תוצאות 1 עד 15 מ 37

אשכול: אתם מאמינים שב2021 תחל המהפכה בתחום הנהיגה האוטונומית ומעבר ממנוע בעירה פנימי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    בסביבות 2022 צפויות לצאת מהמפעלים המכוניות הסדרתיות הראשונות הנגישות לקהל הרחב עם מערכות נהיגה אוטומטית מלאה. לא טסלה ודגמי קונספט של גוגל\אפל\וכו', אלא במוו\אאודי\וכו'. עוד כמה שנים כנראה ייקח עד שהדבר יחלחל לסקודה\יונדאי\וכו' (המכוניות העממיות יותר). וזה עדיין צפוי להיות בנזין, לפחות ברובו.
    מכאן ועד "מהפכה" יש עוד כמה שלבים. הדברים זזים לאט בשוק המכוניות, אלא אם תהיה רגולציה להוריד בני אדם מהכבישים או להקשות משמעותית על שמירה על רישיון הנהיגה - הדבר ייקח עוד כמה שנים או אפילו עשורים. והמעבר מהדלק לחשמל ייקח עוד כמה שנים טובות.
    יותר בכיוון של עשרות שנים, יש בעיה רצינית בעולם המערבי מאיפה להחזיר את הכסף שיעלם מהמס על הדלק, מדובר במיליארדים ואפילו מדינות חזקות כמו גרמניה עם מס של 50% על כל ליטר יקרסו.
    שהציבור יבין שעומדים למסות לו את הרכב החשמלי בצורה כל שהיא לא יקנה אבל אז המדינה תדחוף בכח, יהיה מעניין וזה התפוצץ באיזה צורה כל שהיא

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שהציבור יבין שעומדים למסות לו את הרכב החשמלי בצורה כל שהיא לא יקנה אבל אז המדינה תדחוף בכח, יהיה מעניין וזה התפוצץ באיזה צורה כל שהיא
    למה? היום המדינות מרוויחות ממיסוי של משהו שחברות הנפט מייצרות, לעומת זאת ייצור החשמל גם כך לרוב בידי המדינות עצמן - אז חסכון פוטנציאלי של כמעט 50% לצרכן כבר מגולם במעבר מנפט לחשמל, גם אם המיסוי יהיה באותו גובה כמו הדלק פר נסועה (כי לחשמל יש מלא מקורות חוץ מנפט).

    כל עוד מחירי התחזוקה לא ישתנו מהותית או אפילו יירדו, ואיכות הנסיעה לא תיפגע (מתוך הנחה שעם הזמן ימצאו דרך להחזיק הרבה יותר ק"מ פר טעינה כדי לאפשר טעינה לילית בלבד, או לחילופין ימצאו דרך לטעון מספיק מהר כדי לא לעכב את הנסיעה) - למה שהצרכנים (כולל אותי ואותך) יתנגדו?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    למה? היום המדינות מרוויחות ממיסוי של משהו שחברות הנפט מייצרות, לעומת זאת ייצור החשמל גם כך לרוב בידי המדינות עצמן - אז חסכון פוטנציאלי של כמעט 50% לצרכן כבר מגולם במעבר מנפט לחשמל, גם אם המיסוי יהיה באותו גובה כמו הדלק פר נסועה (כי לחשמל יש מלא מקורות חוץ מנפט).

    כל עוד מחירי התחזוקה לא ישתנו מהותית או אפילו יירדו, ואיכות הנסיעה לא תיפגע (מתוך הנחה שעם הזמן ימצאו דרך להחזיק הרבה יותר ק"מ פר טעינה כדי לאפשר טעינה לילית בלבד, או לחילופין ימצאו דרך לטעון מספיק מהר כדי לא לעכב את הנסיעה) - למה שהצרכנים (כולל אותי ואותך) יתנגדו?
    בגרמניה חברת החשמל מופרטת והמס על חשמל הוא נמוך משמעותית מהדלק, כבר עכשיו מדברים על מודל אגאסי שעמדות הטעינה ימסו בעשרות אחוזים לעומת השקע בבית

אשכולות דומים

  1. פתיחת פתח אוורור בקיר פנימי
    על ידי Jack_R1 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-11-2017, 18:57
  2. חלק פנימי באגזוז שבור- האם אפשר להשתיק?
    על ידי GAsulin בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-10-2017, 10:57
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-11-2016, 14:02
  4. התלבטות - הוצאת רישיון a1 ומעבר לאופנוע סופרמוטו.
    על ידי PitchForkArrow# בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 00:46
  5. באבניר מאמינים בעירום
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-06-2015, 20:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO