שלושתם כלים מצויינים, ותיקים ואמינים אבל קצת שונים. הסוזוקי כמובן 2 צילינדר, הפייזר עם מנוע יותר חזק וספורטיבי מההונדה.
מציע לך לעלות כמה שיותר בשנתון מבחינת נושא האמינות. הייתי מציע גם את היאמהה XJ6 מניסיון של שנתיים, כלי נהדר.
טוב אז אחרי שהחלטתי לוותר על הק.ט.מ RC390 כי הוא חלש מידי ולא עושה
לי שום דבר במדד ההתרגשות החלטתי שאני רוצה משהו מעט יותר חזק, כלי בסגנון ספורטיבי
ומהנה אבל גם שימושי ונוח לנסיעות ארוכות וגם בשימוש יומיומי וכרגע
יש לי שלוש אופציות בראש שאחרי שקראתי עליהם קצת כתבות ומבחנים אני
אשמח שאנשים יתנו לי חוות דעת אישית מהניסיון האישי שלהם על הכלים האלה.
אשמח לשמוע קצת על הכלים האלה בשימוש יומיומי, אמינות, צריכת דלק, מחירי טיפולים, הנאה מנהיגה בדגש על רכיבה ספורטיבית ומהירה
* הונדה CBF600S
*ימאאה פייזר 600
*סוזוקי SV650S
קצת עלי:
* רוכב כבר 6 שנים
* בעל רישיון A
* תקציב הוא בין 15-25
תודה מראש ולילה מבורך לכולם![]()
שלושתם כלים מצויינים, ותיקים ואמינים אבל קצת שונים. הסוזוקי כמובן 2 צילינדר, הפייזר עם מנוע יותר חזק וספורטיבי מההונדה.
מציע לך לעלות כמה שיותר בשנתון מבחינת נושא האמינות. הייתי מציע גם את היאמהה XJ6 מניסיון של שנתיים, כלי נהדר.
Tracer 900
פז תודה רבה.
אני יודע ומכיר את ההבדלים ביניהם אבל אני רוצה לשמוע קצת מאנשים שהיו בעלים של הכלים האלה.
בכל מקרה תודה רבה ושבוע טוב.
היה ברשותי פייזר 600 שנתון 2005 כשנה וחצי עליו גמעתי 25 אלף קילומטר.
אופנוע מדהים לדעתי, עם הרבה אופי (לעומת ההונדה - מניסיון על ההורנט שהוא CBF600S בלי פיירינג).
נוח מאוד לשימוש יומיומי, עושה הכל בכיף. מתלים רכים אך מעולים גם כשלוחצים אותו בסיבובים. היגוי צפוי והתנהגות נעימה.
הפייזר בעל נראות מאוד לא משקפת את מה שמסתתר מתחת, יש לו מנוע של R6 מהדור הישן כלומר תעב סל"ד ולא ממש גמיש בנמוכים ביחס להונדה.
ההונדה ימשוך יפה יותר בנמוכים עד ההתחזקות למעלה בעוד שהפייזר חלש יותר למטה אך כשתגיע למנתק באיזור ה- 14,500 סל"ד הוא ייתן המון!
קשה להסביר, יש לפייזר אופי שובב לעומת ההונדה שמרגיש יותר רגוע ובוגר.
מבחינת אמינות, אצלי האופנוע הגיע ל-130 אלף קילומטר בערך לפני המכירה כאשר הבעלים הקודמים טיפלו במוסך באופן מסודר. חוץ מבלאי רגיל ושיפוץ סלילים שרוב האופנועים הישנים צריכים לעבור מתישהו לא היו בעיות בכלל! מנוע מדהים, ידוע כאחד המנועים היותר אמינים של ימאהה וגם אצלי הוא פשוט תפקד מדהים ולא אכל טיפת שמן.
עד היום אני מתגעגע לכלי הזה, ובמחירים שלו היום אתה מקבל הרבה אופנוע בכלום כסף, הוא לא יעמוד בקצב עם כלים חדשים יותר בעלי שלדה ומתלים מתקדמים אך כאופנוע ספורט-תיור בגילו הוא לא פחות ממדהים.
ממליץ בחום!
נערך לאחרונה על ידי Oznik; 12-11-2017 בשעה 11:19.
ההיגיון אומר ללכת על ה-SV.
הכלים חדשים יותר, וקל יותר למצוא כלי עם קילומטראז' נמוך. כבונוס, תקבל יחידת כוח מאוד אמינה (לא שהשניים האחרים רעים חלילה), חלקים זמינים בארץ (המחסן של אבניר - סוזוקי מתפקד יחסית טוב, עם מחירים שפויים וחלפים זמינים) וצריכת דלק נמוכה ברכיבה מנהלתית.
הרגש (במקרה שלי לפחות) שולח לפייזר. עיצובו מוצא חן בעיני (פרט לשעוני החילזון), ומנועו 4-בשורה מהסוג הטוב והמרגש.
את ה CBF600 הייתי מוריד מהרשימה. הוא חלש יחסית לפייזר, ונבנה מלכתחילה כאופנוע טורינג ללא יומרות ספורטיביות. זה ניכר הן במתלים (הבסיסיים) והן התנהגות המנוע (כאמור - סטרלית ולא מרגשת).
אם כבר בא לך להוסיף הונדה לרשימה - תשקול את ההורנט 600 (מהשנתונים האחרונים של הדור הראשון, או מהדגם שהחליף אותו ב-2007). הוא ספורטיבי יותר מה-CBF, בעל התנהגות כביש עדיפה (בעיקר בדור השני) ויש לו אופי 4-בשורה מובהק, שלא בא על חשבון שימושיות יומיומית.
אפשר גם להוסיף לרשימה פייזר 1000 (דור ראשון או מהשנתונים הראשונים של הדור השני). זאת מכונה משובחת ומלהיבה, שיכולה לשמש הן לטורינג והן לרכיבה ספורטיבית.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם אתה הולך על פייזר שכח מה 600, דלג ישר לאלף, ורצוי מאוד דור שני, על הראשון צריך לעבוד קצת כדי לקבל כלי שמתנהג יפה
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
נכון שה600 אופנוע לא רע בכלל. אני הייתי מדלג עליו רק כי לדעתי קשה לחיות איתו ביום-יום (אין כל כך מידריינג')
ב25 אפשר למצוא ליטר דור ראשון, ובכסף הזה תאחלס הייתי מחפש sv650
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
תודה רבה לכולכם על התגובות, הפייזר באמת יותר מושך אותי מההונדה והסוזוקי.
אשמח לדעת מבחינת צריכת דלק ונסיעה בין עירונית מהירה 140-160 איך הפייזר?
ואיך ההתנהגות הספורטיבית שלו? האם כיף להשכיב איתו? והוא זורם טוב בנסיעה ספורטיבית?
צריכת דלק ממוצעת עומדת על 17 ק"מ לליטר, כשלוחצים זה יותר לכיוון 13-15 תלוי כמה אתה כבד על הגז.
בנוגע לנסיעה בינעירונית, מיגון הרוח טוב מאוד. הוא חי מעולה במהירויות שציינת וגבוהות יותר.
הוא לא סופר ספורט, אני יכול להבטיח לך שהוא לא יאכזב אותך כשהכביש יתפתל והקצב יעלה.
מניח שהוא ירגיש לך בהתחלה רך יחסית לק.ט.מ שהיה לך אך אל תחשוב שהאופנוע הזה פראייר, הוא ממש לא במיוחד עם צמיגים ספורטיביים.
אצלי עם מישלין פיילוט ספורט 3 האופנוע נשאר נטוע גם בהטיות חריפות, בקיצור - לך ותתחדש לך באחד כזה. לא תתאכזב.
נערך לאחרונה על ידי Oznik; 13-11-2017 בשעה 08:39.
לא יהיה פשוט למצוא פייזר 600 שמור, רובם כבר חצו את קו ה 100K.
עלויות האחזקה יהיו גבוהות ויש לקחת זאת בחשבון.
לדעתי יהיה קשה מאוד למצוא פייזר 600 ששווה לקנות אותו.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
תמתח טיפה את התקציב ותחפש פייזר 800 מהשנתונים הראשונים שלו, 2010 והלאה, במחירון הם 26K.
הכלי הרבה יותר שלם מ ה600 , הבסיס של המנוע הוא מהפייזר 1000.
Tracer 900
מחזק.
גם לא ממש מומלץ ללחוץ כלים בני עשור שעברו כל מיני דברים שאין לך מושג עליהם...
תשקיע עוד קצת (או אפילו קח הלוואת השלמה קטנה) וקנה משהו חדיש יותר. כנראה שההפרש כבר ישתלם לך אפילו רק בהוצאות תחזוקה.