אני חושב שזו הנחה סבירה שמי שקונה אופנוע שטח חדש מהיבואן, רוב הסיכויים שהכלי הבא שלו (במקרה שהוא אכן יחליף אופנוע בשנתיים-שלוש הקרובות) יהיה אופנוע שטח מקצועי אחר. זה מה שאני מכיר ורואה מסביבי, אבל אולי אני טועה.
דווקא במקרה של אופנועי כביש הנקודה שלך כנראה יותר נכונה, כי הרבה פעמים אנשים שקונים אופנועי כביש קטני נפח, עושים זאת "בדרך" לאופנוע כביש גדול יותר, והם אכן ידפקו במקרה שבדיוק עכשיו קנו כלי חדש וירצו לשדרג בעוד שנים ספורות.
אבל בכל רפורמה יש מי שנדפק ומי שמרוויח, וצריך להסתכל על טובת הכלל. עבור רוכבי השטח מדובר פה במהפכה מטורפת.
מה שאני לא הצלחתי לפענח זה מדוע בבסיס הנינגה 300 יקר ב 2000 ש"ח מה z ולאחר הורדת המחירים הוא יקר ב 5000 ש"ח .......
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
כי הם היו חזירים, ונשארו חזירים (אולי יותר אולי פחות. תלוי מאיזה צד מסתכלים על זה.. נינג'ה או z)
בבריטניה הנינג'ה בגרסת abs עולה 4900. הz עולה 4350.
ז"א שבמחירון ורמת המס הישנים היינו צריכים לראות הפרש של 5000-6000 ש"ח בין האופנועים.
הפער הנוכחי הוא הריאלי יותר.
מישהו שמע משהו על המחירון של מאיר?
Yamaha Tracer 9GT
יש בחישוב הנחה שירידת הערך בעקבות הורדת המס תהיה לכל השוק ולא תתרכז בדגם הספציפי. אתה לא עושה את ההנחה הזאת ומניח הפוך - שכל השוק יישאר באותם המחירים. אני לא יודע מה יותר שגוי, אבל הייתי מהמר שדווקא ההנחה שלך.
ובכלל, זה מזכיר לי משהו.
מדינה לא מורידה מיסים, היבואנים לא מורידים מחירים - "איזה חרא פה, הכל יקר וכולם עושקים".
מדינה מורידה מיסים, יבואנים לא מורידים מחירים - "איזה חרא פה, היבואנים החזירים האלה, כל ההטבות ישר אליהם לכיס, שום דבר לא מתגלגל ללקוח".
מדינה מורידה מיסים, יבואנים מורידים מחירים - "איזה חרא פה, לא מתחשבים בלקוח, עכשיו קנה ביוקר ופתאום מורידים לו".
גם לך זה התחיל להזכיר משהו, או שעוד לא?
ארץ חלב, דבש ומיליון בכיינים.