עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: שאלה לגבי לסאניאנג וולף 250

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    3

    שאלה לגבי לסאניאנג וולף 250

    שלום חברים אני חייל משוחרר שכרגע ללא רשיון רכב,
    היה לי מספר קטנועים 125 ועברתי a1 ממש לפני שבוע שבועיים.
    התקציב שלי בסבסיבות ה10 ויכול לעלות ל13-15
    כלי שתפס לי את העין היה הוולף 250 מבחינת מראה.
    חיפשתי עליו בגוגל ולא ממש מצאתי מידע חוץ מזה שהוא כלי של מורי נהיגה חח.
    השאלה שלי האם הוא יכול לשייט 100-120 בכביש מהיר בנסיעה של 30-40 קילומטר מדי פעם,
    האם הוא כלי ״בעייתי״ ויש לו בעיות מוכרות
    ובכלל האם הוא מומלץ.. אם היה אותו לאחד מכם או לחבר שלכם אשמח שתגיבו!! תודה

  2. #2
    אני לא הייתי מתקרב לכלי הזה.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    כלי בעייתי, אין חלקים כמעט בשום מקום כולל ברשת. עדיף להימנע.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    כלי בעייתי, אין חלקים כמעט בשום מקום כולל ברשת. עדיף להימנע.
    הוא לא חולק מנוע עם הג'וימקס?
    איזה חלקים כבר אי אפשר להשיג בשבילו?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא ידוע לי אם הוא חולק מנוע עם הג'וימקס למרות שאני בספק כי זה אופנוע הילוכים וזה קטנוע. בכל מקרה, היה כאן בחור שהחזיק את הכלי ופשוט אין חלקים בארץ, כולל מוסכי יבואן כולל חו"ל, איביי וכולי. בקושי נמכר בארץ וכמעט כל מה שנמכר היה אצל מורי נהיגה. במחירים קרובים לזה הוא יכול לקנות את הפיציאר 250. פשוט אין שום הגיון לקנות את הכלי הזה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מחזק ומוסיף שהכלי הזה כבר לא מיוצר זה כמה שנים, אז גם צפי לחלפים מהיצרן/יבואן הוא די קלוש.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הייבוא שלהם פסק וגם כשייבאו אותם הם לא נמכרו בכמויות, ותאמין לי שלהתקע בלי חלפים לאופנוע שלך כשאתה צריך אותם זה לא נעים, מנסיון.
    10-15 זה תקציב נחמד לאופנוע ראשון. כמו שאמרו פה - CBR250 אפשר למצוא בקלות במצב טוב בתקציב הזה, עם קילומטראז' יחסית נמוך (יש כמה באזור ה-30 אלף ק"מ ביד 2 בתקציב הזה).

    אם הסגנון הספורטיבי מכוסה הפלסטיקה פחות מדבר אליך - יש לך גם את הסוזוקי אינזימה 250 באותו התקציב, כלי חמוד ביותר שישייט לך בכביש מהיר על 110 קמ"ש ללא בעיה (חולק מנוע עם ה-GSX-250R והויסטרום 250 החדשים לכן אני לא מאמין שתהיה בעיה למצוא חלפים). רק תוודא שלא מדובר בכלי ממורה נהיגה ובכל מקרה - קח לבדיקה לפני שאתה קונה.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    3
    קודם תודה רבה לכולם הצלתם אותי מהאסון.
    דבר שני האם רוב אופנועי ה250 ישייטו לי בכיף על 110 במשך 30-40 קילומטר על בינעירוניי? או שצריך כלי יותר רציני?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    המנוע יישב על סלד טיפה גבוה. אבל ככה זה בכלים קטנים כאלה. המנוע טיפה מרעיש אבל אין בעיה מבחינת האופנוע לתפור את המרחקים האלה גם יותר מהר.
    בפועל אם המנוע תקין ומטופל - אתה יכול לתפור את המרחקים האלה עם מצערת פתוחה עד הסוף... (רק תיזהר על הרישיון והחיים).

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eytan012 צפיה בהודעה
    קודם תודה רבה לכולם הצלתם אותי מהאסון.
    דבר שני האם רוב אופנועי ה250 ישייטו לי בכיף על 110 במשך 30-40 קילומטר על בינעירוניי? או שצריך כלי יותר רציני?
    ממש תלוי באופנוע, אבל בגדול כן. חבר עם YBR250 וידידה עם Z250 שניהם טוענים שבקצב של 100-110 האופנוע עושה נסיעות ללא בעיה (החבר עם ה-YBR גם הצטרף ללא מעט טיולים רציניים בהרבה מ-30-40 ק"מ ביום ועמד בקצב של אופנועים גדולים יותר יפה מאוד).
    ומנסיון אישי - בגדול 250 סמ"ק זה מספיק להרבה. האופנוע הראשון שלי היה CBF250 וחרשתי איתו את כל כבישי הדרום לאורכם ולרוחבם. במהירות של 100-105 קמ"ש לא הייתה לו בעיה לנסוע גם 300-400 ק"מ ביום (עם הפסקות כל 50-60 ק"מ להתרעננות כמובן), וזה היה אופנוע עם 21 כ"ס, לדגמים החדשים יש 25-28 כ"ס (תלוי באופנוע), אז אני באמת שלא רואה בעיה לנסוע איתו לכל מקום שתרצה.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    המנוע יישב על סלד טיפה גבוה. אבל ככה זה בכלים קטנים כאלה. המנוע טיפה מרעיש אבל אין בעיה מבחינת האופנוע לתפור את המרחקים האלה גם יותר מהר.
    בפועל אם המנוע תקין ומטופל - אתה יכול לתפור את המרחקים האלה עם מצערת פתוחה עד הסוף... (רק תיזהר על הרישיון והחיים).
    הדרך המהירה לגמור מנוע. בהצלחה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אופציה זה להחליף גלגל"שים ואז תקבל כלי קצת חלש יותר שיעבוד על סל"ד נמוך יותר בשיוט.
    אם אתה חי באזור הררי פחות מומלץ

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הדרך המהירה לגמור מנוע. בהצלחה.
    לא כל כך מהירה.. להוסיף חיים זה בטוח לא מוסיף אבל ככה פחות או יותר משתמשים בכלים קטנים.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא כל כך מהירה.. להוסיף חיים זה בטוח לא מוסיף אבל ככה פחות או יותר משתמשים בכלים קטנים.
    תיסע תמיד על המנתק ונראה באיזו מהירות אתה גומר מנוע. ככל שסל"ד העבודה של המנוע יותר נמוך כך בדרך כלל הבלאי קטן יותר. אתה יכול לרכב איך שבא לך, רק אל תתן לאנשים עצות שיעלו להם ביוקר אחר כך.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא כל כך מהירה.. להוסיף חיים זה בטוח לא מוסיף אבל ככה פחות או יותר משתמשים בכלים קטנים.
    אני לא השתמשתי כך באף אופנוע באשר הוא.
    בטח לא אם הוא שייך לי או לאחד מחבריי. כלל אצבע - המצערת לא צריכה להיות פתוחה מעל 3/4 בשיוט, והסל"ד צריך להישאר כמה אלפים מתחת לקו האדום.
    ככה מנועים מחזיקים - גם ביוסאנג, גם ב-GPX או דיוורז'ן עתיקים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. סאן יאנג וולף כלי ששווה לקנות?
    על ידי Ybe בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 21-04-2017, 23:38
  2. וולף 250 או קיטיאמ דיוק 200
    על ידי Sugabuga15 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 04-11-2016, 07:44
  3. שאלה לגבי 125
    על ידי israelmg12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 129
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 15:30
  4. שאלה לגבי סבל
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 17:35
  5. שאלה לגבי ניו דינק 200
    על ידי tal7420 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 23:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO