עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 37

אשכול: אתם מאמינים שב2021 תחל המהפכה בתחום הנהיגה האוטונומית ומעבר ממנוע בעירה פנימי

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    22

    אתם מאמינים שב2021 תחל המהפכה בתחום הנהיגה האוטונומית ומעבר ממנוע בעירה פנימי

    לילה טוב לכולם.
    לפי הצפי ב2021 תחל מהפכה בתחום הרכב והמנועים.
    זה נשמע לי די מוזר שכולנו פשוט נעבור למנועים חשמליים ושמחשבים ינהגו במקומנו.
    אני דווקא די בעד כי יהיה פחות זיהום, כדור הארץ יהיה נקי יותר.
    אבל, לגבי התאריך הצפוי אני לא בטוח. נכון שעובדים על זה חזק, אבל כרגע זה לא נראה מציאותי.
    מה אתם חושבים?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    2021 זה תחזית מאוד אופטימית.. בכל מקרה זה לא יקרה במכה אחת אתה יודע...
    זה יימשך כמה שנים (אולי עשרות שנים עד למהפכה מלאה)..
    צריך מלא חקיקה ורגולציה, יישורי קו, מכשורים ופרוטוקולים זהים לכל החברות...
    בקיצר.. יש זמן.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    בסביבות 2022 צפויות לצאת מהמפעלים המכוניות הסדרתיות הראשונות הנגישות לקהל הרחב עם מערכות נהיגה אוטומטית מלאה. לא טסלה ודגמי קונספט של גוגל\אפל\וכו', אלא במוו\אאודי\וכו'. עוד כמה שנים כנראה ייקח עד שהדבר יחלחל לסקודה\יונדאי\וכו' (המכוניות העממיות יותר). וזה עדיין צפוי להיות בנזין, לפחות ברובו.
    מכאן ועד "מהפכה" יש עוד כמה שלבים. הדברים זזים לאט בשוק המכוניות, אלא אם תהיה רגולציה להוריד בני אדם מהכבישים או להקשות משמעותית על שמירה על רישיון הנהיגה - הדבר ייקח עוד כמה שנים או אפילו עשורים. והמעבר מהדלק לחשמל ייקח עוד כמה שנים טובות.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    בסביבות 2022 צפויות לצאת מהמפעלים המכוניות הסדרתיות הראשונות הנגישות לקהל הרחב עם מערכות נהיגה אוטומטית מלאה. לא טסלה ודגמי קונספט של גוגל\אפל\וכו', אלא במוו\אאודי\וכו'. עוד כמה שנים כנראה ייקח עד שהדבר יחלחל לסקודה\יונדאי\וכו' (המכוניות העממיות יותר). וזה עדיין צפוי להיות בנזין, לפחות ברובו.
    מכאן ועד "מהפכה" יש עוד כמה שלבים. הדברים זזים לאט בשוק המכוניות, אלא אם תהיה רגולציה להוריד בני אדם מהכבישים או להקשות משמעותית על שמירה על רישיון הנהיגה - הדבר ייקח עוד כמה שנים או אפילו עשורים. והמעבר מהדלק לחשמל ייקח עוד כמה שנים טובות.
    יותר בכיוון של עשרות שנים, יש בעיה רצינית בעולם המערבי מאיפה להחזיר את הכסף שיעלם מהמס על הדלק, מדובר במיליארדים ואפילו מדינות חזקות כמו גרמניה עם מס של 50% על כל ליטר יקרסו.
    שהציבור יבין שעומדים למסות לו את הרכב החשמלי בצורה כל שהיא לא יקנה אבל אז המדינה תדחוף בכח, יהיה מעניין וזה התפוצץ באיזה צורה כל שהיא

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שהציבור יבין שעומדים למסות לו את הרכב החשמלי בצורה כל שהיא לא יקנה אבל אז המדינה תדחוף בכח, יהיה מעניין וזה התפוצץ באיזה צורה כל שהיא
    למה? היום המדינות מרוויחות ממיסוי של משהו שחברות הנפט מייצרות, לעומת זאת ייצור החשמל גם כך לרוב בידי המדינות עצמן - אז חסכון פוטנציאלי של כמעט 50% לצרכן כבר מגולם במעבר מנפט לחשמל, גם אם המיסוי יהיה באותו גובה כמו הדלק פר נסועה (כי לחשמל יש מלא מקורות חוץ מנפט).

    כל עוד מחירי התחזוקה לא ישתנו מהותית או אפילו יירדו, ואיכות הנסיעה לא תיפגע (מתוך הנחה שעם הזמן ימצאו דרך להחזיק הרבה יותר ק"מ פר טעינה כדי לאפשר טעינה לילית בלבד, או לחילופין ימצאו דרך לטעון מספיק מהר כדי לא לעכב את הנסיעה) - למה שהצרכנים (כולל אותי ואותך) יתנגדו?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    למה? היום המדינות מרוויחות ממיסוי של משהו שחברות הנפט מייצרות, לעומת זאת ייצור החשמל גם כך לרוב בידי המדינות עצמן - אז חסכון פוטנציאלי של כמעט 50% לצרכן כבר מגולם במעבר מנפט לחשמל, גם אם המיסוי יהיה באותו גובה כמו הדלק פר נסועה (כי לחשמל יש מלא מקורות חוץ מנפט).

    כל עוד מחירי התחזוקה לא ישתנו מהותית או אפילו יירדו, ואיכות הנסיעה לא תיפגע (מתוך הנחה שעם הזמן ימצאו דרך להחזיק הרבה יותר ק"מ פר טעינה כדי לאפשר טעינה לילית בלבד, או לחילופין ימצאו דרך לטעון מספיק מהר כדי לא לעכב את הנסיעה) - למה שהצרכנים (כולל אותי ואותך) יתנגדו?
    בגרמניה חברת החשמל מופרטת והמס על חשמל הוא נמוך משמעותית מהדלק, כבר עכשיו מדברים על מודל אגאסי שעמדות הטעינה ימסו בעשרות אחוזים לעומת השקע בבית

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אופנועים חשמליים זה ממש מעבר לפינה.

    לגבי אופנועים אוטונומיים... יש עוד זמן.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי RaceForHappines צפיה בהודעה
    אני דווקא די בעד כי יהיה פחות זיהום, כדור הארץ יהיה נקי יותר.
    רק לזה רציתי להגיב בקטנה כי אתה במילים עדינות טועה לחלוטין כמו הרוב כי זה מה שמפמפמים לאנשים.
    אני מציע שתחקור קצת מה קורה למצבר רכב חשמלי אחרי שאינו ניתן לשיפוץ ושימוש חוזר (אחרי כמה שנים המצבר לא שמיש יותר) ואיך "נפטרים" ממנו.
    רמז - לא ניתן למיחזור, ועוד רמז - הנזק גדול עשרות מונים לכדור הארץ ולזיהום הסביבה מהגזים שמנועי בעירה פנימית מיצרים, דיזל ובנזין יחד.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    רק לזה רציתי להגיב בקטנה כי אתה במילים עדינות טועה לחלוטין כמו הרוב כי זה מה שמפמפמים לאנשים.
    אני מציע שתחקור קצת מה קורה למצבר רכב חשמלי אחרי שאינו ניתן לשיפוץ ושימוש חוזר (אחרי כמה שנים המצבר לא שמיש יותר) ואיך "נפטרים" ממנו.
    רמז - לא ניתן למיחזור, ועוד רמז - הנזק גדול עשרות מונים לכדור הארץ ולזיהום הסביבה מהגזים שמנועי בעירה פנימית מיצרים, דיזל ובנזין יחד.

    רכבים חשמליים לכל היותר ישפיעו לטובה על מרכזי הערים אבל בשביל זה לא צריך רכב חשמלי, סגור את מרכז העיר בכלל לרכבים פרטיים ואפשר הגעה רק בתחבורה ציבורית, באירופה התשתית כבר קיימת והביצוע יכול להיות כמעט מידי.

