מגיע לקראת סיבוב.
בולם עם הקדמי חזק (אבל בהדרגה) משקל האופנוע על הפרונט.
קלאצ', 2-3 הילוכים למטה, משחרר קלאצ' עם הוספת קצת גז והטיית האופנוע לכיוון הפניה והקידון לכיוון השני.
האחורי מאבד אחיזה, אתה נכנס להחלקת זנב נשלטת, שאחריה ברגע שהאחורי מקבל אחיזה, הקדמי עולה בהוספת גז מהירה..
כיף חיים לא נורמאלי!
אבל...
אם בלמת חזק מדי-אתה עף.
אם זרקת קלאצ'-יכול להיות שאתה אף.
אם ההחלקה לא מבוקרת-אתה כנראה עף.
אם יש ABS-כנראה לא תצליח.
הטיה חזקה מדי-אולי תעוף.
גז מוקדם מדי ביציאה מהפניה-נחש מה? אתה עף.
גז חזק מדי-אתה כבר עף אחורה.
קיצר, תתאמן)