עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: מישהו יכול להסביר בנוגע לסוגי אגזוזים?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
    יתרונות:
    ס
    חסרונות:
    אתה צריך להסתתר מפני הרשויות. מפריע לשכנים מבחינת רעש. מושך תשומת לב לפעמים גם כשלא רוצים.
    חשבתי שעם נוסעים עם משתיק אין מה לפחד מפני רשויות וגם זה לא כלכך נורא לשכנים. ?

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    25
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    מה זה סליפ און? ומה זה פול סיסטם? תודה
    חבר כבר עניתי לך את זה בתשובה הראשונה
    פול סיסטם הכוונה להחלפה של כל סעפת הפליטה המקורית
    סליפ-און זה רק הדוד בקצה הסעפת שזהו האגזוז למעשה
    כשאתה קונה רק סליפ-און אתה למעשה מלביש אותו על הסעפת המקורית של האופנוע ומקבל בתמורה בעיקר שיפור מגניב בסאונד ולעיתים גם חסכון מסויים במשקל לעומת הסליפ-און המקורי
    מה שבטוח שהוא יראה טוב יותר מהאגזוז המכוער שהיצרן החליט שהוא מתאים לאופנוע
    אם תרצה לקבל הצעה על סליפ-און של arrow לאופנוע שלך דבר איתי

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הערה קטנה, אחרי שהסכמנו שאגזוזים זה לאגזוזנים (אין כוונה לפגוע באף אחד).
    את רוב שיפורי ההספק, בהרבה מאוד אופנועים (וגם רכבים לצורך העניין) , ניתן להשיג ע"י משחק במפות ההזרקה (או ג'טינג בישנים) בלי קשר לאגזוז. מנועים היום מגיעים חנוקים מהיצרן (לא מתחייב לכולם, אבל הרוב) בגלל אלף ואחת סיבות. חלקן קשורות להתנהגות וחלקן סתם לרגולציה.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הערה קטנה, אחרי שהסכמנו שאגזוזים זה לאגזוזנים (אין כוונה לפגוע באף אחד).
    את רוב שיפורי ההספק, בהרבה מאוד אופנועים (וגם רכבים לצורך העניין) , ניתן להשיג ע"י משחק במפות ההזרקה (או ג'טינג בישנים) בלי קשר לאגזוז. מנועים היום מגיעים חנוקים מהיצרן (לא מתחייב לכולם, אבל הרוב) בגלל אלף ואחת סיבות. חלקן קשורות להתנהגות וחלקן סתם לרגולציה.
    ראיתי כבר אינספור הרצות בכמה אופנועים וכולן מראות שהשיפור המשמעותי הוא בשילוב של שני הדברים (אגזוז תחליפי ומפות חדשות).
    רק מפות יכול להתגבר על הנקודות מסויימות בסל"ד שבהם היצרנים הורסים את המפה כדי לעבור את בדיקת זיהום האוויר אבל זה רק תיקון העקומה ולא העלאת ההספק

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    במקום לשלם אלפי שקלים על הורדת משקל בחלק התחתון של האופנוע, עדיף לרזות כמה ק"ג שמשפיעים על החלק העליון. חוץ מזה, בתכנון האגזוז הושקעה מחשבה בפינוי טוב יותר של גזי הפליטה. אגזוז אחר יכול אפילו לפגוע במומנט בסל"ד נמוך.

    שורה תחתונה - הרבה כסף על רעש

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    במקום לשלם אלפי שקלים על הורדת משקל בחלק התחתון של האופנוע, עדיף לרזות כמה ק"ג שמשפיעים על החלק העליון. חוץ מזה, בתכנון האגזוז הושקעה מחשבה בפינוי טוב יותר של גזי הפליטה. אגזוז אחר יכול אפילו לפגוע במומנט בסל"ד נמוך.

    שורה תחתונה - הרבה כסף על רעש
    היום הכל זה תקנות זיהום אוויר, פינוי טוב יותר של גזי הפליטה הוא לא בראש הרשימה של מעבדות הR&D.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-09-2017, 07:55
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-06-2017, 12:10
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-04-2017, 12:50
  4. מישהו יכול בבקשה להסביר מה זו חליפת לחץ?
    על ידי mastery בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 13:00
  5. (כ"ע) האם מישהו יכול להסביר על מצב גשם/שמש בגאס גאס 300?
    על ידי nitzann84 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-09-2016, 12:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO