היה ברשותי פייזר 600 שנתון 2005 כשנה וחצי עליו גמעתי 25 אלף קילומטר.
אופנוע מדהים לדעתי, עם הרבה אופי (לעומת ההונדה - מניסיון על ההורנט שהוא CBF600S בלי פיירינג).
נוח מאוד לשימוש יומיומי, עושה הכל בכיף. מתלים רכים אך מעולים גם כשלוחצים אותו בסיבובים. היגוי צפוי והתנהגות נעימה.
הפייזר בעל נראות מאוד לא משקפת את מה שמסתתר מתחת, יש לו מנוע של R6 מהדור הישן כלומר תעב סל"ד ולא ממש גמיש בנמוכים ביחס להונדה.
ההונדה ימשוך יפה יותר בנמוכים עד ההתחזקות למעלה בעוד שהפייזר חלש יותר למטה אך כשתגיע למנתק באיזור ה- 14,500 סל"ד הוא ייתן המון!
קשה להסביר, יש לפייזר אופי שובב לעומת ההונדה שמרגיש יותר רגוע ובוגר.
מבחינת אמינות, אצלי האופנוע הגיע ל-130 אלף קילומטר בערך לפני המכירה כאשר הבעלים הקודמים טיפלו במוסך באופן מסודר. חוץ מבלאי רגיל ושיפוץ סלילים שרוב האופנועים הישנים צריכים לעבור מתישהו לא היו בעיות בכלל! מנוע מדהים, ידוע כאחד המנועים היותר אמינים של ימאהה וגם אצלי הוא פשוט תפקד מדהים ולא אכל טיפת שמן.
עד היום אני מתגעגע לכלי הזה, ובמחירים שלו היום אתה מקבל הרבה אופנוע בכלום כסף, הוא לא יעמוד בקצב עם כלים חדשים יותר בעלי שלדה ומתלים מתקדמים אך כאופנוע ספורט-תיור בגילו הוא לא פחות ממדהים.
ממליץ בחום!