הקרוזרים הקטנים לא נותנים את תחודשת המנוע של הגדולים. וזו הכוונה.
Z250 יכול להיות בחירה טובה להתחלה, יש סיכוי שלאחר הוזלה במיסוי תוכל למצוא הונדה crf250l חדש במחיר הזה של 30k+ (תמיד יש ידש שניה) שהוא אופנוע דו"ש.
לגבי סוג האופנוע, למה אתה מתחבר, טיולי כביש ועצירה בצד הדרך לקפה, או טיולי שטח קלים?
אם אינך רואה את עצמך יורד לטוילי שבילים עם ציוד מותאם שבילים לך על אופנוע כביש כדוגמת z250, או איזה קורזר.
מבחינת שוק/אמינות כנראה שהקוואסקי יותר חדיש ואמין מהשניים האחרים ויהיה גם יותר סחיר.
כל כלי חדש שאתה קונה אתה מאבד הרבה יותר כסף באחוזים מאשר יד 2.
לגבי הקורזרים, לא מכיר רוכבי דיאלים, אבל לגבי היוסאנג כמו שכתבתי מכיר כמה שהיו מרוצים מאוד, רוכבים רגוע וגם לקחו אותו לטיולים.
עצה אחת שניתנה פה והיא נכונה, לך תעשה רכיבת מבחן.
לך ליבואנים בקש רכיבת מבחן, תשב על הכלים, תראה למה אתה מתחבר ומה הכי נוח לך
גם על הלונסין, יכול להיות שתחליט שהוא מספיק לך, (לטעמי לדרישה של ה 10 קמ הוא יהיה בסדר, הבעיה כמו שכתבתי שבטיולי כביש חסר לו כח, מהירות שיוט נמוכה מדי) מצד שני המחיר של החבילה הכוללת נראה מפתה,
והכי חשוב קנה ציוד מיגון טוב ונוח.