יש לך מד סלד שיש לו תחום אדום
תן גז, תסתכל על המורה, כשהפרצוף שלו נהיה אדום תעלה להילוך הבא
היי, אני כרגע לומד לרשיון a1 ורציתי לדעת באיזו מהירות בדיוק אני מחליף הילוך, המורה הדריך שככל שמהר להיפטר מהראשון ובהתאם למהירות להעלות הילוכים
רציתי לדעת מה היא הדרך הנכונה ביותר, כמו פרייבט? (20-40-60-80 והלאה) או לפי השמיעה? (אתה שומע שהמנוע מתאמץ אז אתה מעביר הילוך כמובן בלי משיכת מצערת לסל"דים גבוהים)
תודה
יש לך מד סלד שיש לו תחום אדום
תן גז, תסתכל על המורה, כשהפרצוף שלו נהיה אדום תעלה להילוך הבא
דוקא ענה תשובה נכונה...
המורה יצעק שהוא שומע שאתה הורס לו את המנוע.
בשיעורים בדרך כלל לא יצא לך להחליף ףמעבר לראשון שני.
זה תלוי בסלד, וכל מננוע ואופנוע זה אחר
זה היה ממש מתבקש...
הילוך ראשון מאוד תזזיתי, קשה לשנות את כמות הגז בלי לגרום לאופנוע לקפוץ
תגיע למהירות סבירה איתו ואז תעביר לשני (15-20)
שאר ההילוכים זה זורם רגיל לגמרי
הכל שאלה של כמה מהר אתה רוצה להאיץ
נגיד שאתה על 100 ובא לך לעקוף מישהו, אתה יכול לתת הרבה גז ולחכות או להוריד הילוך ולתת הרבה גז ולחכות פחות זמן.
המהירות לא משנה בכלל - היא תוצאה ולא סיבה. מה שמשנה זה הסל"ד והעומס. אתה אמור להחליף הילוך בשיא ההספק.
קח
חחחחחחח Nihrider
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
בגדול זה תלוי בתנאי הכביש ומשתנה מאופנוע לאופנוע. גם הרעיון שברכב מעבירים כל 20 קמ"ש הוא לא נכון ומתכון לקלאצ'ים שרופים. בתכלס תנסה להעביר מראשון לשני במישור, עליה וירידה ותשתדל לזכור כמה סל"ד אתה צריך בכל אחד מהמצבים כדי להגיע להילוך שני עם מספיק כוח.
שאלת בורות: איך יודעים מהו שיא ההספק?
Sent from my iPhone
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)