    אם ניקח את הרכב החשמלי כנוסחה משהוא בנוסחה הזאת לא מסתדר ואפילו מסריח

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    דרזדן אתה מזכיר לי את דיינה סקאלי מ"תיקים באפילה",
    זותי גם אם היתה מוטרדת מינית באופן קבוצתי על ידי חייזרים היתה מוצאת מיד הסבר הגיוני מדעי מלומד שהמקרה היה בכלל שינויים במזג אויר שיצרו את החוויה בדמיונה.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני עם טראמפ
    כל נושא הזיהום זה קישקוש אחד גדול.
    הכל מזהם האדם מזהם.
    רוצה לצמצם את הזיהום צמצם ילודה או תיצור איזו קטסטרופה גדולה.
    לבנתיים תנו להנות ממנועים גדולים נוסח אמריקה של שנות ה50/60.

    חוץ מזה שזו תהיה הבעייה שלכם ילדים אני מהדור שתוך 35 עד 50 שנה בספק אם ישאר מאיתנו מישהו ועד אז נזהם בשמחה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    דרזדן אתה מזכיר לי את דיינה סקאלי מ"תיקים באפילה",
    זותי גם אם היתה מוטרדת מינית באופן קבוצתי על ידי חייזרים היתה מוצאת מיד הסבר הגיוני מדעי מלומד שהמקרה היה בכלל שינויים במזג אויר שיצרו את החוויה בדמיונה.
    אני מבין שקשה עם עובדות.
    המצב הקשה של טסלה והמצב המלאכותי שממשלות יוצרות כדי להפיח רוח ברכב החשמלי רק מוכיח את זה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    המצב של טסלה ממש לא "קשה".. ואין לו קשר לעניין. הבעיה שלהם שהם רק מדברים ולא מצליחים לעמוד בתחזיות שלהם. הם התחייבו למספר מסירות אסטרונומי (אלון מאסק יותר נכון) והם לא מגרדים אותו אפילו. יש להם רשימת המתנה מכאן ועד הירח אבל הם פשוט לא מייצרים בקצב מספק.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    המצב של טסלה ממש לא "קשה".. ואין לו קשר לעניין. הבעיה שלהם שהם רק מדברים ולא מצליחים לעמוד בתחזיות שלהם. הם התחייבו למספר מסירות אסטרונומי (אלון מאסק יותר נכון) והם לא מגרדים אותו אפילו. יש להם רשימת המתנה מכאן ועד הירח אבל הם פשוט לא מייצרים בקצב מספק.
    לא מרויחים כסף על המוצר שלהם קו יצור שלא מתפקד ותזרים מזומנים שנראה שיספיק במצב הנוכחי לעוד שנה, הייתה אומר שזה מגדיר את המצב לקשה.

    לגבי מודל 3 וההזמנות מראש, אלו הזמנות לא מחייבות ושרובם מתבטלות עכשיו שהמזמינים גילו שמודל 3 במחיר הנמוך מגיעה כמעט בלי כלום (טווח קצר, נהיגה אוטונומית ועוד) וכדי לקבל את כל אלו צריך להוסיף הרבה כסף.

    בגלל הנ"ל ובגלל אנשים שלא רואים את המציאות טסלה עלולה להיות בועה שתתפוצץ אם חברה כמו VW לא תקנה אותם לפני.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    אז מה ? טסלה לא קובעת את המגמה, וגם אם תקרוס מנוע הבעירה הפנימי החל כבר לחשב את קיצו לאחור.

אשכולות דומים

  1. פתיחת פתח אוורור בקיר פנימי
    על ידי Jack_R1 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-11-2017, 17:57
  2. חלק פנימי באגזוז שבור- האם אפשר להשתיק?
    על ידי GAsulin בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-10-2017, 09:57
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-11-2016, 13:02
  4. התלבטות - הוצאת רישיון a1 ומעבר לאופנוע סופרמוטו.
    על ידי PitchForkArrow# בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 23:46
  5. באבניר מאמינים בעירום
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-06-2015, 19:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO