תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: (כ"ע) מה הדרך הנכונה להורדת הילוכים באופנוע?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    3

    (כ"ע) מה הדרך הנכונה להורדת הילוכים באופנוע?

    אהלן חברים, לאחרונה חשבתי הרבה על הנושא של הורדת הילוכים באמצעות המנוע. מהמורה לנהיגה שלי הבנתי שהדבר הזה לא מומלץ לעשייה עקב בלימה מהגלגל האחורי וסכנת החלקה. אם אפשר קצת מידע על הנושא או סידור העניינים, יעזור מאוד חברים, תודה !

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    מה זאת אומרת להוריד הילוכים מהמנוע?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אולי הוא מדבר על בלימה של הכלי באמצעות הורדת הילוכים ולא באמצעות בלמים. אחרת אני לא ממש מבין על מה הוא מדבר.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    מיקום
    https://t.me/pump_upp
    הודעות
    1
    אני מאמין שהוא דיבר איתך על בלימת מנוע, אני צודק?

    אם כן אז כן, במידה והורדת הילוך בטורים קצת גבוהים הגלגל יכול להנעל לך וזאת סכנת החלקה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    3
    בדיוק, אני רואה הרבה אנשים שמורידים הילוך בלי ברקסים בטורים גבוהים ואז המנוע "צועק".
    הגלגל יכול להנעל ובכל זאת עושים את זה?
    בקשר לחוקי הפורום, אקרא, תודה על העזרה!

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    עמית, שיניתי את הכותרת ואני ממליץ לך לקרוא את חוקי הפורום לפני שתמשיך.
    ברוך בואך לפורום...למד בבקשה לנסח כותרות ושאלות כדי שתקבל תשובות ברורות.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ללא קשר לגלגל זה גם הורס את הגיר , וגם שוחק קלאצ וסלסלה .
    בקיצור כמו שקיט קוד סיכם את זה יפה מאוד
    מנוע מאיץ ,בלמים בולמים.
    לתקן מנוע עולה יותר מלהחליף בלמים


    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ללא קשר לגלגל זה גם הורס את הגיר , וגם שוחק קלאצ וסלסלה .
    בקיצור כמו שקיט קוד סיכם את זה יפה מאוד
    מנוע מאיץ ,בלמים בולמים.
    לתקן מנוע עולה יותר מלהחליף בלמים


    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    1. גיר לא נהרס מבלימת מנוע, גיר נהרס כשמעבירים הילוכים בלי קלאץ'
    2. לקלאץ' יש בלאי כמו לבלמים, בכל פעם שמשתמשים בו יש חיכוך בזמן החיבור (כשעוזבים את הידית) כמו שאפשר לגמור ברקסים מהר יותר בבלימות חזקות ככה אפשר להאיץ שחיקה של הקלאץ' במצבי עומס על הקלאץ'
    3. מנוע לא נהרס מבלימת מנוע אבל כן נהרס מסלדים גבוהים, צריך פשוט לדעת מתי להעביר הילוך ולא להגיע למצבים שהמנוע בסלדים גבוהים לא בתאוצות ולא בבלימות מנוע

    בלימת מנוע היא חלק מנהיגה נכונה
    כשבולמים נכון בלימת מנוע מפחיתה את הבלאי
    כשבולמים לא נכון בלימת מנוע מאצה את הבלאי
    עם הנסיון אתה כבר תרגיש לבד
    מה מאמץ את הכלי ומה רגוע ונעים לך ולו

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי liron8h צפיה בהודעה
    1. גיר לא נהרס מבלימת מנוע, גיר נהרס כשמעבירים הילוכים בלי קלאץ'
    2. לקלאץ' יש בלאי כמו לבלמים, בכל פעם שמשתמשים בו יש חיכוך בזמן החיבור (כשעוזבים את הידית) כמו שאפשר לגמור ברקסים מהר יותר בבלימות חזקות ככה אפשר להאיץ שחיקה של הקלאץ' במצבי עומס על הקלאץ'
    3. מנוע לא נהרס מבלימת מנוע אבל כן נהרס מסלדים גבוהים, צריך פשוט לדעת מתי להעביר הילוך ולא להגיע למצבים שהמנוע בסלדים גבוהים לא בתאוצות ולא בבלימות מנוע

    בלימת מנוע היא חלק מנהיגה נכונה
    כשבולמים נכון בלימת מנוע מפחיתה את הבלאי
    כשבולמים לא נכון בלימת מנוע מאצה את הבלאי
    עם הנסיון אתה כבר תרגיש לבד
    מה מאמץ את הכלי ומה רגוע ונעים לך ולו

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk
    העברת הילוכים מבלי להשתמש בקלאץ הורסת את הגיר?
    כל עוד זה נעשה נכון,מהניסיון שלי זה רק מוסיף לחווית הרכיבה ולא נראה שפוגע בשום דבר.
    כמובן שמדובר על העלאה ולא על הורדה.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי liron8h צפיה בהודעה
    1. גיר לא נהרס מבלימת מנוע, גיר נהרס כשמעבירים הילוכים בלי קלאץ'
    2. לקלאץ' יש בלאי כמו לבלמים, בכל פעם שמשתמשים בו יש חיכוך בזמן החיבור (כשעוזבים את הידית) כמו שאפשר לגמור ברקסים מהר יותר בבלימות חזקות ככה אפשר להאיץ שחיקה של הקלאץ' במצבי עומס על הקלאץ'
    3. מנוע לא נהרס מבלימת מנוע אבל כן נהרס מסלדים גבוהים, צריך פשוט לדעת מתי להעביר הילוך ולא להגיע למצבים שהמנוע בסלדים גבוהים לא בתאוצות ולא בבלימות מנוע

    בלימת מנוע היא חלק מנהיגה נכונה
    כשבולמים נכון בלימת מנוע מפחיתה את הבלאי
    כשבולמים לא נכון בלימת מנוע מאצה את הבלאי
    עם הנסיון אתה כבר תרגיש לבד
    מה מאמץ את הכלי ומה רגוע ונעים לך ולו

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk
    אתה מתבלבל בין גיר מסונכרן של אוטו ומשאית לבין גיר לא מסונכרן של אופנוע
    אין שום צורך בקלאץ להעברת הילוכים בגיר של אופנוע כל עוד זה נעשה נכון.
    בלימת מנוע שוחקת מזלגות ודוגס בגלגלי שיניים לא שוחקת קצת אונסת להם את האמאמאמאמאמא
    כי כל הגיר לא בנוי לזה.
    כבר הסברתי פה פעם בפורום בדיון למה ואיך זה עובד תריץ חיפוש תמצא, אם לא אנחנו כאן



    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אתה מתבלבל בין גיר מסונכרן של אוטו ומשאית לבין גיר לא מסונכרן של אופנוע
    אין שום צורך בקלאץ להעברת הילוכים בגיר של אופנוע כל עוד זה נעשה נכון.
    בלימת מנוע שוחקת מזלגות ודוגס בגלגלי שיניים לא שוחקת קצת אונסת להם את האמאמאמאמאמא
    כי כל הגיר לא בנוי לזה.
    כבר הסברתי פה פעם בפורום בדיון למה ואיך זה עובד תריץ חיפוש תמצא, אם לא אנחנו כאן



    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    תגדיר בלימת מנוע בבקשה
    להגיע לפנייה בשישי ולהוריד לשני תוך כדי התאמת מהירות מנוע בין כל הילוך על ידי בליפ של המצערת תוך כדי בלימה חזקה של קדמי וליטוף של אחורי פוגע בגיר?
    ואם כן זה פוגע כמו הורדה מרביעי לשני מבלי בליפ באמצע על מנת לנעול אחורי ולצאת בדריפט?
    עלה בשיחה עם חבר אתמול בערב
    האופנוע שלו כרגע בשיפוץ גיר והוא לא חושב שזה בגלל ה"דריפטים" וכו'
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    תגדיר בלימת מנוע בבקשה
    להגיע לפנייה בשישי ולהוריד לשני תוך כדי התאמת מהירות מנוע בין כל הילוך על ידי בליפ של המצערת תוך כדי בלימה חזקה של קדמי וליטוף של אחורי פוגע בגיר?
    ואם כן זה פוגע כמו הורדה מרביעי לשני מבלי בליפ באמצע על מנת לנעול אחורי ולצאת בדריפט?
    עלה בשיחה עם חבר אתמול בערב
    האופנוע שלו כרגע בשיפוץ גיר והוא לא חושב שזה בגלל ה"דריפטים" וכו'
    כל עוד הבלימה עצמה נעשית עם הבלמים ואתה מתאים מהירות בין ההורדות הכל טוב.

    ברגע מוריד מרביעי לשני או שלישי בלי בליפ ובלי כלום במטרה לנעול אחורי או לבלום חזק זה מה שהורג את הגיר
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    3
    תודה לכולם, קיבלתי תשובה אפשר לנעול.

  14. #14
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    פה אם נועלים אין דרך חזרה עדיף שישאר פתוח
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    שוב פעם יש בעיה הגיר לא בנוי לקבל הרבה עומס הפוך(בלימה)
    אין בעיה ליסוע בירידה ולהיות בהילוך ככה שהאופנוע לא יאיץ.
    אין בעיה להיות בהילוך ולעזוב גז ולתת לאופנוע להאט.

    יש בעיה להוריד הילוך על מנת לגרום לעוצמת בלימה חזקה זה גומר על הגיר.

    באוטו אין את הבעיה כי הגיר מסונכרן.
    באופנוע הגיר לא מסונכרן ויש שטח מגע מאוד קטן בצד המאט בין גלגלי השיניים.
    פלוס השטח משופע, כשמאיצים זה גורם לגלגלי שיניים להתחבר ,ככל שמאיץ יותר ככה הם מנסים יותר להתחבר שזה מעולה.
    אבל אותו המנגנון גורם לגלגלי שיניים לנסות להיתנתק בבלימה וככל שיש יותר עוצמת האטה הם מנסים להתנתק חזק יותר והמזלג והתוף צריכים להחזיק את כל העומס .
    מה שכמובן מביא למצב נחמד של הילוכים קופצים והלך גיר

    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. בדיקת שמן - איך הדרך הנכונה
    על ידי Vrx_200 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-07-2016, 08:55
  2. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 23:12
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 07:52
  4. בין עירוני בהרצה - מה הדרך הנכונה?
    על ידי 338cal. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 11:10
  5. הורדת הילוכים - הדרך הנכונה
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 08:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO