ציטוט נכתב במקור על ידי TheDevilInside צפיה בהודעה
מגיע לקראת סיבוב.
בולם עם הקדמי חזק (אבל בהדרגה) משקל האופנוע על הפרונט.
קלאצ', 2-3 הילוכים למטה, משחרר קלאצ' עם הוספת קצת גז והטיית האופנוע לכיוון הפניה והקידון לכיוון השני.
האחורי מאבד אחיזה, אתה נכנס להחלקת זנב נשלטת, שאחריה ברגע שהאחורי מקבל אחיזה, הקדמי עולה בהוספת גז מהירה..
כיף חיים לא נורמאלי!
אבל...
אם בלמת חזק מדי-אתה עף.
אם זרקת קלאצ'-יכול להיות שאתה אף.
אם ההחלקה לא מבוקרת-אתה כנראה עף.
אם יש ABS-כנראה לא תצליח.
הטיה חזקה מדי-אולי תעוף.
גז מוקדם מדי ביציאה מהפניה-נחש מה? אתה עף.
גז חזק מדי-אתה כבר עף אחורה.
קיצר, תתאמן)
קיבלתי, הרעיון שלי יותר מתון מזה
הסיטואציה המדוברת היא: יש מישור של כ100-150 מטר, ולנסוע במהירות ששצריך להוריד רק הילוך אחד עלך מנת להכנס לסיבוב היא איטית מדי.
הרעיון הוא להאיץ יותר, בשליש האחרון של המישור לבלום, להוריד 2 הילוכים לשחרר את הקלאץ, לתת לאופנוע 2 שניות להתאושש מהבלימה ולהכנס לסיבוב