מנסיון אישי, רכיבה ממושכת עם מצערת פתוחה עד הסוף מחסלת את המנוע, כמו שנאמר.
אמנם רכבתי על 125 אבל אני מאמין שההבדלים לא גדולים.
לא נעים לשמוע מנוע שובק חיים, באמצע רכיבה.
Sent from my T5 using Tapatalk
כל הכלים 50 סמ"ק ו125 סמ"ק נרכבים עם מצערת פולגז כל הזמן כי פחות או יותר אין ברירה אחרת.
250 סמ"ק אופנועים לא באמת אפשר לנסוע מצערת פתוחה עד הסוף כל הזמן כי לא אפשרי לנסוע 150-180 כל הזמן, כן אפשרי לנסוע קרוב למנתק הרבה אם האופנוע תקין ומטופל כמו שצריך. גם על פול גז אתה בדר"כ לא תגיע למנתק. ברור שאם אתה 1000 סלד מהמנתק כל הנסיעה אז לא טוב ליהודים.
כנראה אני שייך לסוג אחר של אנשים שאשכרה אוהבים לרכב ולנצל את הכלי עד הסוף ולא רק לדבר על זה.
ככה אני נסעתי על כל הכלים שהיו לי וכולם שרדו יפה וחלק נמכרו לאנשים שאני מכיר ולא קרה להם שום דבר מיוחד.
למען הסר ספק כל העצות כאן טובות ומומלץ לשמור על סל"ד כמה שיותר נמוך למי שרוצה לשמור על המנוע שלו כמה שיותר.
יש כאלה שזה פחות חשוב להם.