ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
למה? היום המדינות מרוויחות ממיסוי של משהו שחברות הנפט מייצרות, לעומת זאת ייצור החשמל גם כך לרוב בידי המדינות עצמן - אז חסכון פוטנציאלי של כמעט 50% לצרכן כבר מגולם במעבר מנפט לחשמל, גם אם המיסוי יהיה באותו גובה כמו הדלק פר נסועה (כי לחשמל יש מלא מקורות חוץ מנפט).

כל עוד מחירי התחזוקה לא ישתנו מהותית או אפילו יירדו, ואיכות הנסיעה לא תיפגע (מתוך הנחה שעם הזמן ימצאו דרך להחזיק הרבה יותר ק"מ פר טעינה כדי לאפשר טעינה לילית בלבד, או לחילופין ימצאו דרך לטעון מספיק מהר כדי לא לעכב את הנסיעה) - למה שהצרכנים (כולל אותי ואותך) יתנגדו?
בגרמניה חברת החשמל מופרטת והמס על חשמל הוא נמוך משמעותית מהדלק, כבר עכשיו מדברים על מודל אגאסי שעמדות הטעינה ימסו בעשרות אחוזים לעומת השקע בבית