3 גלגלים זה גיי
חוץ מזה להחליף 3 צמיגים
3 דיסקים
וטיפול ב 4 בולמים זה יקר רצח
3 גלגלים זה גיי
חוץ מזה להחליף 3 צמיגים
3 דיסקים
וטיפול ב 4 בולמים זה יקר רצח
בכל רכב שאני מכיר יש לפחות 4 צמיגים, 4 דיסקים ו-4 בולמים. והתחזוקה הרבה יותר זולה.
ההסתכלות שלך היא כשל מי שרוכש נבלות ומתחזק אותם כגרוטאות. ההוצאות השוליות על טיפול בעוד 2 בולמים קדמיים (פעם ב-3-5 שנים) ובהחלפת 2 צמיגים במקום אחד (בכל מקרה, הבלאי של האחורי הוא העיקרי) לא אמורות לשנות למי שיוכל לשלם מחיר של כלי כזה חדש עד בן 3-4 שנים.
וחוץ מזה, תתקדם. גיי זה הקו החדש.
מה יותר זול לאחזקה
אופנוע עם 2 גלגלים ו2 בולמים
או אופנוע עם 3 גלגלים ו4 בולמים?
ההסתכלות שלי היא של מישהו שרוכב 24 אלף קמ בשנה ותמיד יוצא לו לטפל בדברים האלה בשנה הראשונה או השניה
לא סגור איך זה עובד שם אבל אני משער שהחלפת מייסבי היגוי יהיה יותר יקר
בקיצור הכל יהיה יותר יקר
זה שיכול איך שהוא להתקזז אם ימציאו קטגוריה חדשה בביטוח
עדיין
הכי גייז שיש
לא יצא אותו מחיר כי אתה צריך לפרק 3 גלגלים להחליף 3 דיסקים
במקום 3 דיסקים על 2 גלגלים
תיהיה בטוח שזה יעלה לך עוד איזה 300 שח
לגבי החלפת בלמים. זה יצא אותו המחיר, כי השחיקה שלהם קטנה יותר.
בוא לא נשכח שגם לMT 09, האבא הדו"גי, יש שלושה דיסקים.
ככה שהטיעון הזה ספציפית לא רלוונטי.
אופנוע עם 3 גלגלים זה כמו גבר עם ביצה אחת!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
סתם גישה שלילית. זה יכול להיות דווקא כמו אשה עם 3 ציצים.![]()
אלו שיקולים זניחים לחלוטין. רפידות? צלחות? אם זה השיקולים שלך, חד משמעית אל תקנה את האופנוע הזה.
תסתובב עם הונדה nc700, ותעשה הכל בעצמך.
הירידת ערך של הכלי הזה בשנה הראשונה זאת המכה האמיתית.
בחרת במטרו? זאת מכה.
עמדת ב2 אלו? כל השאר צ'יפס.
NC700 זה עוד יותר גאיי מזה
אני אישית בוחר אופנוע רק לפרי המראה
כל השאר לא מעניין אותי
זה כלי לפחדנים
הודעה כפולה*
נערך לאחרונה על ידי jkob.s; 12-11-2017 בשעה 12:49.