אני לא הייתי מתקרב לכלי הזה.
Sent from my T5 using Tapatalk
שלום חברים אני חייל משוחרר שכרגע ללא רשיון רכב,
היה לי מספר קטנועים 125 ועברתי a1 ממש לפני שבוע שבועיים.
התקציב שלי בסבסיבות ה10 ויכול לעלות ל13-15
כלי שתפס לי את העין היה הוולף 250 מבחינת מראה.
חיפשתי עליו בגוגל ולא ממש מצאתי מידע חוץ מזה שהוא כלי של מורי נהיגה חח.
השאלה שלי האם הוא יכול לשייט 100-120 בכביש מהיר בנסיעה של 30-40 קילומטר מדי פעם,
האם הוא כלי ״בעייתי״ ויש לו בעיות מוכרות
ובכלל האם הוא מומלץ.. אם היה אותו לאחד מכם או לחבר שלכם אשמח שתגיבו!! תודה
אני לא הייתי מתקרב לכלי הזה.
Sent from my T5 using Tapatalk
כלי בעייתי, אין חלקים כמעט בשום מקום כולל ברשת. עדיף להימנע.
לא ידוע לי אם הוא חולק מנוע עם הג'וימקס למרות שאני בספק כי זה אופנוע הילוכים וזה קטנוע. בכל מקרה, היה כאן בחור שהחזיק את הכלי ופשוט אין חלקים בארץ, כולל מוסכי יבואן כולל חו"ל, איביי וכולי. בקושי נמכר בארץ וכמעט כל מה שנמכר היה אצל מורי נהיגה. במחירים קרובים לזה הוא יכול לקנות את הפיציאר 250. פשוט אין שום הגיון לקנות את הכלי הזה.
מחזק ומוסיף שהכלי הזה כבר לא מיוצר זה כמה שנים, אז גם צפי לחלפים מהיצרן/יבואן הוא די קלוש.
הייבוא שלהם פסק וגם כשייבאו אותם הם לא נמכרו בכמויות, ותאמין לי שלהתקע בלי חלפים לאופנוע שלך כשאתה צריך אותם זה לא נעים, מנסיון.
10-15 זה תקציב נחמד לאופנוע ראשון. כמו שאמרו פה - CBR250 אפשר למצוא בקלות במצב טוב בתקציב הזה, עם קילומטראז' יחסית נמוך (יש כמה באזור ה-30 אלף ק"מ ביד 2 בתקציב הזה).
אם הסגנון הספורטיבי מכוסה הפלסטיקה פחות מדבר אליך - יש לך גם את הסוזוקי אינזימה 250 באותו התקציב, כלי חמוד ביותר שישייט לך בכביש מהיר על 110 קמ"ש ללא בעיה (חולק מנוע עם ה-GSX-250R והויסטרום 250 החדשים לכן אני לא מאמין שתהיה בעיה למצוא חלפים). רק תוודא שלא מדובר בכלי ממורה נהיגה ובכל מקרה - קח לבדיקה לפני שאתה קונה.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
קודם תודה רבה לכולם הצלתם אותי מהאסון.
דבר שני האם רוב אופנועי ה250 ישייטו לי בכיף על 110 במשך 30-40 קילומטר על בינעירוניי? או שצריך כלי יותר רציני?
המנוע יישב על סלד טיפה גבוה. אבל ככה זה בכלים קטנים כאלה. המנוע טיפה מרעיש אבל אין בעיה מבחינת האופנוע לתפור את המרחקים האלה גם יותר מהר.
בפועל אם המנוע תקין ומטופל - אתה יכול לתפור את המרחקים האלה עם מצערת פתוחה עד הסוף...(רק תיזהר על הרישיון והחיים).
ממש תלוי באופנוע, אבל בגדול כן. חבר עם YBR250 וידידה עם Z250 שניהם טוענים שבקצב של 100-110 האופנוע עושה נסיעות ללא בעיה (החבר עם ה-YBR גם הצטרף ללא מעט טיולים רציניים בהרבה מ-30-40 ק"מ ביום ועמד בקצב של אופנועים גדולים יותר יפה מאוד).
ומנסיון אישי - בגדול 250 סמ"ק זה מספיק להרבה. האופנוע הראשון שלי היה CBF250 וחרשתי איתו את כל כבישי הדרום לאורכם ולרוחבם. במהירות של 100-105 קמ"ש לא הייתה לו בעיה לנסוע גם 300-400 ק"מ ביום (עם הפסקות כל 50-60 ק"מ להתרעננות כמובן), וזה היה אופנוע עם 21 כ"ס, לדגמים החדשים יש 25-28 כ"ס (תלוי באופנוע), אז אני באמת שלא רואה בעיה לנסוע איתו לכל מקום שתרצה.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
אופציה זה להחליף גלגל"שים ואז תקבל כלי קצת חלש יותר שיעבוד על סל"ד נמוך יותר בשיוט.
אם אתה חי באזור הררי פחות מומלץ
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual