עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: הורדת 2 הילוכים בו זמנית: מה הדרך הנכונה והמהירה לעשות את זה?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    פשוט רוכב על המומנט.. מי מעביר הילוכים?

    להאיץ זה בסדר, אבל להאיץ שתיים למעלה ואז שתיים למטה במאה מטר ישורת זה נראה לי מיותר ולא חכם.
    אם אני מושך את ההילוך אני מגיע ל6000 סלד והמנוע מבקש העלת הילוך נוספת

  2. #17
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    אם אני מושך את ההילוך אני מגיע ל6000 סלד והמנוע מבקש העלת הילוך נוספת
    זה כולה 100 מטר.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    זה כולה 100 מטר.
    אז אולי יותר, אל תתפוס אותי במילה (לא מדדתי)
    מדובר על מרחק מספיק גדול על מנת להעלות את השאלה לדיון....

  4. #19
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    תעשה מה שאתה רוצה.
    סע בדרכים בטוחות.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    לחיצה על הקלאץ הורדה אפילו לראשון בכלי יפני עם מערכת הילוכים טובה לא צריכה להיות שום בעיה.
    ללא גז בניים ללא כלום.

    בבמוו שלי צריך דאבל קלאץ אמון והקשבה לאופנוע ובסוף מקבל בעיטה.
    הכל תלוי באופנוע שאתה רוכב עליו.
    יש כאלה שלא יתרגשו ויש כאלה שיעשו לך את המוות.

  6. #21
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    אז אולי יותר, אל תתפוס אותי במילה (לא מדדתי)
    מדובר על מרחק מספיק גדול על מנת להעלות את השאלה לדיון....
    אגב וסתם שתדע, הסיכוי שלך להתהפך בפניה יותר גבוה ממכת גז בסלד נמוך (שתגרום לפרפור ואיבוד אחורי) מאשר כניסה ויציאה בסלד קבוע גבוהה כשאתה בשיא ההספק.

    ממליץ על קורס רכיבה. בהקדם.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אגב וסתם שתדע, הסיכוי שלך להתהפך בפניה יותר גבוה ממכת גז בסלד נמוך (שתגרום לפרפור ואיבוד אחורי) מאשר כניסה ויציאה בסלד קבוע גבוהה כשאתה בשיא ההספק.

    ממליץ על קורס רכיבה. בהקדם.
    רשמתי לפניי את ההערה, עשיתי 2 קורסים בפרו ריידינג
    אני נכנס לפניה בסלד קבוע עם קצת רזרבה ביציאה מבלי להעביר הילוך.
    אני מעדיף להכנס ב4-5 סלד מאשר ב6-7 ביציאה אני פותח בעדינות ולא בבת אחת (מעולם לא פרפרתי עם האחורי-לא במכוון ולא בטעות)

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    לחיצה על הקלאץ הורדה אפילו לראשון בכלי יפני עם מערכת הילוכים טובה לא צריכה להיות שום בעיה.
    ללא גז בניים ללא כלום.

    בבמוו שלי צריך דאבל קלאץ אמון והקשבה לאופנוע ובסוף מקבל בעיטה.
    הכל תלוי באופנוע שאתה רוכב עליו.
    יש כאלה שלא יתרגשו ויש כאלה שיעשו לך את המוות.
    נשמע מעניין

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) מה הדרך הנכונה להורדת הילוכים באופנוע?
    על ידי Amitsho בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-07-2017, 07:01
  2. בדיקת שמן - איך הדרך הנכונה
    על ידי Vrx_200 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-07-2016, 08:55
  3. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 23:12
  4. בין עירוני בהרצה - מה הדרך הנכונה?
    על ידי 338cal. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 11:10
  5. הורדת הילוכים - הדרך הנכונה
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 08:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO