עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: הורדת 2 הילוכים בו זמנית: מה הדרך הנכונה והמהירה לעשות את זה?

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126

    הורדת 2 הילוכים בו זמנית: מה הדרך הנכונה והמהירה לעשות את זה?

    תיאור הסיטואציה:
    מגיע מהר לפני הפניה (עדיין קו ישר), בולם חזק = צריך להוריד 2 הילוכים על מנת להיות בהילוך הנכון.
    מה הדרך הנכונה והמהירה לעשות את זה?
    הדרך הרגילה לוקחת יותר מדי זמן (קלאץ, בליפ הורדת הילוך שחרור קלאץ')
    *אם זה רלוונטי יש לי מנוע 4 צילינדרים

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    למה לשחרר
    קלאץ' עד הסוף כל פעם?
    אין צורך

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    לא נראה לי שאני אספיק להוריד שני הילוכים באותו בליפ

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אם לא"
    באותו בליפ" אז שחרור קצר ,לא עד הסוף .
    שחק עם זה

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יותר חכם להפסיק להיות מופתע בסיבובים

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    יותר חכם להפסיק להיות מופתע בסיבובים
    אברי, נראה לי שלא הבנת את הכוונה, אני לא מגיע מופתע, אני מאיץ יותר במישור שבין פניה לפניה

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אני מוריד 2 במכה באותה לחיצת קלאץ' עם הקפצה של גז כדי להשוות סל"דים בין הגיר למנוע בהורדה כזאת.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אני מוריד 2 במכה באותה לחיצת קלאץ' עם הקפצה של גז כדי להשוות סל"דים בין הגיר למנוע בהורדה כזאת.
    אז אתה אומר שצריך להיות זריז

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    זה לוקח בערך אותו זמן כמו להוריד הילוך אחד רק 2 תקתוקים עם הרגל במקום אחד, לא לשכוח גז ביניים.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    זה לוקח בערך אותו זמן כמו להוריד הילוך אחד רק 2 תקתוקים עם הרגל במקום אחד, לא לשכוח גז ביניים.
    אני אנסה, תודה.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    אברי, נראה לי שלא הבנת את הכוונה, אני לא מגיע מופתע, אני מאיץ יותר במישור שבין פניה לפניה
    כן אבל למה להאיץ אם אתה צריך לבלום?
    עדיף לרכב בקצב אחיד וקבוע.
    אין לך מה להרוויח מלהאיץ 2 שניות בשביל לבלום שלוש.


    בנוגע לבריאות מנוע.
    זה לא חכם מכיוון שאם אתה נאמר בחמישי בסלד ביניים ותוריד לשלישי בלי גז ביניים יש סיכוי שהמנוע יעבור את סוף הקו האדום

    יש למנוע טולרנס סלד ספציפי מאוד.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    כן אבל למה להאיץ אם אתה צריך לבלום?
    עדיף לרכב בקצב אחיד וקבוע.
    אין לך מה להרוויח מלהאיץ 2 שניות בשביל לבלום שלוש.


    בנוגע לבריאות מנוע.
    זה לא חכם מכיוון שאם אתה נאמר בחמישי בסלד ביניים ותוריד לשלישי בלי גז ביניים יש סיכוי שהמנוע יעבור את סוף הקו האדום

    יש למנוע טולרנס סלד ספציפי מאוד.
    אברי אתה רוכב על אופנוע או על קורולה? מז'תומרת למה להאיץ בין סיבובים?
    זה כמו לשאול את לוקי למה לנסוע מעל למהירות המותרת.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    מגיע לקראת סיבוב.
    בולם עם הקדמי חזק (אבל בהדרגה) משקל האופנוע על הפרונט.
    קלאצ', 2-3 הילוכים למטה, משחרר קלאצ' עם הוספת קצת גז והטיית האופנוע לכיוון הפניה והקידון לכיוון השני.
    האחורי מאבד אחיזה, אתה נכנס להחלקת זנב נשלטת, שאחריה ברגע שהאחורי מקבל אחיזה, הקדמי עולה בהוספת גז מהירה..
    כיף חיים לא נורמאלי!
    אבל...
    אם בלמת חזק מדי-אתה עף.
    אם זרקת קלאצ'-יכול להיות שאתה אף.
    אם ההחלקה לא מבוקרת-אתה כנראה עף.
    אם יש ABS-כנראה לא תצליח.
    הטיה חזקה מדי-אולי תעוף.
    גז מוקדם מדי ביציאה מהפניה-נחש מה? אתה עף.
    גז חזק מדי-אתה כבר עף אחורה.
    קיצר, תתאמן)

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDevilInside צפיה בהודעה
    מגיע לקראת סיבוב.
    בולם עם הקדמי חזק (אבל בהדרגה) משקל האופנוע על הפרונט.
    קלאצ', 2-3 הילוכים למטה, משחרר קלאצ' עם הוספת קצת גז והטיית האופנוע לכיוון הפניה והקידון לכיוון השני.
    האחורי מאבד אחיזה, אתה נכנס להחלקת זנב נשלטת, שאחריה ברגע שהאחורי מקבל אחיזה, הקדמי עולה בהוספת גז מהירה..
    כיף חיים לא נורמאלי!
    אבל...
    אם בלמת חזק מדי-אתה עף.
    אם זרקת קלאצ'-יכול להיות שאתה אף.
    אם ההחלקה לא מבוקרת-אתה כנראה עף.
    אם יש ABS-כנראה לא תצליח.
    הטיה חזקה מדי-אולי תעוף.
    גז מוקדם מדי ביציאה מהפניה-נחש מה? אתה עף.
    גז חזק מדי-אתה כבר עף אחורה.
    קיצר, תתאמן)
    קיבלתי, הרעיון שלי יותר מתון מזה
    הסיטואציה המדוברת היא: יש מישור של כ100-150 מטר, ולנסוע במהירות ששצריך להוריד רק הילוך אחד עלך מנת להכנס לסיבוב היא איטית מדי.
    הרעיון הוא להאיץ יותר, בשליש האחרון של המישור לבלום, להוריד 2 הילוכים לשחרר את הקלאץ, לתת לאופנוע 2 שניות להתאושש מהבלימה ולהכנס לסיבוב

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אברי אתה רוכב על אופנוע או על קורולה? מז'תומרת למה להאיץ בין סיבובים?
    זה כמו לשאול את לוקי למה לנסוע מעל למהירות המותרת.
    פשוט רוכב על המומנט.. מי מעביר הילוכים?

    להאיץ זה בסדר, אבל להאיץ שתיים למעלה ואז שתיים למטה במאה מטר ישורת זה נראה לי מיותר ולא חכם.
    אלא אם פותח השרשור הנל לוקח פניות בראשון ב40 קמש כמו סבתא שלי לא הגיוני לי מה שהוא כותב.

    שים לב שהוא לא מדבר על גז בפניה אלה פשוט הוא סופר ממהר בין הסרפנטינות.

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) מה הדרך הנכונה להורדת הילוכים באופנוע?
    על ידי Amitsho בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-07-2017, 07:01
  2. בדיקת שמן - איך הדרך הנכונה
    על ידי Vrx_200 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-07-2016, 08:55
  3. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 23:12
  4. בין עירוני בהרצה - מה הדרך הנכונה?
    על ידי 338cal. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 11:10
  5. הורדת הילוכים - הדרך הנכונה
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 08:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO