עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: שאלה - עלות אחזקה של אופנוע איטלקי

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337

    שאלה - עלות אחזקה של אופנוע איטלקי

    רציתי לדעת אם יש אמת בסיפורים כאלו :
    [QUOTE=lolfust1;87603]בתור אחד שהיה לו היפרמוטארד הדגם הישן יכול להגיד לך בוודאות, סלחן הוא לא..
    ובהחלט לא מתאים לאופנוע ראשון וגם לא שני, אכן יקר לתחזוקה עד היום יש לי צילום של הטיפול גדול שעלה 10 אלף שקל במוסך המרכזי חח..
    /QUOTE]

    בליגל אמרו לי שזה סיפורי סבתא וטיפול גדול להיפר זה באיזור ה1.5 אלף שזה מאוד סביר ואפילו זול בהשוואה ליפני אבל הם רוצים למכור לי אופוע ככה שלא יודע כמה זה נכון לסמוך על זה.מישהו חי עם איטלקי ( דוקאטי/אפריליה - הכיוון זה היפר או דורוסדורו) מטפל במוסך יבואן וחי לדווח על עלויות?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אומנם לא מטפל במוסך, אבל אני בהחלט יכול לחלוק מידע על עלויות באחזקה עצמאית.
    טיפול גדול "סטנדרטי" למולטיסטראדה 1100 שלי כולל:
    1. 2 רצועות תזמון - אני מתקין רצועות Exactfit של CA cycleworks. העלות - כ-450 ש"ח מאיביי, כולל משלוח.
    2. שימסים - אני קניתי סט של EMSDUC בכ-300 דולר. מתחלקים חצי-חצי עם חבר שיש לו היפר 1100.
    3. טבעות נעילה (Collets) שנועלות את השסתום. המקוריות נמעכות ומשבשות את המרווח. אני קניתי סט מחוסם של EMSDUC בעלות של 100 דולר, והן לא אמורות לדרוש החלפה, וכבונוס - מקטינות את הבריחה של השסתומים.
    4. פילטר שמן - אני מזמין מהולנד, 11 יורו ליחידה. בארץ המחיר הוא כ-110 ש"ח.
    5. פילטר אויר - מאותה חנות בהולנד, 36 יורו ליחידה. בארץ המחיר הוא כ-400 ש"ח.
    6. שמן מנוע - גלון CASTROL, במוטודיפו. 185 ש"ח.
    7. אטמי אגזוז (הסעפת מהצילינדר הקדמי יורדת לניקוי הפילטר הגס) - 4 יורו. על הדרך, אפשר להחליף את הגוז'ונים (יהיו חלודים) בעוד כמה יורו.

    אחת ל-72 אלף (כך החלטתי) אני מחליף את מותחני הטיימינג עקב עייפות המיסבים. עלות 2 זוגות מותחנים בהולנד - כ-180 יורו לפני משלוח.
    מעבר לזה, קניתי סט כלים לדוקאטי של חברה אמריקאית כלשהי. העלות הייתה כ-500 דולר, הסט לא מכסה חלק מפעולות התחזוקה, ואיכותו נמוכה. אני ממליץ לקנות כלים לכיוון שסתומים של EMSDUC (כ-50 דולר), בוקסה (CAP) לפילטר (זול) ומפתח C גדול למתיחת שרשרת. לטיפולים שגרתיים, אלה + סט כלים סטנדרטי יספיקו.

    חלקים נוספים שאת מחירם אני יכול לחלוק מניסיוני:
    1. סט רפידות ברמבו מלא - כ-400 שקל בחו"ל לפני מיסים.
    2. שרשרת גלגל"ש - בארץ יקר מאוד (כ-1600 לפני הנחות וכו'), בחו"ל רכשתי DID ZVMX עם גלגל"שים של AFAM ב-900 שקל, ושלחתי עם חבר ששהה באנגליה.
    3. סט מחז"שים ומגיני אבק לפרונט (לשני הבולמים) - כ-30 יורו לפני משלוח (מקורי).
    4. דיסק אחורי ברמבו (עם המגנטים לחיישן מהירות) - כ-120 יורו לפני מיסים.


    סה"כ - החלקים לא זולים, אבל גם לא יקרים בצורה חסרת פרופורציה. והכי חשוב - יש בחו"ל חנויות איכותיות, שתוך שבועיים יספקו לך לארץ כל חלק לאופנוע שלך במחיר סביר.

    טיפול במוסך יהיה מן הסתם יקר יותר. קודם כל, החלקים לדוקאטי בארץ יקרים מחו"ל פי 2 בממוצע. זה לא יוצא מן הכלל (בהונדה זה לפעמים גם פי 4), והוגן סה"כ.
    שנית - טיפול גדול דורש פירוק של רוב האופנוע (אלא אם המכונאי מחפף ולא בודק שסתומים). אני עושה את זה ב-8-10 שעות עבודה (לא כולל הפסקות בירה, כולל סיגריה פה ושם), מניח שמכונאי שמומחה לדגם יודע לעשות את זה ב-4-6 שעות. עדיין, מדובר פה בעלות של 1000-1500 שקל רק על עבודה (לפי חישוב צנוע של 250 ש"ח לשעת עבודה, כולל מע"מ).
    תוסיף עלות של רצועות, פילטר אוויר, פילטר שמן, חומרי סיכה ואטימה - הגעת ל-2500-3000 שקל. זה מה שהטיפול הזה אמור לעלות בארץ, אם המכונאי באמת עושה את כל הפעולות הנדרשות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    [QUOTE=אברי;112240]רציתי לדעת אם יש אמת בסיפורים כאלו :
    ציטוט נכתב במקור על ידי lolfust1 צפיה בהודעה
    בתור אחד שהיה לו היפרמוטארד הדגם הישן יכול להגיד לך בוודאות, סלחן הוא לא..
    ובהחלט לא מתאים לאופנוע ראשון וגם לא שני, אכן יקר לתחזוקה עד היום יש לי צילום של הטיפול גדול שעלה 10 אלף שקל במוסך המרכזי חח..
    /QUOTE]

    בליגל אמרו לי שזה סיפורי סבתא וטיפול גדול להיפר זה באיזור ה1.5 אלף שזה מאוד סביר ואפילו זול בהשוואה ליפני אבל הם רוצים למכור לי אופוע ככה שלא יודע כמה זה נכון לסמוך על זה.מישהו חי עם איטלקי ( דוקאטי/אפריליה - הכיוון זה היפר או דורוסדורו) מטפל במוסך יבואן וחי לדווח על עלויות?
    כל מה שאומרים לך בליגל קח בערבון מוגבל!!!!
    רוכב על אופנוע איטלקי ויכול להגיד לך שאחרי אופנוע איטלקי קשה מאוד לחזור לרכב על אופנוע יפני.
    הנסיון שלי עם ליגל היה רע מאוד ולדעתי עבר מזמן את גבול הנוכלות, יכול מאוד ליהיות שהטיפול עולה כמו שנאמר לך השאלה כמה תצטרך להשאיר שם בכל מיני טענות שונות על מנת שישחררו לך את האופנוע.
    יצאתי משם עם הרגשה כאילו נאנסתי ובשניה שיצאתי משם פרסמתי את האופנוע למכירה, לא הסכמתי לרכב על דוקאטי עוד דקה על מנת שלא אצטרך לשלם להם עוד שקל (גם בעקיפין ע"י קניית חלקים וטיפול במוסך אחר).
    ברור לי שיש את אלו שסוגדים ליבואן (לא מבין למה) אבל יש יותר שמרגישים כמוני.
    דוקאטי אופנוע מרגש שאני לא הייתי נוגע בו בגלל מה שציינתי.
    לסיכום: יש אופנועים איטלקיים אחרים, לדעתי טובים ומרגשים יותר והכי חשוב, יבואן אחר.
    כמובן שכל מה שרשמתי זה הרגשה אישית שלי מתוך נסיון אישי שהיה לי מול היבואן.
    נערך לאחרונה על ידי Guccii800; 04-11-2017 בשעה 06:49.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    יש מוסכים אחרים ש יודעים לטפל בדוקאטי באופן מקצועי חוץ מהמוסך היבואן?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    צ"ל שמחירי הטיפולים שהיבואנים מפרסמים לא כוללים חומרים מתכלים כגון רפידות, צלחות וכו'.

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    יש מוסכים אחרים ש יודעים לטפל בדוקאטי באופן מקצועי חוץ מהמוסך היבואן?
    דינמיקה בחולון

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    דינמיקה בחולון
    +1 מטפל אצלם אומנם בכלי יפני אבל רואה תמיד כלים איטלקיים ולא רק דוקאטי כך ששווה לך לנסות.
    אני מרוצה מאוד מהשירות והמקצועיות שלהם.
    Tracer 900

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    לגבי dd750 במוסך המרכזי,
    סדר גודל של 600 לטיפול קטן ו1100 לטיפול גדול.
    מעבר לזה אני לא יודע להגיד על מחירי חלקים (רפידות/גגש וכו) כי אני מזמין מחו"ל.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
    Yamaha Tracer 9GT

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    42
    [QUOTE=Guccii800;112305]
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    רציתי לדעת אם יש אמת בסיפורים כאלו :

    כל מה שאומרים לך בליגל קח בערבון מוגבל!!!!
    רוכב על אופנוע איטלקי ויכול להגיד לך שאחרי אופנוע איטלקי קשה מאוד לחזור לרכב על אופנוע יפני.
    הנסיון שלי עם ליגל היה רע מאוד ולדעתי עבר מזמן את גבול הנוכלות, יכול מאוד ליהיות שהטיפול עולה כמו שנאמר לך השאלה כמה תצטרך להשאיר שם בכל מיני טענות שונות על מנת שישחררו לך את האופנוע.
    יצאתי משם עם הרגשה כאילו נאנסתי ובשניה שיצאתי משם פרסמתי את האופנוע למכירה, לא הסכמתי לרכב על דוקאטי עוד דקה על מנת שלא אצטרך לשלם להם עוד שקל (גם בעקיפין ע"י קניית חלקים וטיפול במוסך אחר).
    ברור לי שיש את אלו שסוגדים ליבואן (לא מבין למה) אבל יש יותר שמרגישים כמוני.
    דוקאטי אופנוע מרגש שאני לא הייתי נוגע בו בגלל מה שציינתי.
    לסיכום: יש אופנועים איטלקיים אחרים, לדעתי טובים ומרגשים יותר והכי חשוב, יבואן אחר.
    כמובן שכל מה שרשמתי זה הרגשה אישית שלי מתוך נסיון אישי שהיה לי מול היבואן.
    תוכל לפרט בבקשה ? גם בפרטי אם לא נח לך ... פשוט נשמעת הודעה סתמית ללא פירוט ...

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    [QUOTE=alina;112356]
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    תוכל לפרט בבקשה ? גם בפרטי אם לא נח לך ... פשוט נשמעת הודעה סתמית ללא פירוט ...
    לדעתי הסיפור כתוב פה בפורום איפשהו.

    תודה למגיבים, שפכתם קצת אור.
    תודה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    צ"ל שמחירי הטיפולים שהיבואנים מפרסמים לא כוללים חומרים מתכלים כגון רפידות, צלחות וכו'.
    ברור. אחד יכול להשמיד אותם ב-2000 ק"מ, השני ירכב כמו ילדה ויעשה עליו 20,000 ק"מ. איך אתה רוצה לתמחר זאת במסגרת טיפול תקופתי קבוע?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    1. סט רפידות ברמבו מלא - כ-400 שקל בחו"ל לפני מיסים.
    שאלה פרקטי לדוגמה:
    כמה עולה החלפה שני רפידות+בקרס+עבודה במוסך מורשה?
    שנירפידות של ברמבו מקוריות כמובן

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    זה ברור, אני לא רוצה לתמחר .
    כתבתי במענה לאחת ההודעות הראשונות, בה נכתב שליגל דיברו על 1500 שח לטיפול מול מישהו ששילם 10,000 ש"ח לטיפול. הכוונה היתה שעלות החלקים המתכלים יכולה להסביר חלק מהפער בין מה ששולם לבין מחירון הטיפולים שכולל בעיקר שמנים, פילטרים, כיוון שסתומים וכו'.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    התשובה לכרובי.
    משום מה ההודעות מפורסמות בלי הציטוט.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    זה ברור, אני לא רוצה לתמחר .
    כתבתי במענה לאחת ההודעות הראשונות, בה נכתב שליגל דיברו על 1500 שח לטיפול מול מישהו ששילם 10,000 ש"ח לטיפול. הכוונה היתה שעלות החלקים המתכלים יכולה להסביר חלק מהפער בין מה ששולם לבין מחירון הטיפולים שכולל בעיקר שמנים, פילטרים, כיוון שסתומים וכו'.
    עכשיו יותר ברור. היה נראה כאילו אתה מצפה שבעלויות האחזקה השוטפות שמפרסמים היבואנים, יכללו מראש במחירי הטיפולים הקבועים, חלקי בלאי.
    עכשיו אני מבין שלא לכך הכוונה. הכל טוב :-)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. אופנוע איטלקי
    על ידי Busy בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 09-10-2017, 20:34
  2. Z300 אופנוע ראשון - עלות נלוות כוללת?
    על ידי Tsachi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-06-2017, 00:40
  3. שאלה לגבי שיפור בטימקס
    על ידי izik בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 17-01-2017, 15:03
  4. אקזוטיקה איטלקית: MV אגוסטה F3
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 13:09
  5. למכירה אגזוז ajko איטלקי
    על ידי motyo בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 20:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO