לדעתי,
הכלי הכי מעניין ומסקרן איי פעם.
מעניין כמה יעלה.
ימאהה לוקחת את הקונספט התלת-גלגלי מקטנועים לאופנועים, ועושה את זה בגדול ובצבע עם ה-NIKEN החדש; אחד הכלים המעניינים של 2017!
http://fullgaz.co.il/?p=127459
![]()
לדעתי,
הכלי הכי מעניין ומסקרן איי פעם.
מעניין כמה יעלה.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
סביר להניח שיעלה יותר ממה שעולה בעולם הנאור
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אהבתי:
- את המיקום לוחית רישוי
- את הזרוע האחורית החדשה
- את הפנסים העצבניים (למרות שהייתי מצר קצת את המסיכה הקדמית)
לא אהבתי:
- מראות טימקס (על גוף הכלי ולא בכידון)
- גלגלים מיוחדים (להחליף יהיה בעיה ולא בכל מקום..)
באמצע 2018 תגמר ההלוואה לכלי הנוכחי![]()
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
מעניין מאוד איך ההרגשה עם שני צמיגים קדמיים עם מידות של אופנוע...
Tracer 900
NIKEN (Notwithstanding Incoherent Knowledge Equivalent Nonsense)
CEO: “Honorable friends, as you are well aware, the final quarter is arriving and we must provide the shareholders with lucrative prospects and futuristic Technogidigadget innovations...”
CFO: “All is pretty much satisfying... accept for the fact that we are currently stuck with a shitload of MT spare parts since as you may recall, SOMEONE just wanted to sell new low cost reliable budget motorcycles at the expense of producing bat crazy full faring Super sport motorcycles with no ABS and traction control... Just saying...”.
CEO: “Nag, nag... Have I mention that the Christmas holiday bonuses and the company cruise depends on the outcome of our effort ?!!
Ahhhh! Fuc’it!... How about we just do what we did last time... you remember - What did we call it? The TRY something. We tried it and it sort of worked? right?!!”
CFO: “Sure thing! and we can add in SOME disc break systems, Tyers and additional spare ATV parts as well! Great thinking boss!”
CMO + Chief Designer + Head of R&D: “Eh...”.
CEO: “For crying out loud! Not this shit again! Think of something! - OR ELSE!”
And the rest is history![]()
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 10-11-2017 בשעה 03:23.
זוית ההטייה המקסימלית שלו 45 מעלות, זוית ההטייה המקסימלית של ה-MT09 הרגיל 51 מעלות .
מעניין איך ההפרש הזה מורגש בפועל בשטח במהירות ובפאן של הפניות .
זה למקרה שסבא שלי ירצה להתחיל לרכב.
מעבר לזה אין הרבה בדבר הזה (אופנוע זה לא)
ססססאאווומווו איך כל הלקוחות של פולגז הזדקנו.
אם בארזים נפלה שלהבת....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתם יותר מדי עסוקים בהגדרות, מה שחשוב זה אם כיף לרכב עליו או לא.
מה כייף בקלנעית גם אם היא מהירה ונראית כמו אופנוע?
קנה כבר טרקטורון, תום-קאר ודומיו
.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!