח, בשבילזה להשכיב כמה אלפיות? ועל הדרך 'להרוויח' את מה שאברי ציין, אני לא בטוח שזה שווה את זה.
    אם כבר, היתרון העיקרי של אגזוז(נ)ים חלופיים זה ההורדה המשמעותית במשקל.

  8. #8
    Member הסמל האישי של מיקי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    111
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    ^^^^
    ועדיין, תוספת של 4 כ''ס לטרייסר שמגיע עם 74 כ''ס מבית (טרייסר 700) זה 5%. מקריאה קצרה זה הרף העליון של תוספת הכח, בשבילזה להשכיב כמה אלפיות? ועל הדרך 'להרוויח' את מה שאברי ציין, אני לא בטוח שזה שווה את זה.
    אם כבר, היתרון העיקרי של אגזוז(נ)ים חלופיים זה ההורדה המשמעותית במשקל.
    הבדיקה הייתה על ה 900

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי מיקי צפיה בהודעה
    הבדיקה הייתה על ה 900

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    אז על אחת כמה וכמה, זה תוספת של 3% להספק.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי LiorShen צפיה בהודעה
    לגבי פול סיסטם או סליפ-און , בנפח שלך לא יהיה הבדל גדול אם תחליף את כל הסעפת או תלביש רק את הסליפאון (הדוד בקצה) על הסעפת המקורית
    תסביר לי בבקשה איך זה קשור לנפח.

    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    ^^^^
    ועדיין, תוספת של 4 כ''ס לטרייסר שמגיע עם 74 כ''ס מבית (טרייסר 700) זה 5%. מקריאה קצרה זה הרף העליון של תוספת הכח, בשבילזה להשכיב כמה אלפיות? ועל הדרך 'להרוויח' את מה שאברי ציין, אני לא בטוח שזה שווה את זה.
    אם כבר, היתרון העיקרי של אגזוז(נ)ים חלופיים זה ההורדה המשמעותית במשקל.
    תוספת של 4 סוסים + דיאטה של כ 10 ק"ג (לא בדקתי) = שיפור די משמעותי.
    להשכיב כמה אלפיות? שאלה טובה.
    שיפורים עולים הרבה,מערכת פליטה תהיה משמעותית הרבה יותר אם תתערב גם במנוע כאשר יש אפשרות כזאת (מכנית - במילוי\פינוי) ולא רק בה.

  11. #11
    יתרונות:
    סאונד יותר בשרני, הורדת משקל, אם תצוות את זה ביחד עם דיינו-ג'ט ותתחיל לנבור בפורמים - לאחר ניסויי וטעייה אולי תוסיף עוד איזה 2-3 סוסים.

    חסרונות:
    צריכת דלק עולה, אם האגזוז לא עם תקן - אתה צריך להסתתר מפני הרשויות. מפריע לשכנים מבחינת רעש. מושך תשומת לב לפעמים גם כשלא רוצים.

    (הקטע של יקר/זול זה משתנה מאדם לאדם. תעשה את החשבון האישי שלך)
    (יש המון חברות מעולות שמוציאים מוצרים מעולים, כי זה שדרוג נפוץ... הבעיה: לא כולם בעלי תקן שמקובל על הרשויות בישראל)

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    החלפתי אצלי בCB500X לסליפ-און של GPR, ללא הדי-בי קילר זה נשמע כמו הרלי קטן ואני אוהב את זה. אחרי חודש זה נמאס והחזרתי את הדי-בי קילר, בהתחלה התחושה היא כמו באוטו אחרי רחצה ופוליש - נוסע כמו פרארי.... אחרי שמתרגלים, לדעתי הוצאה מיותרת. היתרון היחידי לדעתי, כשמשתחלים בין מכוניות עומדות ברמזור יש פחות סיכוי שמישהו יפתח דלת כדי לרוקן מאפרה, בכל זאת זאת שומעים אותך.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    83
    החלפה של כל הסעפת זה בזבוז כסף. להוציא אלפי שקלים בשביל עוד 3/4 כ"ס זה לא נורמלי.
    סליפ און לעומת זאת - אחלה תמורה לכסף אם אתה סה"כ מחפש סאונד אחר לאופנוע.

    אני מאמין שרוב הרוכבים שמרכיבים סליפ און, עושים את זה בשביל הסאונד ולא בשביל הכ"ס.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    ^^^^
    ועדיין, תוספת של 4 כ''ס לטרייסר שמגיע עם 74 כ''ס מבית (טרייסר 700) זה 5%. מקריאה קצרה זה הרף העליון של תוספת הכח, בשבילזה להשכיב כמה אלפיות? ועל הדרך 'להרוויח' את מה שאברי ציין, אני לא בטוח שזה שווה את זה.
    אם כבר, היתרון העיקרי של אגזוז(נ)ים חלופיים זה ההורדה המשמעותית במשקל.
    אין אגזוז חליפי שמוסיף 4 כח סוס, התוספת המדוברת התקבלה רק לאחר שינוי מפות ההזרקה.
    רוב הרוכבים לא ירגישו את הורדת המשקל שלפעמים מגיעה להבדלים משמעותיים, מה שכן מורגש זה הכח הזמין בכל תחום הסל"ד, מה שנקרא עקומת כח ישרה יותר מהמקור אבל גם לעקומה הזאת ברוב האופנועים יהיה צורך לטפל במפות.
    החלפת אגזוז בלבד כמו שרשמת תיתן ירידה במשקל, ירידה בחום האגזוז (חשוב בכמה אופנועים) ורעש לפיצוי על עיבר מסויים בגוף

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    מה זה סליפ און? ומה זה פול סיסטם? תודה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-09-2017, 07:55
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-06-2017, 12:10
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-04-2017, 12:50
  4. מישהו יכול בבקשה להסביר מה זו חליפת לחץ?
    על ידי mastery בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 13:00
  5. (כ"ע) האם מישהו יכול להסביר על מצב גשם/שמש בגאס גאס 300?
    על ידי nitzann84 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-09-2016, 12:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO