ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
שלושה סוגים האחד שנוסע המון קילומטרים והוצאות הדלק שלו גדולות. כל זמן שהמדינה לא ממסה חשמל לרכב (אבל ממסה באבו-אבוה דלק) זה עשוי לצאת לו זול יותר או רק קצת יקר יותר. השני - מי ששייך ל"דת הירוקים" ומאמין ללא ספקות שרכב חשמלי פחות מזהם מרכב בנזין/דיזל ומוכן לשלם על זה. כשהוא יתפקח ויבין שזה בדיוק ההפך (אם כי לא באותה צורה) הוא כבר לא יקנה, אבל פריירים לא מתים אלא מתחלפים. הסוג השלישי הוא זה שחשוב לו להיראות ברכב מסוג מסוים ומוכן לשלם על זה הרבה כסף.
כמו שאתה יודע, טסלה לא מספיקים לספק את הביקוש. מה שאומר שיש הרבה יותר טמבלים ממה שאתה חושב....
תלוי על איזה שוק אתה מסתכל, בשוק כמו בנורבגיה ששם המדינה נותנת לך חשמל בחינם לרכב חשמלי, הנחה משמעותית בקניית הרכב וחניה חינם במרכז העיר אז כן זה משתלם ויש הרבה קונים שם אבל זאת בועה שתתפוצץ.

בגרמניה אין הנחות גדולות כרגע לכן לא רואים כמעט טסלה על הכביש והליסינג לא יחזיר את עצמו עם הפרש של 1500 יורו בחודש.
תוסיף את המרחקים הגדולים בין הערים הגדולות והטסלה נחשבת כרכב לשימוש עירוני.

לגבי "לא עומדים בביקוש" גם אני יכול מחר לפתוח מפעל למכסחות דשא יוקרתיות וליצר 2 בחודש, שיכנסו 4 הזמנות אני כבר לא יעמוד בביקוש אבל עם 4 הזמנות אי אפשר להתקיים גם ככה.
פחות או יותר הסיפור עם טסלה.